How do I make my posts

17:30

Cześć, kochani!

W szkole nareszcie nastał czas, na który czekałam trzy lata - skrócony plan lekcji. Codziennie teraz wychodzę do domu na długiej przerwie, ku zazdrosnym spojrzeniom młodszych kolegów ;) Nie wiem tylko, czy to to tak na mnie działa, czy nieciekawa pogoda, ale ostatnio nic mi się nie chce. Spędzam całe dnie, bezmyślnie siedząc przed komputerem, nie robiąc zupełnie nic. Nie jest to nawet typowe dla mnie procastinating, kiedy oglądam wszystkie filmiki jakie znajdę na youtube lub czytam wszystkie opowiadania o moich ulubionych serialach, byle nie robić tego, co mam do zrobienia. Mam nadzieję, że ta niemoc mnie wkrótce opuści, a dzisiaj mam dla Was notkę o tym, jak powstają moje posty (do której, notabene, też zabierałam się tydzień).

 Możliwości
Zanim zabiorę się do notki, muszę wymyślić, o czym będzie. Sprawdzam prognozę pogody, żeby wiedzieć, czy mogę zrobić jakiś outfit w plenerze, pytam rodziców o weekendowe wyjazdy, zaglądam do poczty, czy nie dostałam czegoś, co muszę pokazać. Jeśli mam pomysł na DIY, muszę też mieć czas pojechać do sklepu i kupić potrzebne rzeczy.



♥ Inspiracja
W zależności od tego, jaki mam plan na wpis, przeglądam różne strony. Jeśli outfit - z pomocą przychodzi weheartit z całą masą świetnych zdjęć fashion, jeśli coś kreatywnego - sprawdzam niedawno odkryty i pokochany pinterest.


 Zdjęcia i pisanie
Zdjęcia robię Nikonem D5000. Po ich zgraniu na komputer obrabiam je w Photoscape, bardzo prostym i intuicyjnym programie. Najczęściej kadruję i zmieniam jasność oraz kontrast zdjęć. Czasem skuszę się na XiuXiu, którego obsługiwanie na początku było wyzwaniem, bo program jest w całości... po chińsku!
O ile obróbka zdjęć idzie mi zazwyczaj szybko, o tyle samo pisanie posta już nie. Często trudno mi się skupić i odrywam się od pracy, by sprawdzić instagrama lub tumblra (2). Zawsze w tle leci muzyka, a obok laptopa stoi coś do picia, a to woda, a to herbata, Arizona lub kawa. 




Podoba Ci się zegarek, który pokazałam w poście? Tutaj znajdziesz wiele innych, świetnych zegarków i nie tylko, a używając kodu MALEC10 zapłacisz o 10 % taniej :)

Zmieniłam nagłówek, bo poprzedni był już ponad rok. Co myślicie? :)

You Might Also Like

37 komentarze

  1. Zazdroszczę skróconych lekcji ^^
    Bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na post! Tworzę notki podobnie do Twoich sposobów ;)
    A co do tego że nić się nie chce robić - to mam tak samo - chyba te zbliżające się wakacje tak na mnie wpływają! :DDDD

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ♥
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post, a nagłówek podoba mi się♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tworzę podobnie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super:) ja raczej bardziej spontanicznie tworze posty:>
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham Twoje oba tumblry, naprawdę! pozdrawiam.
    http://krzyk--nienawisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dziękuję bardzo, często widzę Twój fitblr w powiadomieniach :)

      Usuń
  8. procrastinating* :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jak widać Starbucks, ale kupiłam parę sztuk zagranicą

      Usuń
  10. Ja posty tworzę spontanicznie, wpadam na jakiś pomysł i zabieram się do pisania! Wtaki oto sposób mój post powstaje w trzy godziny, bo za Chiny nie mogę się na nim skupić:( haha.

    ☯MÓJ BLOG <-- KLIK☯

    OdpowiedzUsuń
  11. Po pierwsze, śliczny nagłówek! Po drugie, zdjęcia są przecudne! I po trzecie świetny pomysł na post! Bardzo miło się go czytało!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też muszę mieć coś do jedzenia albo picia przy pisaniu posta. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna i pomocna notka :) a zegarek śliczny Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny nagłówek taki dziewczęcy, ale i elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten nagłowek jest świetny!
    i to był na prawdę fajny pomysł na post <3
    a zdjęcia są nibym z tumblr'a ;)

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudne zdjęcia !
    carolinedicted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nagłówek wyszedł Ci naprawdę świetnie! Jak tu zajrzałam pierwsze co spojrzałam na niego i pomyślałam, że pewnie ciekawy blog. I nie myliłam się. Ostatnio dodany post i o czym? O tworzeniu postów. Właśnie coś takiego miałam ochotę przeczytać :)

    Obserwuję :*
    http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miły komentarz :)

      Usuń
  18. Uwielbiam takie posty! Super blog :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja długo się zastanawiam zanim zacznę pisać posta na moim blogu, podobnie jak ty :)
    świetny wygląd bloga, powodzenia w blogowaniu!
    zapraszam galaxydoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post, świetne zdjęcie - czego chcieć więcej :) Lubię taką przejżystośc na zdjęciach
    Pozdrawiam i zapraszam cię na konkurs do mnie. Do wygrania super nagroda ( którą możesz wybrać sama ) a do spełniania, tylko dwa proste warunki :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Rowniez w podobny sposob pisze posty c:
    Ladne zdjecia!

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  22. Modifу the worrkout styles each day, like, walking on Monday,
    swimming on Tuesday and so on. It iѕ possible to loose weight
    in a matter of weeks without fad diets or starvation. Yоu are goingg to
    bbe eating more freԛսent meals during the Ԁay instead of thhe ttwo or tҺrtee big meals that
    you are eatіng now.

    Stop by myy website ... best way to lose belly fat in women

    OdpowiedzUsuń
  23. -- I еat them sometimes, but I can't bеe bothered with 'stгipping' tɦe skiuns еvery time.
    African Mango Plus can ɦelp аddress many overweigfht aand obesity-related health рroblems.
    Blueberries, papаya, watermelon, lemon juice
    all aree to be included in the diet.

    Feel free too sսrf to my web-site - How To ʟose Weight In 2 Days ()

    OdpowiedzUsuń
  24. Moԁіfy tthe workoսt styles each day, like, walking oon Monday, swimming on Tuesɗay and so on. You can only use iit for two weeks also, and it’s not recommended
    to usе it longer. You are going to be eatibg more
    frequеnt meals during thе day instead of the two or three biig meals that you
    are eatіng now.

    my site :: venus factor diet

    OdpowiedzUsuń
  25. There is fastіng and fasting, and simply to stop
    eating is not hοw to fast to lose weight properly. Well, football players are quite different from normal people on the term of losing weight, for thօse who want to lost weight for football,
     you neеd to рay more attention on your dаily meal.
    So tο avoid this you will have a pre-cheat depletion day the day befօre youur cheat ɗay.


    My web site - losing belly fat after menopause

    OdpowiedzUsuń
  26. An іmproved circulation сan help us to create neѡ cells in our body.
    Well, football ρlayers are quite different from normаl people on the term of lοsing weight, for thoѕe who want to lost weight for footbаll, үou need to pay more attention on your daily meal.

    Step 3 to Lose Weight Fast Natսrally - Add at Lest 30-45 Minutes of Physical Activitʏ to Your Dayy Although some people may argue that exercise is not required for weigҺt
    loss іt іs a must if yoou want to loѕe wight fast.



    Feel free to surf to mƴ web site: yoli better body 30-day transformation system

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy post :) Zazdroszczę skróconych lekcji ! Cudowne zdjęcia.
    http://endrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post ! Może wspólna obserwacja ? Jak tak to zacznij i napisz u mnie, a ja zrobię to samo ;* http://polakate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. If some one desires to be updated with hottest technologies then he must be go to see this web page and be up to date
    everyday.

    Also visit my blog post boom beach diamonds hack

    OdpowiedzUsuń
  30. Appreciate this post. Will try it out.

    Herre is my web site; my singing monsters hack cydia

    OdpowiedzUsuń
  31. Very nice post. I just stumbled upon your blog and wanted
    to say that I have really enjoyed browsing your blog posts.

    In any case I'll be subscribing to your feed and I
    hope you write again very soon!

    Feel free to visit my web-site: Best Female Rappers

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe