Happy

18:43

Cześć, kochani!

Nie odzywałam się w tym tygodniu, chociaż miałam taki zamiar. Przez ostatnie dni humor w ogóle mi nie dopisywał. Było szaro i ponuro, a nie chciałam roztaczać tutaj tej okropnej aury. Dzisiaj czuję się już dużo lepiej i pomyślałam, że odstąpię na chwilę od zwyczajnych, outfitowo-livestyle'owych postów i napiszę krótki, treściwy post o tym, co mnie uszczęśliwia, podnosi na duchu lub po prostu dlaczego warto żyć.


  uśmiech osoby, której powiedziałeś coś miłego    mleko bananowe    ostatnia para wybranych butów i to w twoim rozmiarze   
   różowe kwiaty    kiedy włosy układają się tak, jak powinny    cała noc spędzona na rozmowach z przyjaciółmi    ciepły wiatr  
  nowy sezon ukochanego serialu    miły sprzedawca w sklepie  



  gdy chcesz zrobić zdjęcia, a bateria w aparacie jest naładowana    urodziny    kiedy dobrze wychodzisz na zdjęciach    
  cicha plaża wieczorem    spontaniczne zaproszenie na spotkanie od przyjaciółki    kiedy twoja pomoc naprawdę się komuś przydała  
  dobrze napigmentowany lakier do paznokci  ☀  ludzie rozumiejący twoje nawiązania do książek i filmów  



  lody waniliowe z musem truskawkowym    pierwszy śnieg    leniwe, weekendowe śniadania    motyle  
   kot śpiący z tobą w łóżku    morze    odkrycie nowego, wspaniałego zespołu    męskie bluzy    
  duże miasto w świetle zachodzącego słońca    

A Was co uszczęśliwia? :)

You Might Also Like

28 komentarze

  1. kiedy włosy układają się tak, jak powinny - Oj TAK <3 :D

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że dostrzegamy małe rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy śnieg <3
    http://jesykabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. z większą częścią się zgadzam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie posty ;)
    zawsze wywołują uśmiech na twarzy !

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie słyszałam o mleku bananowym :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moje ulubione! z muller milk :)

      Usuń
    2. z muller milk lubię pistacjowe :D ostatnio uzależniłam się od Satino Drink z Bakomy o smaku kokosowym :D

      Usuń
    3. za kokosem nie przepadam, ale spróbuję ;)

      Usuń
  7. Super pomysł na posta ;) Strasznie podoba mi się Twój szablon na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie uszczęśliwia fakt, kiedy w pracy (przedszkole) podchodzi do mnie dziecko i mówi : "Kocham Cię", albo kiedy woła, że mam je przytulić :) I uszczęśliwiają mnie ich postępy w nauce i samodzielności :) Z przyziemnych rzeczy:
    - tak samo nowy sezon ukochanego serialu;
    - uśmiech obcej osoby na ulicy;
    - zakup płyty zespołu, na którą długo czekałam;
    - kakao;
    - misie przytulanki;
    - duuuużo muzyki;
    - mazaki, kredki, papiery kolorowe, dziurkacze, koraliki i inne;
    - siłownia i dobry trening;
    - rolki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spanie z kotem ♥ Zdecydowanie się zgadzam!

    Zapraszam! http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Morze... oj tak <3

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy śnieg, najlepszy:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie uśmiech na mojej twarzy i podekscytowanie wywołuje pierwszy śnieg! Mnie też cieszy mój zwierzak,ale jest nim pies.:) Bardzo fajny pomysł z tym postem. Wywołał u mnie od razu pozytywne emocje ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, idealnie się wpasowałaś z tym postem.. potrzeba mi było czegoś takiego.. żeby znowu zacząć doceniać i cieszyć się takimi drobiazgami..dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moje włosy nigdy nie układają się idealnie ://
    z większością się zgadzam ;p

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądaz <33
    A ja jestem happy dzięki słoneczku ,moim zwierzakom ,przyjaciołom i wgl mnóstwu innych rzeczy :P
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdy włosy się same układają to znaczy, że będzie to dobry dzień :)
    Super fotki! <#

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny pomysł na posta i ładny wygląd bloga.
    super, że uszczęśliwiają Cię również takie drobnostki :)
    http://radoscpisania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia. :)
    Mnie uszczęśliwia dużo rzeczy. Zabrakło by tu miejsca jakbym zaczęła wymieniać.
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia :) Pisałam podobny post u mnie :) Świetny blog! :) Zapraszam do mnie:http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. O matko! jest tyle rzeczy które sprawiają mi radość! Np list albo pocztówka w skrzynce których się nie spodziewałam, kiedy jakiś ładny chłopak uśmiechnie się do mnie na ulicy, kiedy moja kicia przyjdzie do mnie do łóżka i śpi mi na głowie, kiedy spędzam czas z przyjaciółmi i czuję się naprawdę dobrze i wiem że tak jak jest jest ok. Wielką radość sprawia mi też chwila którą udało mi się uwiecznić na zdjęciu, chwila do której będę mogła potem wrócić i wywoła na mojej buzi uśmiech... mogłabym tak w nieskończoność, ale nie chcę Cię już dłużej tutaj zanudzać!
    Bardzo ładne zdjęcia, ale hej! uśmiechnij się kochana! Lato jest! Ładnie wyglądasz (masz super koszulę) i wypisałaś tyle rzeczy które sprawiają Ci radość...!

    OdpowiedzUsuń
  21. też lubie mleko bananowe :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny post, lubię takie ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Pisałam niedawno właśnie taką notkę :) Fajny pomysł, bo daje czytelnikowi pozytywną energię. Śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jaka piękna koszula <33

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe