Back to school wishlist

13:42

Cześć, kochani!

Do końca wakacji zostały nam 3 tygodnie. To aż i tylko! Nie mam pojęcia, gdzie te wszystkie dni się podziały, bo przecież nic specjalnego nie robiłam. Przez najbliższe dwa tygodnie zostanę jeszcze w domu, a na ostatnie dni sierpnia wyjeżdżam do Austrii i wracam już na samo rozpoczęcie roku w nowej szkole. Nie mogę się doczekać. Już poznałam parę osób z nowej klasy i jestem bardzo zadowolona, to wspaniali ludzie. 
Zostało mi więc niewiele czasu na zakupy. Mam już nowy plecak, ale co z ubraniami? Żeby nie błądzić po sklepach, sporządziłam taką małą listę, co chciałabym, żeby znalazło się w mojej szafie na ten rok szkolny :)

1 - zwykły, luźny T-shirt w paski. Widziałam wiele dziewczyn noszących takie tego lata i myślę, że świetnie sprawdzi się też przez pierwsze jesienne miesiące.
2 - ciemny T-shirt z ciekawym nadrukiem. Idealny do szkoły.
3 - w mojej letniej garderobie dominują bluzki bez rękawów. Luźna koszula narzucona na nie będzie świetnie wyglądać i to w zgodzie ze szkolnym regulaminem ;)
4 - są takie dni, że nie chce mi się wymyślać ciekawego stroju. Oryginalna bluza wystarcza za dodatek, a dodatkowo nie jest w niej zimno.
5 - wyjeżdżając rano do szkoły lub wracając wieczorem może być trochę chłodno, więc cienki, ciemny sweterek będzie w sam raz, zmieści się także do plecaka i nie pogniecie.
6 - jasne jeansy, bo brakuje mi takich w szafie.
7 - jeansy w trochę ciemniejszym odcieniu, bo pasują do wszystkiego.


A co Wy planujecie kupić w tym roku? :)
pssst! odwdzięczam się za kliknięcia w linki - daj znać w komentarzu

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Bardzo podobają mi się takie jeansy. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć takich jak chce ;/
    Poklikałam :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam ten problem, że jestem dość niska i prawie żadne na mnie nie pasują :c

      Usuń
  2. ja też muszę zaopatrzyć się w jakieś nowe jeansy :/
    miłego wyjazdu do Austrii! :)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam bluzy, koszule i sweterki! Również będę musiała poszukać kilku na nowy rok szkolny :)

    http://miqila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zapisałam post w zakładkach w przeglądarce! jedyne przeciwieństwo, które staje mi na drodze w planowaniu outfitów do szkoły to obowiązujące w mojej szkole mundurki......
    miłego pobytu w Austrii! :D

    http://mrauu33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tym sweterku ! szukam bardzo podobnego. :D

    http://braiinstormiing.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też sobie przygotowałam całą listę must have na jesień :)


    ZAPRASZAM!
    my-world-by-sophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też poluję na jakieś dobrze leżące, zwykłe jeansy, ale to serio trudniejsze niż myślałam XD
    Uwielbiam Austrię, miłego wyjazdu :)
    http://rosylette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już część ciuchów kupiłam jeśli chcesz sobie kupić oryginalną bluzę polecam zajrzeć do bershki i sinsaya ja w tym pierwszym sklepie wczoraj kupiłam bardzo fajną bluzę mają teraz przeceny .
    Obserwuje bloga : )

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę że dominują odcienie szarości;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja szafa to głównie szary, czarny i biały :D

      Usuń
    2. Piona, mam dokładnie tak samo :D No może jeszcze do tego dodałabym granatowy :D

      Usuń
  10. Dobry pomysł z taką listą! Koniecznie się pochwal czy coś kupiłaś :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie kolory ♥

    Zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie też must have tylko nie na rok szkolny a akademicki :)
    oczywiście poklikałam :) mogę liczyć na to samo u mnie :)?
    http://www.likemywholefashion.pl/2014/08/kompletujemy-garderobe-na-jesien-z.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zdecydowanie muszę kupić spodnie z wysokim stanem i jakieś fajne bluzy i koszulki. Rozglądam się też za koszulą w kratę. :)
    Pozdrawiam, Ola.
    http://lifetastesgreattt.blogspot.com/ <---- Serdecznie zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy, ja już mam zrobione zakupy szkolne ^^ A może skusisz się na rozdanie? Organizuję na moim blogu konkurs gdzie do wygrania są trzy zestawy ubrań, które warte są dość trochę. Co trzeba zrobić? Niewiele, więcej informacji na moim blogu :) A nuż będzie na rozpoczęcie roku szkolnego ^^ ZAPRASZAM >KARLA<

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna bluza, właśnie czegoś takiego szukam, dzięki za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe