Be happy and pretty for summer

19:57

Cześć, kochani!

Nie mogę uwierzyć, że za dokładnie tydzień o tej porze nie będę już gimnazjalistką. Te trzy lata minęły bardzo szybko. Najbardziej będzie mi ciężko pożegnać się z klasą, z którą bardzo się zżyłam. Na szczęście część moich bliskich przyjaciół idzie do mojej szkoły lub do liceum niedaleko niej. No i poznam nowych ludzi, a na tym bardzo mi zależy :)
Nie ma co, lato się zbliża (choć patrząc za okno wcale tego nie widzę) i przydałoby się do niego przygotować. Nie mam tu na myśli jakichś ćwiczeń, choć to też dobra rzecz. Dzisiaj pokażę Wam sposoby na to, jak dobrze się czuć latem!

 Pij wodę!
Nic prostszego! Woda oczyszcza nasz organizm, przez co czujemy się lepiej. Nikt nie czuje się dobrze brudny, nasze ciało też nie :) Do tego latem zawsze jest ciepło i potrzebujemy wtedy dużo płynów.
Bardzo fajne są tak zwane detox water, możecie znaleźć na nie wiele przepisów w internecie. Ja lubię najprostsze wersje - z cytryną, ogórkiem i miętą lub z miętą i truskawkami. Uwaga, truskawkową lepiej wypić i zjeść owoce szybko, bo gdy za długo siedzą w wodzie nie wyglądają zbyt apetycznie ;)

 Czysta twarz!
Latem pocimy się bardziej niż zwykle, także na twarzy. Dlatego najlepiej używać wtedy jak najmniej podkładów i innych zapychających, kolorowych kosmetyków. Ale to nie wszystko. O tej porze roku szczególną uwagę przywiązuję do mycia twarzy. Muszę się upewnić, że wszystkie zanieczyszczenia z całego dnia są usunięte. Używam teraz różowej linii z Nivei, bo chociaż mam cerę trądzikową, to bardzo szybko się wysusza i jest wrażliwa. Te kosmetyki z całą pewnością mogę polecić! A uczucie świeżo umytej twarzy jest niezastąpione ;)

 Ciesz się!
To zadziwiające, jak wiele zależy od naszego nastawienia. Więc latem nie siedź znudzona w domu, wyjdź gdzieś z koleżankami, porób zdjęcia, zajmij się czymś, co lubisz, have fun! Podczas ciekawych wakacji trudno mieć zły humor :)

A Wy cieszycie się na wakacje? :)

You Might Also Like

22 komentarze

  1. I to jak się cieszę! Jadę na obóz dla otaku, spotkam się z przyjaciółką, poznam wielu nowych ludzi - czego pragnąć więcej? ;3

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że się cieszę! Słońce, wole dni, zero szkoły :))

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się cieszę, ale też ledwo dociera do mnie, że kończę już gimnazjum. To radosne, ale jednocześnie smutne.

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie pożegnania... Żegnam się z chłopcami z 3 klas, których tak bardzo na koniec roku polubiłam :')

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten tonik to jak dla mnie bardzo dobry ! :) Blog suuper ! <3
    http://pralinee-aa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. tez nie moge uwierzyc ze tak szybko wszystko sie skonczylo:(
    picie wody to chyba najlepsza rzecz z tego wszystkiego<3
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, ja też już nie będę gimnazjalistką i trudno mi w to uwierzyć ;/
    Woda to mój podstawowy napój latem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też nie mogę uwierzyć że to już tylko tydzień, zostałabym jeszcze rok z moją klasą ;( ;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja cieszę się ogromnie na wakacje! Jest mi trochę szkoda rozstawać się z ludźmi z gimnazjum no ale cóż jestem pozytywnie nastawiona :D

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też te trzy lata minęły bardzo szybko !
    Świetne rady ♥

    Zapraszam do mnie ;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w tym roku wychodzę z podstawówki i szczerze mówiąc, jakoś mnie to nie smuci. Nikt z mojej klasy nie idzie do szkoły tej co ja, więc to jeszcze bardziej dodaje mi otuchy, nigdy nie byliśmy jakoś zżyci ze sobą. Właśnie w to lato będę próbować detox water z truskawkami i miętą.

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te detox wody! Smakują pysznie i oczyszczają nasz organizm od wewnątrz :) Moja cera też jest sucha i dlatego używam świetnego kremu-Cetaphil. Już nie raz mnie uratował! Pisałam o nim właśnie w ostatnim poście u mnie. I też przywiązuję dużą wagę do oczyszczania twarzy haha :D

    inspire-someone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopiero ostatnio przekonałam się do wody z wrzuconymi do niej owocami :) pycha!

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę spróbować jakiejś wody detox! Już nie mogę doczekać się wakacji, mam nadzieję, że pogoda się poprawi ://
    http://rosylette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też odchodzę ze swojej szkoły, bardzo mi szkoda i rozstania z klasą i z samą szkołą. : (
    Ja dużo ćwiczę, ale nie zależy mi na szpanowaniu figurą na plaży. XD Niestety piję mało wody, jakoś nie przywiązuje do tego wagi. Zamiast toników często przemywam twarz wodą, mimo, że to wysusza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie ostatnio zaczęłam dbać, żeby pić dużo wody, tylko wodę. Jest o wiele, wiele zdrowsza. Moja siostra zawsze robi wodę z mięta i cytryną :) Ma fajny smak.
    Pozdrawiam!
    fotografiamatyldy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny post ♥ widać, że wkładasz w bloga dużo pracy! jest cudowny :)
    jeśli masz chwileczkę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w link do sukienki lub banery po prawej stronie :) Na pewno się jakoś odwdzięczę tylko napisz co by Cię interesowało :)
    FLEMOUR

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę się już doczekać wakacji! jeszcze tylko kilka dni. <3

    Mam wieeelką prośbę! Poklikasz w linki sheinside z ostatniego postu? Bardzo mi zależy!
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne zdjęcia i świetny post ;p
    Fajnie się go czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie wyobrażam sobie lata bez picia wody ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi Dear, are you actually visiting this web page on a regular basis, if so afterward you will definitely take fastidious know-how.


    My blog post african mango reduced

    OdpowiedzUsuń
  22. lubie wode ale sama niegazowana ;)

    http://doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe