Lazyness in bleached denim

15:42

Cześć, kochani!

Nie wiem, co się działo dzisiaj w nocy - nie było pełni, przed pójściem spać nie robiłam nic specjalnego, nie oglądałam żadnych strasznych filmów, nic. Mimo to udało mi się zasnąć dopiero po czwartej nad ranem! Budzik do szkoły mam nastawiony na siódmą, a po 3 godzinach snu byłam tak nieprzytomna, że pozwolono mi więc zostać w domu i pospać jeszcze parę godzin.
Kiedy wstałam otworzyłam szafę w poszukiwaniu ciepłej bluzy i zobaczyłam koszulę z sheinside, której jeszcze Wam nie pokazywałam.

                                                 KLIK KLIK KOSZULA KLIK KLIK



Jest z cudownego, lekkiego, jeansowego materiału. Od dawna chciałam taką mieć, a jak zazwyczaj nie przepadam za motywem ombre, tak tu bardzo mi się spodobał. Małe perełki jako guziczki są przeurocze :)




Zwykle po szkole spędzam długie godziny czytając nowe notki na moich ulubionych blogach lub oglądając filmiki moich ukochanych youtuberek. Dziś już zdążyłam wszystko zobaczyć i mogę skupić się na szkole, bo już niedługo testy gimnazjalne.


A pogoda dzisiaj chyba zwariowała! W czasie kiedy piszę tego posta (to jest zdjęcia, ich obróbka i napisanie tekstu) zdążył padać deszcz, wyjść słońce, pokazała się tęcza, znowu zaczęło padać, na chwilę się rozjaśniło, a teraz jest ponuro. Kwiecień-plecień poprzeplata... :)

A jak Wam mija dzień? Lubicie takie koszule? :)

Przeglądając stare posty zauważyłam, że baardzo dawno nie robiłam żadnego tematycznego postu. Chcielibyście przeczytać u mnie o czymś konkretnym? Piszcie!

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Super koszula ;) ja tez dzisiaj caly dzien w domu...

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna koszula <3
    To powodzenia na testach :)

    ilona8922.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 4. zdjęcie jest kochane. Lubię Cię w koczku.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna koszula, prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś podobało mi się to bardziej, ale mój entuzjazm wobec tego motywu przeminął.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie masz śliczne <3
    Koszula bardzo mi się podoba, poluję od dawna na nie ;-;

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Może jakieś DIY....?
    A koszula boska! W ogóle robisz zdjęcia jak z Tumblr! Są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  9. To faktycznie poszlas pozno spac!
    Swietna koszula!:*

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie dzieje się tak samo z pogodą:D

    OdpowiedzUsuń
  11. piekna koszula, jesli chodzi o to jakie lubie koszule, to na pewno takie ktore nie sa sztywne biale jak na apel, nie mam na mysli Twojej bo jest boska ombre :PP, ale wiesz o co chodzi :PP :)) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. alee śliczna koszula! też taka chcę!!

    OdpowiedzUsuń
  13. też czasami nie mogę zasnąć :/ a koszula jest przepiękna ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. If you are going for finest contents like me,
    just go to see this site everyday as it gives feature
    contents, thanks

    Also visit my web site - retail pos system

    OdpowiedzUsuń
  15. też tak mam często, tak samo nie oglądając horrorów itp.
    koszula piękna <3 :)

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne rzeczy się z nami dzieją :D

      Usuń
  16. Fajna ta koszula, kocham ombre ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog ;3
    Co do SF POWIEDZ PROSZĘ skąd masz fryzurę !?!? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jakiegoś eventowego butiku, chyba walentynkowego

      Usuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe