Batiste dry shampoo

17:59

Cześć, kochani!

Suche szampony Batiste intrygowały mnie odkąd jakiś rok temu zobaczyłam je w filmikach zagranicznych modowo-urodowych vlogerek. Od całkiem niedawna są też dostępne w Polsce i oczywiście musiałam jeden z nich wypróbować. Wybrałam ten o zapachu wiśniowym, to chyba najbardziej rozpoznawalny wariant. Przy okazji może zapełnię trochę moją kategorię beauty :)

Pierwsze wrażenie: zapach cudowny - owocowy, słodki, ale nie duszący. Sprayu używa się bardzo łatwo, wystarczy spryskać włosy z odległości około 20-30cm, wmasować we włosy trzęsąc dłonią i... gotowe!
 Tego szamponu używam już od około 2 tygodni i mogę śmiało go wszystkim polecić! Myję włosy codziennie, ale w godzinach popołudniowych widać już na nich pierwsze oznaki nieświeżości, a co dopiero po wf-ie. Wtedy rozpylam szampon u nasady włosów i wyglądają jak po umyciu, świetnie pachną, są lekkie i pełne objętości. Kiedy koleżanki zobaczyły, co to cudo może zdziałać, od razu je ode mnie pożyczyły i wypróbowały. Wszystkie były pod wrażeniem, a jedna z nich już zamówiła swój egzemplarz :)

Podobno można go znaleźć w polskich sklepach, ale ja swój zamówiłam w internecie, na stronie Wizaż24.pl, a przesyłka przyszła już po 2 dniach :) Jeśli komuś nie odpowiada rozmiar, to można tam znaleźć też wersję mniejszą, idealną do niewielkiej torebki.

A czy któraś z Was korzystała z suchego szamponu Batiste? :)

You Might Also Like

36 komentarze

  1. nigdy nie korzystałam z tego szamponu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten suchy szampon, ale zdecydowanie bardziej odpowiada mi zapach w wersji tropikalnej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie korzystałam ale na pewno się skuszę ;D

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie korzystałam, ale właśnie szukałam dobrego suchego szamponu i chyba się na niego skuszę. :3
    http://krzyk--nienawisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz szary kolor scian w pokoju ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Suche szampony to dobra rzecz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście zakupiłam olejek, który znalazłam w zwykłej biedronce i jestem w nim zakochana. Jest fenomenalny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. polecam rozowa wersje:)

    buziaki
    ps. czy moglabym cie prosic o klikniecie w ten link KLIK bylabym ci bardzo wdzieczna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już od dłuższego czasu przymierzam się do jego kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie mnie kusi ten szampon. Na yt i blogach pojawia się coraz częściej. Chyba kupię go w niedalekiej przyszłości! :))

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Od jakiegoś czasu poluję na ten szampon, niestety mam daleko do Hebe :c

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mówiłam, jest także w internecie http://wizaz24.pl/batiste-dry-shampoo-cherry-suchy-szampon-do-wlosow-p11491 :)

      Usuń
  12. Przydałby mi się taki. : ) A ile mniej-więcej kosztuje? ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Używałam tego suchego szamponu i muszę przyznać, że jest naprawdę świetny! Zapach jest boski ♥
    http://rosylette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba muszę sobie go kupić, wiele osób go chwali. :)
    werr-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle dobrych opinii już o nim widziałam, że chyba się skuszę:)

    buziak!
    floralsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Нello my friend! I wish to say that this pߋst is amazing,
    nice written and come ԝith almost all important infos.
    I'd like to look extra рostѕ like this .

    Here is my web-site - billetes peru - -

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne masz włoski :)
    Jak znajdziesz chwilkę zapraszam do mnie : http://madame-venus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Może zamówię, bo chciałam wypróbować jakiś suchy szampon :)
    Spodobał mi się Twój blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie korzystam z tego szamponu, ale może takowy zakupię. :)

    Mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki z tego posta? KLIK Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle dobrego piszą o tych szamponach, że chyba go kupię! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. nie uzywałam, ale widziałam go w Hebe :) może wypróbuję!

    klikniesz w ost poście? z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  22. nie używałam, ale widziałam w Hebe :) może wypróbuję :)

    klikniesz w ost poście? z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne masz włosy! :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. zawsze chciałam przetestować ten szpampon nigy jednak nie było okazji (:

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, marvelous blog layout! How long have you been blogging for?
    you made blogging look easy. The overall look of your site
    is wonderful, as well as the content!

    My site - tongue Chinese

    OdpowiedzUsuń
  26. nie probowalam takie produktu, ale mnie przkonalas, czasami poprostu nie mam juz sily myc wlosow, a tu taka niespodzianka ;)

    poklikalam u ciebie w poprzednim poscie w czerwona sukienke i kardigan ;)
    Mogę prosić o poklikanie u mnie w najnowszym poście?
    zapraszam : http://gertrama.blogspot.com/2014/06/jedno-czy-dwu.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam to, w jaki sposób piszesz posty, przeczytane po kilka razy nadal są tak samo ciekawe. Genialnie prowadzisz bloga, życzę Ci wielu sukcesów. Mam nadzieję, że jak najdłużej będziesz pisać!
    Może w kolejnym poście opisałabyś swoje plany na wakacje, sposoby na nudę lub dodałabyś jakieś outfity na koniec roku? Z chęcią zobaczyłabym takie posty w twoim wykonaniu :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli chciałabyś mi pomoc i kliknąć w chociaż jeden link z tego postu..

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2014/06/choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio zamówiłam jeden mniejszy na próbę, okazał się rewelacyjny:) teraz to mój must have!

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe