Spring wishlist with sheinside

13:14

Cześć, kochani!

Właśnie wróciłam ze spaceru po okolicy. Pogoda jest cudowna - ciepło, słońce świeci, niebo jest prawie bezchmurne, a wiatru ani śladu. Choć do kalendarzowej wiosny jeszcze trochę czasu, to już ją czuję.
Wiosna to przecież nie tylko zielona trawa, liście i kwiaty, ale lżejsze i bardziej kolorowe ubrania. Weszłam na stronę sheinside, by podpatrzeć parę pomysłów na zakupy na nowy sezon.












To, co pierwsze wpada mi do głowy to kolorowe i pozytywne printy. Bardzo lubię ciekawe, kwiatowe lub po prostu związane z przyrodą motywy - jak słoń na ostatniej koszulce. Taki oryginalny wzór jest świetną bazą do stworzenia całego stroju.



Krótkie bluzeczki niekoniecznie muszą być zarezerwowane na letnie wyjazdy nad morze. Bardzo fajnie wyglądają zestawione z jeansami z wysokim stanem i jakimś dłuższym rozpinanym sweterkiem. Lato, a jednak wiosna :)



Nasza polska wiosna niestety nie zawsze jest słoneczna i ciepła. Na chłodniejsze dni wybieram stonowane błękity i jasne beże w wydaniu z dłuższym rękawem. 


Bez biżuterii można się obejść, ale kto ma na to ochotę? Ja też nie. Intensywne i żywe kolory wniosą trochę blasku w najbardziej ponury dzień.


A Wy jakie macie ubraniowe plany na nadchodzący sezon? :)






You Might Also Like

24 komentarze

  1. Bluzka z kwiatami bardzo mi się podoba :)
    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się bluzka z napisem "fresh love" oraz sukienka z "Team Paris" :)
    rosy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "TEAM PARIS" jest najlepsza! kocham!

    ourworld-ourrules.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ta koronkowa bluzeczke!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post, bardzo ciekawie opisałaś swoje wybory. Ja myślę nad większą ilością sukienek i spódnic, ale to się wiąże z kupieniem balerin... czyli nie do końca prosta sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dżinsy, skórzana kurtka i koszulki z rockowymi nadrukami! Jeszcze trapery i okulary przeciwsłoneczne pilotki, oczywiście.
    Ogółem dużo bieli, czerni i turkusu.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne są te rzeczy :))

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju... Jakie piękne są te rzeczy! A ta bluzka z ostatniego zdjęcia... ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mogę doczekać się lata, super propozycje, kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak można nawiązać współprace z sheinside?:) Zapraszam do mnie na nowy post ;-) Pozdrawiam!

    ps. proszę odpowiedz u mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko takie piękne! :D
    http://sweet-and-sour-bun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne rzeczy:)
    http://weekly-marika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne te T-shirty i tunika z wieżą Eiffla. Ja na wiosnę muszę się zaopatrzyć w legginsy i jakieś zwiewne bluzki - tego zawsze mi za mało. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. kurteczka jeansowa jest fajna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilka z tych rzeczy jest również na mojej wishliście :)

    happiness-29.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  16. kochana, bardzo lubię Twojego bloga i czekam na notkę o Twoim wakacyjnym "wyzwaniu" :D jeszcze 3 miesiące do wakacji, przykre. :c

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog :)

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe