With my litttle lady

15:52

Cześć, kochani!

Największy wyjazd tego lata już dawno za mną, teraz czekam na kolejny, choć nieco mniejszy. W ostatni tydzień wakacji wyjeżdżam do Austrii i nie mogę się doczekać! W poprzedni weekend byłam też we Wrocławiu, a w ten pojadę nad morze lub do Warszawy, zależnie od pogody. Dobrze jest!
Ale między tymi wyjazdami mam co najmniej tygodniowe przerwy, kiedy to głównie siedzę w domu z pięcioletnią księżniczką, czyli moją siostrą Małgosią. Od paru dni oglądam z nią codziennie stare bajki Disneya, które wprost uwielbiałam w dzieciństwie. Oglądamy jedząc popcorn i porzeczki, a ja na cały głos śpiewam piosenki z Króla Lwa i Tarzana.



zdjęcia zrobione w tym roku na Kefalonii

A Wy oglądacie coś w wakacje? :)

You Might Also Like

38 komentarze

  1. Ja oglądam dużo różnych seriali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, jak wy słodko razem wyglądacie. :) Ja jak oglądam to przeważnie Ranczo, ale zdarzy mi się obejrzeć jakąś bajkę z moją młodszą siostrą, która ma trzy latka. Zazdroszczę tylu wyjazdów, ja całe wakacje siedzę w domu. Miłego wypoczynku!
    Pozdrawiam, Ola.
    http://lifetastesgreattt.blogspot.com/ <---- Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja staram się oglądać jak najwięcej filmów i czytać jak najwięcej książek, bo wiem, że w ciągu roku szkolnego nie będę miała niestety czasu :)
    http://rosylette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajną masz siostrę :D na co dzień pracuję wśród takich, a nawet jeszcze mniejszych dzieci :) miłego wypadu weekendowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja staram się obejrzeć od czasu do czasu jakiś film i tez czytam dużo książek (dopiero trzecia, ale to zawsze coś xd)
    miłego wyjazdu :)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka siostrzyczka ♥

    Zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :)
    Moja siostra w tym roku kończy pięć lat, ale nie mamy takich dobrych kontaktów jak Wy :))

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. obydwie jesteście cudne!:* narobiłaś mi ochoty na Króla Lwa haha :D

    http://mrauu33.blogspot.com/ - ZAPRASZAM NA DWA KONKURSY:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne z was siostry :)
    Ja to z moją siostrą też lubię oglądać bajki i filmy :)

    pozdrawiam
    edzia-photoamator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie razem wyglądacie! Od razu widać, że jesteście siostrami.
    Zazdroszczę wyjazdu do Austrii. Mam nadzieję, że będziesz się tam dobrze bawić :)

    ◄HELCZI-BLOG.BLOGSPOT.COM►

    OdpowiedzUsuń
  11. We wtorki mam mój ukochany serial a tak to jakieś filmy z mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju obydwie mega piękne! <3 Ja koooocham starego Disneya, wcześniej oglądałam go codziennie ale jednak moja miłość do książek jest większa :)

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak słodko !

    http://braiinstormiing.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jak wracałam z Chorwacji to przejeżdżałam przez Austrię i była piękna♥
    Śliczne jesteście i słodko wyglądacie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. słodkie zdjęcia :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/08/geek.html

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdjęcia i cudowne tło ):

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdybym miała młodszą siostrę, też z chęcią obejrzałabym stare bajki z Disneya albo filmy z dzieciństwa. Tak samemu teraz to głupio, więc trochę Ci zazdroszczę haha :D

    Zapraszam ♥ http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia :)
    Fajnie, że spędzasz czas z młodszą siostrą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miło się na was patrzy. Też co jakiś czas przypominam sobie Disneyowskie klasyki, bo przecież nigdy nie jest się za starym na bajki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w wakacje zaczęłam oglądać więcej filmów, bajek też, ale głownie filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczo razem wyglądacie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeurocze zdjęcia! <3
    Ja pokochałam na nowo stare seriale - Miodowe lata, 13 posterunek, Jak poznałem waszą matkę :)
    a z bajek niezmiennie - Pingwiny z Madagaskaru, Świat według Ludwiczka i Fineasz i Ferb! :D polecam serdeeecznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Też uwielbiam te stare bajki Disneya <3

    http://paulinayuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz słodką siostrę *.*

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia :) Masz łądne włosy :) Obserwujemy ?:) Jeśli tak odpisz na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne zdjęcia! Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz piekne włosy <3 ogolnie świetne zdjecia a w Austrii jest wspaniale <3
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Uroczą masz siostrę!:)

    http://emcia-kisza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam stare animacje Disneya! Moja miłość. Ogólnie siedząc w domu i np gotując uwielbiam sobie podśpiewywać niczym księżniczka wyrwana z takiej bajki tworząc narrację do tego co robię haha :) Oj zazdroszczę wyjazdów, ja w tym roku w wakacje jedynie bardziej się zmęczyłam nieustanną pracą aniżeli odpoczęłam..

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne zdjęcia zresztą jak i cała notka *o*
    + nie będę kłamać...strasznie zależy mi na obserwatorach, chcę dobić do 200. Pomożesz? To działa na zasadzie ty mnie, ja ciebie. Jeśli się skusisz to zapraszam do siebie :) -->Moj blog, klikaj!

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowne zdjęcia zresztą jak i cała notka *o*
    + nie będę kłamać...strasznie zależy mi na obserwatorach, chcę dobić do 200. Pomożesz? To działa na zasadzie ty mnie, ja ciebie. Jeśli się skusisz to zapraszam do siebie :) -->Moj blog, klikaj!

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne te zdjęcia ♥ jaka jest różnica wieku pomiędzy Wami? :D

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe