Quick trip to Sopot

12:38

Cześć, kochani!

Pisałam wcześniej, że z rodziną planujemy weekendowy wypad nad morze. Ale niestety pogoda nie dopisała i nigdzie nie pojechaliśmy. W tym czasie napadła mnie chęć obejrzenia wszystkich filmów o surferach, jakie znam i ogarnęła mnie malutka obsesja na punkcie morza. A że rodzice nie mieli ochoty ani czasu jechać, to musiałam pojechać sama. Zgarnęłam Zuzę i w środę wyjechałyśmy po szóstej pociągiem z Poznania, by przed jedenastą być już w Sopocie :)

Pogoda była dokładnie taka, jaką chciałyśmy - niezbyt ciepło, ale też nie za zimno, co jakiś czas zawiał mocniej wiatr, ale ogólnie było dość przyjemnie :)
Oczywiście nie da się być w Sopocie i nie wejść na molo ;)
A Wy byliście w tym roku nad morzem? :)


You Might Also Like

30 komentarze

  1. byłam 2 razy i jeszcze mam w planach się wybrac :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) Nie bylam w tym roku:(
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam byłam :D chodź tylko przejazdem i to na 6 godzin ale BYŁAM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam byłam, nawet w tym samym miejscu przy molo co ty :)

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam w Jastarnii, fajnie że urządziłyście sobie taki trip do sopotu :)
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą, uwielbiam molo :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Widzę, że krata to motyw przewodni :)
    X blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Z filmów o surferach oglądałaś "Na fali"? To jeden z moich ulubionych, zdecydowanie! ♥ Ja w tym roku byłam nad morzem w Chorwacji i Włoszech. Fajne buty :)
    http://rosylette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Bardzo mi się spodobał. A we Włoszech też byłam, ale wiosną ;)

      Usuń
  9. Ja w Sopocie nie byłam ani raz.. W tym roku w ogóle nigdzie nie byłam niestety... Fajne zdjęcia. ;*
    lifetastesgreattt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W Sopocie jest bardzo ładnie. Uwielbiam spacerować po molo! :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały wypad :) Nad morzem byłam, aczkolwiek nie polskim.. ;)
    Skąd masz koszulę? ;> Poluję na dokładnie taką!

    OdpowiedzUsuń
  12. Omomom, creepersy *o*
    To fajnie, że pogoda dopisała c:

    http://julga-and-julczi.blogspot.com/2014/08/internet-friends.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejjj, ja nad polskie morze mam ponad 10 godzin jazdy ... ;-) Takie quick trip robie zazwyczaj w Tatry :) Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam! I Sopot też zwiedziłam :) Super zdjęcia!

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam w tym roku w Sopocie :D śliczne zdjęcia :3

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia :)
    Ja byłam w tym roku na początku wakacji w Łebie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytając twojego bloga wnioskuję, że wakacje się udały;p

    Zapraszam do mnie:) Za każdą obserwację się odwdzięczam:) Miłego dnia!
    http://lekcjamody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś często czytałam twojego bloga, bo miałam go w zakładach ale usunęły mi się wszystkie i nie mogłam zaleźć twojego bloga.
    No w końcu znalazłam! hah :)
    Widzę, że wyjazd udany
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia :)
    Ja w tym roku byłam we Francji i Grecji :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia ;)
    Ja niestety nie byłam nad morzem w te wakacje, i żałuję .

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ahh pozazdrościć takiego wypadu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post, kocham Sopot! Byłam w tym roku nad Morzem :-)
    Obserwuję jako Annie in Wonderland

    Zapraszam na nowego posta - kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  23. ja właśnie wróciłam z Jastarni :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ja byłam, ale w Irlandii :) Jeździłam po pięknych plażach, nawet pogoda mi dopisała :))

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe