Spring break wishlist

14:25

Cześć, kochani!

Jestem już po wszystkich testach! Myślę, że nawet dobrze mi poszło - część pytań, szczególnie przyrodniczych, wywołała wielką wesołość wśród moich znajomych. Wyższym poziomem zaskoczyła mnie tylko historia, ale chyba nadrobię resztą :)

Nadszedł czas na odpoczynek (nie, żebym przez ostatni tydzień nie robiła nic innego...) i wyczekiwany wyjazd do Włoch! Jeździmy tam co roku na weekend majowy już od trzech lat. Bardzo się cieszę!
Zainspirowało mnie to to stworzenia małej wishlist.



1. Kimono - nigdzie w Polsce żadnego nie widziałam, może we Włoszech dopisze mi szczęście!

2. Długie, delikatne naszyjniki - cudowne do zakładania razem.

3. Okulary z zaostrzonymi rogami.

4. Kolorowe bransoletki - dużo!

5. Kostium kąpielowy podobny do tego z firmy Triangl.

Już zaraz wyjeżdzamy! Zapraszam na instagrama - jeśli złapię wifi na pewno coś wrzucę :)

A Wy macie nowosezonową wishlist? :)


You Might Also Like

22 komentarze

  1. ja jestem przyrodniczymi przerażona :o

    OdpowiedzUsuń
  2. mi akurat testy nie poszły najlepiej, ale też nie jakoś bardzo źle!
    widziałam chyba podobne kinono w H&M !

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. również uważam, że historia nie była najłatwiejsza ^^ hmm świetne rzeczy wybrałaś ;3 Miłego wyjazdu ;***
    kolorova98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wyjazdu do Włoch, też chętnie bym się tam udała na majówkę :)
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna wish list. Chętnie bym sobie takie najszyjniki kupiła ;) są fantastyczne
    Jak widzę lubisz bransoletki, ja też i to bardzo. Mam ich w domu mnóstwo :D

    Pozdrawiam iżyczę miłego wyjazdu do Włoch ;)

    recenzowniamimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie zaskoczyla najbardziej przyroda ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. miłego wyjazdu! :)
    piękne jest to kimono ♥

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Po gimnazjum idziesz do liceum czy technikum? jaki profil? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego wyjazdu! Mam nadzieję, że uda Ci się dostać kimono :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To miłego wypoczynku! : ) Też mi się podobają te kimona. : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Greetings! Very helpful advice in this particular article!
    It is the little changes that produce the biggest changes.
    Thanks a lot for sharing!

    Feel free to visit my homepage :: world of tanks is skins

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for the auspicious writeup. It actually used to be a
    enjoyment account it. Look complex to far introduced
    agreeable from you! By the way, how could we keep in touch?


    Also visit my webpage ... Flappy Birds Ios Cheat

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam. Też często jeżdżę do Wloch.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja planuję niedługo zrobić, ale jakoś ciągle nie mam czasu ... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy, ostatnio w H&M wiedziałam całkiem ładne kimono ;) Zazdroszczę wyjazdu do Włoch, miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam tylko gładkie niebieskie :(

      Usuń
  16. Miłego wypoczynku! Baw się dobrze :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  17. niestety narazie nie mam, ale mam w planach stworzyć taką ^^

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe