How to: surive first days in school

16:04

Cześć, kochani!

Nie mogę uwierzyć, że już jutro idziemy znów do szkoły! Dopiero wczoraj wróciłam z Austrii, a od poniedziałku lekcje. Co więcej - w tym roku rozpoczynam liceum. Uau. Czas jednak strasznie szybko leci. Jeszcze dokładnie pamiętam pierwszy dzień w podstawówce, a teraz zostały trzy lata do matury!
Pierwsze dni po wakacjach nie są łatwe, a co dopiero, kiedy mowa o nowej szkole. Przygotowałam sobie listę rzeczy, o których warto pamiętać.


Przygotuj się.
Pod wszystkimi względami. Masz pomysły na ciekawe fryzury? Przećwicz je sobie dzisiaj lub w jakieś popołudnie, żebyś nie denerwowała się rano. Kupiłaś nowe ubrania? Zestaw sobie stroje wcześniej, zrób zdjęcia lub zapamiętaj, powieś razem na wieszaku w szafie. Będziesz zostawać długo w szkole? Poszukaj ciekawych pomysłów na lunche, kup wszystkie składniki i przygotuj je sobie wieczorem i zostaw w lodówce. Pakuj wieczorem plecak. Upewnij się, że masz kupione wszystkie potrzebne przybory. Ułatw sobie życie :)

Angażuj się.
W nowej szkole najważniejsze jest poznanie nowych ludzi. Nie muszą to być tylko znajomości wewnątrzklasowe. W każdej szkole jest wiele zajęć dodatkowych i kółek zainteresowań. W dodatku na wiele z nich można przyjść tylko raz i zobaczyć, jak Ci się tam spodoba. Skorzystaj więc i odwiedź wszystkie zajęcia, które choć trochę łączą się z Twoimi zainteresowaniami. Może poznasz coś nowego? Nawet jeśli nie zostaniesz stałym bywalcem klubu, na pewno parę osób zapamięta, że pojawiłaś się na pierwszym spotkaniu. Jeśli zostaniesz - tylko lepiej! Nowi znajomi z innych klas i roczników gwarantowani.
Nie szalej :)
Przynajmniej przez pierwsze dni staraj się uważać na zajęciach i nie podpadać nauczycielom. To wtedy pracujesz na swoją etykietkę. Nie bój się też zgłaszać, gdy znasz odpowiedź na pytanie - "prześladowanie kujonów" zanika z wiekiem uczniów, a nauczyciel na pewno doceni Twoje zaangażowanie ;)

To tyle! Powodzenia :)

A Wy do której idziecie klasy? :)


You Might Also Like

25 komentarze

  1. Jak zwykle świetny post!:3 Ja też jutro idę do nowej szkoły i strasznie się denerwuję. :((
    + Wiesz może jaką pojemność ma ten plecak? Sama planuję jakiś kupić, ale nie wiem jaki będzie odpowiedni. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Na pewno będzie dobrze :)
      Dokładnie nie wiem, ale dla mnie wystarczającą ;)

      Usuń
  2. Powodzenia w nowej szkole. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przydatny post ;)

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia jutro! Na mnie czeka niezwykle szalona 3 klasa i egzaminy, ha ha.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w nowej szkole!
    Dobre rady :))

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. SUper:) Sama teraz ide do liceum i przydadza sie takie tipy!
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też do liceum ;)
    Bardzo dobrze to wszystko obmyśliłaś ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że ja już od dawna nie chodze do szkoły. Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już dawno po liceum i szczerze? to czas szybko leci w liceum. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Również idę do liceum. :) Nie muszę się stresować tym, że nie będę nikogo znała, ponieważ razem z klasą zorganizowaliśmy dwa spotkania, na których się już wstępnie poznaliśmy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z moją się spotkałam już trzy razy i też wszystkich znam, ale chcę poznać więcej ludzi :)

      Usuń
  11. Ja postaram się w tym roku bardziej angażować na lekcjach, bo mam duży problem ze zgłaszaniem się, zupełnie nie wiem dlaczego :D Ja idę do drugiej klasy gimnazjum, powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś przetrwałam pierwszy dzień i teraz będzie tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Liczenie klas już dawno za mną. Będę teraz na pierwszym roku kosmetyki :)
    Śliczny plecaczek! I spodobało mi się u Ciebie, wiec zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zazdroszczę i powodzenia ;)
      Dzięki!

      Usuń
  14. Wlosy na ostatnim zdjęciu! Cudowne! Ja już skończyłam szkołę i idę na studia :( Zaczyna się tak naprawdę dorosłe życie. Powodzenia w nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja już kończę studia i ledwo pamiętam jak to było w szkole ale chętnie bym się cofnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trudno z tym nie podpadaniem ;/ ale przydatny post i pomocny
    piekne zdjecia :)
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Skąd plecak? :* Jestem w 2 gim.

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe