White classy shirt

19:20

Cześć, kochani!

Nie odzywałam się od ponad dwóch tygodni. Ups! W weekend tydzień temu byłam na konwencie (Pyrkon 2014) i niespecjalnie miałam co wstawiać, w międzyczasie w szkole kończył się trymestr i miałam mnóstwo popraw, pisałam kolejną próbę gimnazjalną i uczyłam się do egzaminów praktycznych z chemii i fizyki. Słowem - miałam dużo na głowie. Teraz byle do ferii wielkanocnych i odpocząć, potem egzaminy, którymi, szczerze mówiąc, wcale się nie martwię i majówka, a w szkole nareszcie skrócone lekcje :)

Zwykle nie kupuję eleganckich ubrań, w szafie mam jedną spódniczkę i jedną koszulę, ale postanowiłam zamówić tą z sheinside. Jest leciutka i wygodna, w sam raz na wygrzewanie się w niedzielnym słoneczku.


na stronie możecie też zobaczyć jak noszą ją inne blogerki :)


A co u Was? :)

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Śliczna! Nie noszę takich, bo dla mnie są niewygodne, ale świetnie wyglądają. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna ta koszula ♥ poklikałam ;))
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna koszula, prosta i klasyczna, takie najlepsze :)

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna koszula c:

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne włosy! A co do koszuli, to jest super! Zwykła, ale można ją połączyć z wieloma rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię koszule, a ta jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie prezentuje się ta koszula ! Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna koszula idealna na taką pogodę! :) Lubisz chemie? Ja tak sobie ;)

    www.ankais.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze byłaś taka chudziutka? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że tak powiem - od pasa w górę tak, w dół - nie, to efekt głównie dobrego odżywiania :)

      Usuń
  10. ja egzaminy piszę dopiero za rok,śliczna ta koszula bardzo mi się podoba.

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie pasują Ci takie rzeczy, takie eleganckie. Ślicznie wyglądasz w tej koszuli <3

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję, może zacznę kupować takich więcej :)

      Usuń
  12. Dużo moich znajomych było na Pyrkonie ;) Strasznie się boję egzaminów, po powrocie do domu biorę się za chemię i historię.

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznee zdjęcia ;) Zapraszam na mojego bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, ale Ci zazdroszcze tych wlosow, oooo <3 hehe nawet nie zwrocilam uwagi na stylizacjie :PP
    hmm koszula jest nietypowa , na zakladke :) fajnie to wyglada, ale sama pewnie wygladalabym w tym marnie :))
    pozdrawiam i proszę nie spamowac :))

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna koszula :) Chociaż najbardziej zwróciły moją uwagę twoje włosy. Masz długie, ale cudem jest to że takie zadbane. Większość osób z takimi długimi włosami, mają poniszczone cienkie, a z tego co widać ty masz całkiem na odwrót no chyba że się myle ;)

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, są całkiem zadbane, ale to zasługa genów, nic z nimi nie robię :)

      Usuń
  16. Jejku, śliczna ta koszula. *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. mam tą koszulę ale ja wzięłam kiedys o rozmiar za małą i teraz nie wyglada to za korzystnie:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć, to ja Kasia, muszę uznać, że nader interesująco piszesz swojego bloga, nader chętnie na niego wstąpię myślę, że jeszcze nie raz, pozdrawiam Ciebie cieplutko, buziaki !

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe