Holidays started

18:45

Cześć, kochani!

Oficjalnie ukończyłam gimnazjum i dzisiaj rozpoczęłam wakacje. Dostałam czerwony pasek, chociaż już się bałam, że w tym roku pierwszy raz nie dam rady. Bardzo się cieszę, bo to ratuje moje punkty do liceum :)
Nie mam jakichś konkretnych planów oprócz wyjazdów z rodzicami, ale zamierzam aktywnie spędzić te wakacje. Poza tym, spontaniczne akcje zawsze wypadają najlepiej. Dzisiaj dziewczyny dowiedziały się, że na dni naszego miasta przyjeżdża Afromental i dzisiaj dadzą koncert, na który się wybieramy. Nie słucham ich muzyki na co dzień, ale jest lekka i przyjemna, w sam raz na rozpoczęcie lata z przyjaciółmi ;)


 Kimono chciałam kupić już od czasu mojej spring break wishlist, jednak niemal żadne w sklepach mi się nie podobały lub były za drogie. Kiedy zobaczyłam to na stronie sheinside od razu zamówiłam! Do tego pasujący, delikatny top z koronkowym wykończeniem :)



Ta bransoletka zalegała u mnie w szafie chyba z pół roku, dopóki nie znalazłam jej wczoraj przed zakończeniem. Ma uroczy, maleńki motyw buddyjskiej ręki Hamsy.

KIMONO || TOP

A jak Wam mijają wakacje? :)

You Might Also Like

52 komentarze

  1. Też bardzo długo szukałam jakiegoś kimono, natomiast wszystkie były strasznie drogie. W końcu znalazłam fajną białą narzutkę w New Looku, której cena była w porządku :) Twoje bardzo mi się podoba ^^
    http://rosylette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny top :)
    Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz spędzam czas z przyjaciółmi, a potem jadę do Grecji. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez skończyłam gimnazjum z paskiem, ale to był pierwszy w ciągu 3 lat :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także ukończyłam gimnazjum i też miałam świadectwo z paskiem :) Piękne ubrania!

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna bransoletka, również mam świadectwo z paskiem :)
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje paska :)
    http://embarrassingway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję paska :)
    Śliczne ubrania *__*
    www.pralinee-aa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Te kimono jest piękne, ostatnio zamówiłam takie same! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie. ;)
    Moje wakacje mijają bardzo leniwie, jak na razie. ;P

    http://pilovin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Na razie się lenię, za parę dni remont pokoju, za parę tygodni obóz A&M ^^ Więc będę miała ciekawe wakacje C:

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie!
    U mnie codziennie pada, więc nie czuję wakacji :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeej super jest ten top i kimono!!! *.*
    Właśnie takich szukam! :)
    Miłych wakacji Ci życzę ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne to kimono ♥
    wakacje jak na razie mijają bardzo dobrze ;)

    http://ilona8922.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kimono jest cudowne! *.* od dawna poluję na takie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny outfit :) Zapraszam na nowy, weselny post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, to kimono jest naprawdę czarujące! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądasz! Świetna jest ta narzutka :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Kliknęłam w oba linki :) Ślicznie wygląda ta stylizacja! ♥ Chociaż takiego kimona w sklepie bym nigdy nie kupiła, to z tego sklepu bym pewnie zamówiła :)
    Obserwuję
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjęcia, super strój :) obserwuję
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog :) kimono jest rewelacyjne
    jejciu ale masz śliczne włosy *o*

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny post ♥ widać, że wkładasz w bloga dużo pracy! jest cudowny :)
    jeśli masz chwileczkę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w banery po prawej stronie :) Na pewno się jakoś odwdzięczę tylko napisz co by Cię interesowało :)
    FLEMOUR

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładna jesteś.
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia!Ładna branzoletka.
    http://kaaamillla-bblloggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia! Udanego koncertu! Ja za Afromental nie przepadam, więc pewnie bym się tylko męczyła na ich koncercie. Udanych wakacji! :*

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna koszula! :)

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny look, masz super włosy!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie ty masz piękne włosy! - zrobisz post jak o nie dbasz ? ... jestem bardzo ciekawa
    ładny outfit , super crop top

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dziękuję, a posta raczej nie zrobię, bo nie robię nic ;)

      Usuń
  29. Gratuluję świadectwa:)
    Lubię Afromental u mnie będzie Maryla Rodowicz..
    Masz śliczne włosy i dobry gust :)
    http://jesykabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe kimono. Jednak moją największą uwagę przykuły twoje długie włosy! Wow, ile czasu już je hodujesz?
    www.egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obcięłam do ramion w 5 klasie, czyli 5 lat temu, ale co jakiś czas podcinam końcówki :)

      Usuń
  31. świetny post i piękne zdjęcia! <3 zapraszam do siebie http://carolinakarolina.blogspot.com/ obs za obs ? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję czerwonego paska. :) Świetne to kimono :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję paska ;*
    Klikniesz u mnie w linki sheinside ? To moja pierwsza współpraca za wszystko się odwdzieczam ;)
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz na starszą :O
    powodzenia w liceum! :)

    Tymczasem życzę Tobie oraz wszystkim Twoim czytelnikom udanych, słonecznych i niezapomnianych wakacji.

    Zapraszam do mnie na post z okazji 1 rocznicy bloga. Co powiesz na wzajemną obserwację?

    PS. Mogłabyś dać like? byłabym niezmiernie wdzięczna :(
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883?ref=hl&ref_type=bookmark

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham to kimono, kupie sobie takie samo. Zobaczysz jeszcze XD

    Zapraszam Cię na mojego bloga: www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com . Oczywiście do niczego nie zmuszam!
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Ojejuuu jaka piękna bluzka i kimonooo, na takie poluje już od jakiegoś czasu :P
    Obserwuję i zapraszam do mnie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja i wygląd bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładnie wyglądasz :) Gratuluję czerwonego paska ;) Też miałam ale w 6 klasie to nie wyczyn ;) Bransoletki też bardzo fajne ^^
    Obserwuję i pozdrawiam ^.^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądasz ! :) Piękne połączenie topu z kimonem- genialny pomysł ! Ja w LO już nie mam pasków, ale cóż, jakoś z tym faktem żyję :P

    martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. cudowne włoski masz :) i piękny strój.
    bardzo podoba mi się twój blog ;)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna stylizacja *_* Zazdroszczę afromentalu :D
    http://kinga-kigusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny look!
    Bardzo ciekawy blog ;)
    chyba zacznę wchodzić tu częściej.
    wiecznieszczesliwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super look!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. kimono jest ekstra:) zazdroszczę ci kochana:) Ps obserwuję i zapraszam do mnie:) jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Super stylizacja, bransoletka mnie zauroczyła <3 eh ja gimnazjum koncze za rok :( i zaobserowałam wojego bloga :)
    Zapraszam też na mojego bloga! Spodoba ci cię to skomentuj lub dodaj do obserwatorów :) patrycja.paulinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie wyglądasz! Spontaniczne wypady są najlepsze :-)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Hej! http://come-back-soon.blogspot.com/2014/07/tag-to-co-w-suchawkach.html - zrobiłabyś? :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe