European Miami: Menton & Monte Carlo

13:06

Cześć, kochani!

Wczoraj późnym wieczorem wróciłam z rodzinką z wyjazdu do Włoch. W tym roku zatrzymaliśmy się blisko granicy francuskiej, nic więc dziwnego, że jednego dnia wybraliśmy się na Lazurowe Wybrzeże, do cudownego miasta Menton. Trafiliśmy na najlepszą możliwą pogodę, słońce pięknie świeciło, wiał lekki, ciepły wiatr, a temperatura utrzymywała się w okolicach 25 stopni. Po wyjściu z auta od razu było zrozumiałe, dlaczego wakacje tutaj są jednymi z najdroższych w Europie. Kto by nie zapłacił za taki widok codziennie?

Lazurowa woda, wzgórza i nadmorskie budynki przypominały mi amerykańskie east coast

koszula - sheinside | tunika - choies | spodenki - New Yorker | buty - Converse

Temperatura była idealna i nareszcie pierwszy raz w tym roku ubrałam krótkie szorty! Zamiast koszulki założyłam nową tunikę od choies. Jest z bardzo cieniutkiego, przewiewnego, niemal siateczkowego materiału, idealnego na taką pogodę. Na wierzch zarzuciłam koszulę, która chroniła mnie od morskiej bryzy i gorszących spojrzeń co starszych ludzi ;)



Jakieś 10 kilometrów od Menton znajduje się księstwo Monako. W aucie złapał nas deszcz, ale jak widać szybko się rozpogodziło, choć już nie było tak ciepło i musiałam zrezygnować ze stroju, który miałam we Francji, na rzecz długich spodni i normalnego T-shirtu. Monte Carlo to najważniejsza część księstwa, gdzie znajduje się między innymi zamek księcia. Podobno każdy bogacz na świecie chce mieć tu chociaż apartament, więc wieżowce są bardzo wysokie, by mogły ich wszystkich pomieścić. Na zdjęciu widok z książęcego parku na wzgórzu :)

Odwiedzilibyście Lazurowe Wybrzeże? Jak spędziliście majówkę? :)

You Might Also Like

32 komentarze

  1. zazdroszczę takiej fajnej majówki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę :* piękne widoki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. och, zazdroszczę! Ja przez majówkę byłam nad polskim morzem wraz z klasą ;3

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite widoki! Strasznie Ci zazdroszczę, dałabym się chyba pokroić za możliwość pojechania do Francji tu i teraz :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Zdjęcia są boskie, a widoki muszą być jeszcze lepsze! Mam nadzieję, że u nas w Polsce też niedługo będzie taka temperatura jak tam^^

    OdpowiedzUsuń
  6. super stylizacja, piękne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym być na Twoim miejscu ;_;
    http://krzyk--nienawisci.blogspot.com/ - zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja byłam w Ostravie, ale gdzie tam się to umywa do takich widoków :(
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. ale widoki O.o !

    zapraszam klaudiakalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jeju pięknie tam jest! cudowne zdjęcia! :)
    jestes bardzo ładna, piękne włosy!

    ~ zapraszam n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę takiej wycieczki!
    najważniejsze, że pogoda dopisała :)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lazurowe Wybrzeże wygląda naprawdę przepięknie! Przydałoby się zobaczyć je kiedyś na żywo ♥ Ja podczas majówki nigdzie nie wyjeżdżałam, odpoczęłam trochę i spotkałam się z przyjaciółmi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale tam ładnie *-*
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Aw, this was an incredibly good post. Finding the time and actual effort to
    make a great article… but what can I say…
    I procrastinate a whole lot and never manage to get anything done.


    My weblog option binaire ()

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post ♥
    mam małą prośbę, mogłabyś poklikać w linki pod ubraniami, chętnie się odwdzięczę tylko napisz w komentarzu, że już to zrobiłaś :)
    ♥KLIK♥

    Z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz świetnego bloga! Obserwuję ♥♥♥

    http://sylwiasdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Monako, będę tam, niestety tylko przez dwa dni :( Ale cóż, lepsze to niż nic!
    Zapraszam do siebie - cztery-sciany-pierdoly.blogspot.com
    Buziaczki! x

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę takiej majówki. Ja swoją przesiedziałam w domu :/ Śliczna tunika :3

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, pozazdrościć takiej majówki *o* Świetna stylizacja!

    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja tez bym tam chciala :C masz przepiekny blog!

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. jak cudownie!
    http://agatacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. JEJEU!! *,* niesamowite widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna jest ta koszula, możesz mi oddać :D
    http://krzyk--nienawisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fascinating blog! Is your theme custom made or did you
    download it from somewhere? A design like yours with a few
    simple adjustements would really make my blog jump out. Please let me know where you got your theme.
    Appreciate it

    Here is my site; car classifieds uk

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę pięknie tam jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia!
    carolinedicted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zdjęcia,tylko pozazdrościć takiego wyjazdu i pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  28. These are chemical additives that give the vapor a scent and flavor as it's inhaled,
    and they can range from strawberry, mango, mocha flavors to even a Red
    Bull knockoff. With the permission of the management,
    they are fit and sake to be smoked even in an eatery.
    The working formula of these cigarettes operates on the vaporization mechanism.



    My weblog: electronic cigarette (http://example101.com)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe