DIY: desk organise board

17:57

Cześć, kochani!

Szkoła ruszyła pełną parą. Kończą się lekcje organizacyjne, a zaczynają prawdziwe zajęcia i zadania domowe. Niewykluczone, że część z Was ma już pozapowiadane sprawdziany. I jak tu przestawić się z letniego lenistwa na szkolną rzeczywistość i nie pogubić się po drodze? Dzisiaj mam dla Was DIY, które może Wam pomóc, a z którego ja korzystam już od dawna.

Taką podstawową wersję korkowej tablicy zrobiłam sobie już dobre dwa lata temu. Skleiłam dwie cienkie korkowe podkładki z tekturką, by można ją było postawić na biurku oraz pomalowałam na biało. Nic prostszego!
 Do niej przyczepić możecie już co chcecie. Na mojej tablicy obowiązkowo znajduje się plan lekcji i zdjęcie ze znajomymi. Dodałam też "miesięczną" kartkę z kalendarzyka, na której mogę zapisywać daty sprawdzianów, kartkówek i spotkań.
 I gotowe! Moja tablica stoi na rogu biurka, obok lampki i długopisów, dzięki czemu zawsze mogę na nią spojrzeć :)

kurtka - klik

Jak podoba wam się takie proste DIY? :)

You Might Also Like

19 komentarze

  1. ta tablica jest prześliczna !
    super pomysł ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż się zastanawiam czy sobie takiej nie zrobić, bo nie mogę za bardzo wiercić na mieszkaniu. :D
    Przydatne, estetyczne i efektywne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super organizer!!xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny organizer :) ja mam tablicę korkową, a plan lekcji mam na razie w telefonie :)
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super pomysł!!! :)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie Ci to wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie to wygląda :)
    obserwuje :*

    http://agatacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda cudownie! Ja mam swoją dużą tablicę i na niej pełno zdjęć, ale taka mała jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie to wygląda ;)
    Ciekawy blog, idę się rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajny efekt dają te korkowe podkładki! Wygląda super (✿◠‿◠)
    rosylette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwacja za obserwację? Świetny blog , piękny post odwdzięczę się na 1001% :* :* :* <3 * <3 http://mela-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy pomysł - że też nigdy na to nie wpadłam. Prezentuje się naprawdę dobrze i trochę Ci zazdroszczę, bo ja, niestety, nie bardzo miałabym gdzie ją umieścić. Ten obrazek z kawą jest uroczy!

    http://onelittlesunbeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł. Niby prosty, ale efekt końcowy bardzo fajnie wygląda.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł :D ja nad biurkiem mam dużą tablicę, więc raczej taka mała na biurku nie miałaby sensu ;)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe