My inspirations

15:00

Cześć, kochani!

Jak już wiecie, jestem na wakacjach w Grecji. Kiedy byłam na Krecie dwa lata temu, było to bardzo gorąco, po powrocie dam Wam znać, jak sobie poradziłam w tym roku. Mam też parę planów na posty, do których zdjęcia tu zrobię i mam nadzieję, że mi się uda.
Oczywiście nie mogłabym zostawić Was bez cotygodniowego posta, więc przygotowałam coś, co już od jakiegoś czasu chciałam zrobić. Nigdy nie było u mnie żadnego postu z inspiracjami, a widziałam już takie na wielu blogach. Przepadam za nimi, ciekawie jest zobaczyć, co daną osobę pobudza do działania. Często dostaję od Was komentarze i maile, w którym mówicie, że podoba Wam się mój styl ubierania się. Bardzo mnie to cieszy i dziękuję! Myślę, że już pomału mogę powiedzieć, co jest w moim stylu, a co nie, w odróżnieniu od tego, co działo się z moją szafą w ciągu ostatnich paru lat ;)


żródła: tumblr i weheartit


A Wy jakie lubicie inspiracje? :)

You Might Also Like

16 komentarze

  1. inspiracje modowe i sportowe :))
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego co mnie inspiruje chyba nie da się zakwalifikować do jednej kategorii, ale z takich inspiracji, które dodają mi motywacji i poweru do działania to te sportowe. Kiedy zaczynam zazdrościć niektórym dziewczynom płaskiego brzucha, czy bardziej smukłych nóg od razu rzucam się do ćwiczeń, hahah. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacje w Grecji, pojechałabym :( ^^ Uwielbiam inspiracje :)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne inspiracje <3
    uwielbiam takie outfity: proste, ale urocze i dopasowane ;)

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje wybrałaś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham wszystko co jeansowe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Choruje teraz na biel szarosc i jeans, szary cardigan jeansy i biala koszulka o tak <3

    Jeżeli ktoś ma czas proszę o poklikanie tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę wakacji w Grecji c:

    Zapraszam na nowego posta o internetowej przyjaźni ✌ http://julga-and-julczi.blogspot.com/2014/07/first-meeting.html ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bylam na Krecie rok temu :) super inspiracje!
    patrycja-paulinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje ;-) Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta 1 po prawej , boska figurka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię inspiracje modowe <3 super inspiracje

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ci zazdroszcze wakacji w Grecji :(Jaka piękna figura, ojejku ♥

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe