DIY "easter eggs" stones

15:00

Cześć, kochani!

Nareszcie wolne! Przez ostatnie tygodnie byłam bardzo zmęczona szkołą, bo po świętach piszę testy gimnazjalne i wszyscy nauczyciele zadawali nam mnóstwo kartek i zadań do domu. Te parę dni wykorzystam na odpoczynek. Nie będę się przesadnie uczyć, trzy próby dały mi poczucie, że materiał mam dość dobrze opanowany. A potem długi weekend majowy i kolejny wyjazd do ukochanych Włoch! Nie mogę się doczekać :)

W moim domu dekoracje zmieniają się wraz z porą roku i najbliższymi świętami. W okolicach Wielkiej Nocy cały salon wypełniają malutkie kurczaczki, a stół w kuchni zajmują wielkie świece w kształcie pisanek i gipsowy zając. Drzwi do pokoju mojej siostry już od miesiąca jest oblepiony owieczkami, kurami i żonkilami. Tylko moja sypialnia zostaje bez sezonowych akcentów. Korzystając z dnia wolnego, postanowiłam to zmienić. Po swojemu, czyli handmade :)


Wybrałam z ogródka parę zaokrąglonych kamyczków. Mogą być jakiegokolwiek kształtu, bo pisanki malujemy na nich, ale zaokrąglone chyba wyglądają najkorzystniej. Po nałożeniu białej farby można przystąpić do ozdabiania. Tu możecie się wykazać - malujcie kolorami, przyklejajcie wstążki, koraliki, co chcecie. Ja zdecydowałam się na zwykłe, czarne wzorki. Polecam używanie ostrych końcówek wykałaczek.

Zostawcie "pisanki" do wyschnięcia i gotowe! Ja jestem z moich bardzo zadowolona, idealnie pasują do klimatu mojego pokoju. Możecie je ułożyć na półce, biurku lub dać komuś w prezencie.


Podobają się Wam "pisanki"? Jak spędzacie wolne? :)

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Świetne te pisanki. :)
    Rozwiązuję testy i będę chodziła do kościoła bo mam bierzmowanie. :c

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te pisanki <3
    Również muszę się wziąć za ozdobienie pokoju :P

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, wyglądają naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podobają! Po remoncie mojego pokoju na kolejne święta na 100% takie zrobię! Proste, ale efektowne ♥ Uwielbiam Twoje pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny minimalistyczny klimat pisane i w zasadzie całego bloga, oby tak dalej!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku, genialny pomysł. Takie proste, nie wymagające dużych nakładów finansowych, to lubię!
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie rozkoszne pisanki! Już widzę, z jaką namiętnością turlałby je mój kot.

    OdpowiedzUsuń
  8. ❤ ❤ ❤ Śliczny blog i fajne zdjęcia ❤ ❤ ❤
    Życzę wesołych świat ;*
    Pozdrawiam cieplutko - Malwina z La Petite World & Home

    http://la-petite-home.blogspot.com/
    http://la-petite-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne są takie pisanki :)
    http://beautifulprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo bardzo ciekawe ;o czekam na wiecej DIY :)
    http://fashion--our--passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda ze widzę po świętach ale na następny rok zrobię ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Kreatywny pomysł, bardzo mi się spodobał :)
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł ! :D
    Ale fajne ! :D Nawet jako ozdoba do pokoju ;>
    mój blog- KLIK - zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie śliczne<33

    mogłabyś kliknac w baner oasap.com po prawej stronie mojego bloga? z góry dziękuję www.ruthless-silence.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe