Fruity breakfast

13:06

Cześć, kochani!

Na dysku czeka jeszcze cała masa zdjęć z Grecji, ale uznałam, że co za dużo naraz, to niezdrowo, a że za zdrowymi rzeczami przepadam, dzisiaj przychodzę do Was z kolorowym, owocowym śniadaniem. Leniwe śniadanie do łóżka to moja weekendowa tradycja, kiedy rano nigdzie mi się nie śpieszy i mam dużo czasu, by je sobie przygotować. Teraz, w trakcie wakacji, szykuję sobie takie co drugi dzień. Wcześniej używałam mrożonych owoców, ale przestałam z nadejściem lata i korzystam z sezonowych owoców :)

Bardzo mi przypadła do gustu owsianka. Przygotowanie jej jest bardzo proste, wystarczy zagotować w garnuszku wodę (lub podgrzać mleko) i wsypać płatki owsiane. Po paru minutach są gotowe! Ja do miski dolewam odrobinę mleka na samo dno, a na wierzch układam plasterki pokrojonego banana, inne małe lub pokorojone owoce i całość posypuję płatkami migdałowymi. Czasami dodaję też orzechy włoskie, bo nigdy ich nie jem, a są bardzo zdrowe. Dzisiaj użyłam czerwonej porzeczki, a na przykład wczoraj dodałam maliny :)
Na talerzyku obok rozkładam inne owoce. Dzisiaj są to borówki (z mojego ogrodu, tak samo jak porzeczki) i marakuje, które odkryłam dość niedawno i po prostu je uwielbiam. To małe kuleczki wypełnione pysznymi, kwaskowatymi nasionkami. Do tego smoothie o smaku mango i marakuji właśnie. Pychota!

A Wy co jecie w te wakacje? :)

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Bardzo ładnie to wygląda: ))

    www.pasja-kladzii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ble.. Owsianka to zło. Chciałam ja jesc aby przytyc zdrowo, ale niestety nie ma to smaku za grosz, dlatego jem platki Crunchy z dodatkiem surowych platkow owsianych i jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same płatki jasne, że nie :D Z mlekiem, z miodem, owocami są pyszne :)

      Usuń
  3. pycha!:)
    ja duzo salatek :D!
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mm.. wygląda naprawdę apetycznie ;) ja zazwyczaj jest kanapki, albo... tosty xd ale chętnie wypróbuję w najbliższym czasie Twoją propozycję na zdrowe śniadanie ;)
    Buziaki i miłych wakacji ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. aż wzięła mnie ochota na owsiankę.
    http://imperfect-glory.blogspot.com/ - > zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepysznie wygląda, chyba sama pójdę coś przekąsić zaraz :<
    ✰ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. ♥ ♥ ♥ Śliczny blog, bardzo ładne zdjęcia :) bardzo fajnie piszesz ^^ OBSERWUJĘ ♥ ♥ ♥

    ♥ ♥ ♥ Zapraszam na mojego bloga i Pauli. Dopiero zaczynamy, więc liczymy na Wasze wsparcie ♥ ♥ ♥
    ♥ ♥ ♥ http://cravingxsummer.blogspot.com ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również bardzo lubię jeść owsiankę :) wystarczy jogurt, płatki owsiane, owoce i już jest pysznie :)

    http://pastelowesny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie śniadania mogłabym jeść codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama z nadejściem lata również często jem owoce na śniadanie np. z koktajlem lub musli :)
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowe śniadanie to podstawa! Twoje wygląda przepysznie i sama chętnie bym je zjadła <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle owoców na śniadanie, podziwiam! Osobiście nie mogę przekonać się do owsianki, ale jeszcze spróbuję! Poza tym uwielbiam borówki, a marakuję chciałabym spróbować :) Naprawdę fajny post, spodobał mi się, bo zainspirowałaś mnie do jedzenia wielu owoców!

    Nie chcę prosić o żadne wspólne obserwacje itd., ale miło byłoby, gdybyś zajrzała do mnie ♥ inspire-someone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam, że jesz tyle owoców na śniadanie, na pewno wychodzi Ci to na zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż zrobiłam się głodna !

    Zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zamierzam jutro sobie zrobic takie sniadanie <3 jest bardzo zdrowe i pozywne
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak tutaj ładnie i przejrzyście :)
    Zaraz zabieram się do przeglądania całego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. owsianka - najlepsze co może być! <3 pyszne i kolorowe to Twoje śniadanko, takie lubię :)
    skoro zasmakowała Ci owsiankę to polecam też kaszę mannę - możesz zrobić sobie truskawkową, malinową, porzeczkową(zależy, jakie owoce będziesz miała pod ręką) lub też klasycznie - z jakimś syropem owocowym.. :)
    moje wakacyjne śniadania wyglądają bardzo podobnie ;) ostatnio na stół wkroczyły jeszcze bułki z masłem orzechowym i bananem - proste, znane, ale jakie dooobre!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię samo masło orzechowe z kawałkami jabłek :) a kaszki manny spróbuję chętnie!

      Usuń
    2. oo.. muszę wypróbować :)
      postaram się w najbliższym czasie dodać przepis, wiec..zapraszam :D

      Usuń
  18. sliczne zdjecia mmm masz pyszne sniadanko <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. No ogólnie zawsze miałam problem z nazwą twojego bloga, i teraz aby go znaleźć to napisałam " Harry Potter przypinki" bo pamiętam jak je pokazywałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pysznie wygląda! :*
    Zapraszam do mnie! :)
    renesmenesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglada niesamowicie ;) Zapraszam do siebie. Co powiesz na wspólna obserwacje?
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  22. O jeny jak to apetycznie wygląda normalnie smaka mi na to zrobiłaś *.* Mam pytanie do tego jednego rodzaju śniadania tam są czerwone porzeczki, banan i co jeszcze, bo nie wiem jak to się nazywa, a chciałabym to zrobić w domu. Zapraszam do nas za komentarze i obserwacje się odwdzięczamy :)
    avilandpolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież wszystko jest wypisane w poście, pod zdjęciem.

      Usuń
  23. Wygląda mega pysznie! Muszę wybrać się po owoce do sklepu, huh.

    porcelanowy-kot.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe