Katelios beach evening

17:35

Cześć, kochani!

Wczoraj wieczorem wróciłam z dwutygodniowego pobytu w Grecji. Zatrzymaliśmy się na Kefalonii, jednej z wysp jońskich. Na szczęście nie było bardzo gorąco, a siedząc w cieniu było nawet przyjemnie, więc jestem zadowolona. Niestety nasz hotel był raczej mały i nic specjalnego się tam nie działo, ale pojechaliśmy na parę wycieczek i zobaczyliśmy przepiękne miejsca. Na pewno je Wam później pokażę, a dzisiaj mam zdjęcia z nadmorskiej, wieczornej sesji z mamą! Muszę przyznać, że szybko się uczy, bo zdjęcia naprawdę mi się podobają :)

Mam parę planów na najbliższy czas - spotkania ze znajomymi, wyjście do miasta, może jakieś DIY czy inne kreatywne przygotowania do postów na bloga. Mimo, że wakacje trwają już od trzech tygodni, to kompletnie ich nie czuję. Pierwsze parę dni szybko minęło na pakowaniu się na podróż i załatwianiu spraw związanych z liceum (dostałam się do wymarzonej klasy!), a potem wyjazd, gdzie jak zawsze zupełnie straciłam rachubę czasu. 




top - H&M || spodenki - DIY || okulary - New Yorker || zegarek - Allegro || bransoletka - Choies || buty - CCC




A jak Wam mijają wakacje? :)

You Might Also Like

35 komentarze

  1. Ślicznie wyglądasz, bardzo ładne zdjęcia (:
    wakacje mijają spokojnie, może dlatego że w tym roku nigdzie nie wyjeźdzam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że tak spędzasz czas. Jesteś śliczna!

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są te zdjęcia :)
    mi wakacje też jakoś szybko lecą, ale na prawdziwe wakacje to się dopiero wybieram :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie jest śliczne !

    large-wonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :) Ja we wtorek jadę do Chorwacji z Funclubem :)
    http://rosylette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę że wypoczynek okazał się udany i czekam na posty z Grecji ;). Ale nasz długie włosy, zazdroszczę *.*
    A jaka to wymarzona klasa? Wspomnisz coś więcej?
    my-dreams-my-words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po prostu klasa humanistyczna w liceum, do którego chciałam pójść :) Cieszę się, bo sporo osób nie dostało się do swojego pierwszego wyboru.

      Usuń
  8. Ojej! Piękne zdjęcia! Mi wakacje mijają wspaniale! Zdążyłam już być nad morzem, teraz wyczekuje mojego obozu i wyjazdu do Warszawy i Wrocławia! :)
    Antosia-tosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh dziewczyno, jestem zakochana w estetyce Twojego bloga! Do tego jeszcze jesteś przepiękna i niezwykle urokliwa, naprawdę!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam bardzo podobne okulary :) Tylko, że te wstawki na górze są złote, a ramka okularów taka kremowa. No i są z Orsay'a :D

    http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. boskie zdjęcia, miejsca w których byłaś musiały być na prawdę magiczne :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ładne zdjęcia i cudny ootd :)

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie jak narazie nudno ;/ Sliczne wlosy! Zapraszam do siebie. Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w linki pod zdjeciami. Bardzo mi na tym zalezy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie niesamowite zdjęcia! <3

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale jesteś śliczna i cudnie wyglądasz ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie cudowne zdjęcia *.*

    http://natalczesss-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz! Ja wróciłam z Bałtyku :D
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  18. na drugim zdjęciu jak prawdziwa modelka :DD
    ♡ zapraszam do mnie na konkurs z sammydress.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka chudzinka :o
    świetne zdjęcia. Zapraszam do mnie http://ineedyoursoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna stylizacja :) Sama bym się tak ubrała :)
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia :)
    Ja już wróciłam z Hiszpanii. W czwartek wyjeżdżam jeszcze do wujków :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojejku jak tam jest slicznie + masz bardzo ladne wlosy <3 ja spedzam wakacje juz chyba tylko w domu, tzn wczesniej bylam na mazurach I u babci a teraz to chyba juz tylko dom :d

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz świetnie! :)
    gratuluję dostania się do wymarzonej klasy ;) jaki profil jeżeli można zapytać? ;)
    wakacje mijają mi na nauce do poprawki we wrześniu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. humanistyczny, ale nie prawniczy, a kulturowo-medialny :)

      Usuń
  24. Ja byłam w Grecji raz gdzies nie pamietam a ten drugi to Kreta :)
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. O jejciu ale ty się zmieniłaś !
    Oglądałam twojego bloga jakieś 2 lata temu jakoś teraz sobie przypomniałam i weszłam, cudnie jak zawsze <333
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uau! Aż dziwnie dostać taki komentarz ;P Dziękuję za pamięć i mam nadzieję, że zmieniłam się na lepsze :D

      Usuń
  26. Na tych zdjęciach kojarzysz mi się trochę z Elle Fanning :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha wygooglałam ją sobie i faktycznie, coś nas łączy. Dziękuję, bo jest bardzo ładna :)

      Usuń
  27. Osz ja cie, zazdroszczę! Też bym się z chęcią wybrała gdzieś dalej niż tylko Polska i kraje sąsiadujące.

    OdpowiedzUsuń
  28. ostatnie zdjęcie jest mega! *.* Znalazłam Twojego bloga przez przypadek, ale wygląda na to, że zostanę na dłużej. Świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe