DIY: decorative pumpkins

16:51

Cześć, kochani!

Już od dobrego tygodnia trwa kalendarzowa jesień, a wraz z nią nadeszły deszcze, chmury i zimne temperatury. Wracając w piątek z survivalowej, szkolnej wycieczki myślałam o "szarym" poście, z herbatką, grubym swetrem i zapachową świeczką. Niespodzianka - od wczoraj piękne świeci słońce! Za oknem widać typową, złotą jesień. Lubię przenosić sezonowość do mojego pokoju, więc dziś mam dla Was proste DIY na... pomalowane dynie! :)

Potrzebne będą oczywiście ozdobne dynie, moje, najmniejsze, dostałam po 3zł, a te największe, gotowe do robienia z nich latarnii na Halloween są nawet 15zł, więc nie jest to duży wydatek. Do tego farbki, pędzle, gąbki, może wstążki, wełna, brokat? Co chcecie!
 Zaczęłam od pomalowania dyń na biało, po czym dodałam kolorowe wzorki. I to tyle! Możecie coś poprzyklejać, obwiązać sznurkiem, obkleić materiałem... Cokolwiek pasuje do Waszego pokoju :)
 Ja lubię trzymać swoje ozdoby na tacce z Ikei :)
Podobają Wam się takie dynie? :)

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Super pomysł! Dynie wyglądają bardzo oryginalnie :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta w pomarańczowe zygzaki jest przecudowna! Strasznie spodobał mi się jej kształt :D

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł choć niezbyt potrzebny szczerze powiedziawszy :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie potrzebny, zwykłe dynie nie pasują do mojego pokoju ;)

      Usuń
    2. nie potrzebny, w sensie chyba chodzi ogólnie o dynie :)

      Usuń
  5. Świetny pomysł! Niby prosty, ale raczej nie wpadłabym na to :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raczej nie przepadam za sezonowością w pokoju, chyba że chodzi o lampki zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, ślicznie to wygląda ;)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł :>
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo oryginalny pomysł.! świetne wyglądają takie dynie. :)
    zaciekawił mnie Twój blog. z miłą chęcią jeszcze tutaj wrócę.
    obserwuje. :)
    alenaorminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł! Szczególnie wpadła mi w oko dynia z czerwonym zygzakiem ;)

    Zapraszam na NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w tym roku spróbuję wyciąć coś na dyni :D Bardzo fajnie wyglądają takie ozdobione! (✿◠‿◠)
    rosylette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawie to wygląda xD

    kolaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. boskie!
    + klikniesz w link do bluzki? to ważne:) ( jest na samym koncu notki) ---> KLIKNIJ W zamian postaram się zaobserwować twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń

  15. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/09/tourist-paradise.html http://magdalenka99.blogspot.com/2014/09/the-joy-of-child.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę również o klikanie w baner Sheinside po prawej stronie bloga, to dla mnie ważne.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog, pierwszy raz tu trafiłam i jestem zachwycona! ;) Z chęcią zaobserwowałam :)
    Poza tym bardzo fajny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie > http://0czykota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe