Skiing in Italy

12:05

Cześć, kochani!

Wczoraj późnym wieczorem wróciłam z wyjazdu na narty. Byliśmy w Marillevie we Włoszech.
Przez pierwsze dni nie było za ciekawie - pogoda nie dopisywała, ciągle padał śnieg i wiało, a mnie bolała noga, bo kupiłam nowe buty narciarskie. Powiedziałabym, że wakacje się nie udały, gdyby nie przedostatni dzień, kiedy nareszcie pokazało się słońce i góry wyglądały tak, jak lubię je najbardziej i nic nie mogło mnie powstrzymać przed spędzeniem całego dnia na stoku. Właśnie z tego dnia mam dla Was zdjęcia :)






A jak Wy spędziliście ostatni tydzień? Macie ferie? :)

You Might Also Like

34 komentarze

  1. Piękne zdjęcia, ja byłam na zimowisku ! :)
    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę takiego wyjazdu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyjazd! Ja już po feriach niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne miejsce! Zabierz mnie następnym razem ze sobą ;)
    Zapraszam do siebie www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tak pieknie *o* Zawsze chciałam umieć jeździć na nartach albo desce :c
    http://fotografiamojapasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejuu jak tam pięknie miałaś!! *.*
    Ja już zapomniałam o feriach bo pierwsza miałam więc już jestem tydzień po ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu, ale tam cudne widoki ♥ Ja spędziłam go w szkole ;/

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiadasz że wakacje się udały? Fajnie :D
    Nigdy nie byłam na nartach i kiedyś z pewnością muszę spróbować! Śliczne zdjęcia, zresztą bardzo chciałabym kiedyś zwiedzić Włochy.. a w kasku bardzo ci do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej bez kasku, ale dziękuję :D

      Usuń
  9. ja mam jeszcze tydzien ferii i planuje tylko wypad w gory na jedna noc..hahaha :)
    http://fashion--our--passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja całe ferie spędziłam we Włoszech, w Andalo :3

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia, też chciałabym mieć możliwość takiego wyjazdu na narty, zazdroszczę maksymalnie!
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jeszcze nawet nie zaczęłam ferii! Dopiero od 17 :)
    Piękne widoki!

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ferie zaczynam 17 lutego :) Śliczne zdjęcia

    http://weekly-marika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne widoki ♥
    A ja spędziłam ferie w domu niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę takiego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne widoki! : ) Ja też wyjeżdżam na narty, trenować swoje umiejętności. : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę! Ja muszę zadowolić się polskimi stokami :C Zapraszam na nowy post, byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo, ale masz fajnie! zazdroszczę. :(

    Zapraszam do siebie, zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba. :)
    lilianka-blog.blogspot.com








    OdpowiedzUsuń
  19. super bloga, jesteś prześliczna :D
    ja już obserwuje, zapraszam do siebie jeżeli ci się spodoba również zaobserwuje proszę.
    http://goodaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne zdjęcia :) zazdroszczę widoków, zapraszam do mnie galaxydoll.blogspot.com
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Włochy są piękne! I idealne na narty! Ja byłam w zeszłym roku :) Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale super ♥ Też chciałabym wybrać się na takie wakacje. Dobrze, że chociaż potem dopisała ci pogoda ^^
    http://magicalkissofeverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia. Pięknie wyglądają te widoki ten śnieg i słoneczko. :)
    Dobrze, że chociaż w przedostatni dzień pogoda dopisała.
    Świetny blog.


    milka966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Przejrzałam kilka postów i muszę napisać, że bardzo podoba mi się twój blog, widać że dużo pracy wkładasz w bloga i nie piszesz na siłę. Z chęcią będę tu zaglądać ; )

    Bardzo proszę o klikanie w baner firmy persunmall i linki w ostatnim poście. To wiele dla mnie znaczy. Liczę na to, że mi pomożesz :)

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jeżdze na snowboardzie i byłam w Val Di Sole i pogoda była boska :-)

    www.japoneczkagirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Takiego wyjazdu to zazdroszczę, choć nie potrafię jeździć na nartach;)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe