Love yourself on Valentine's Day

11:22


Cześć, kochani!
W tym roku święto zakochanych wypada w moje ferie zimowe. Postanowiłam to wykorzystać i świętować je, ale nie z drugą połówką a z samą sobą :) Nieczęsto mam okazję zrobić coś dla siebie, więc dzisiejszy dzień wypełniam przyjemnościami. 


Gdy zobaczyłam tą bluzkę na wyprzedaży w Stradivariusie nie mogłam jej nie kupić z myślą o dzisiejszym dniu. Dla mnie Paryż jest najromantyczniejszym miejscem na świecie 

 
Walentynkowa zdrowa przekąska - owsiane ciasteczka z jagodami goji, mrożone czerwone owoce i serduszka wykrojone z jabłek foremką do pierników 

By trochę bardziej wczuć się w klimat Walentynek puściłam sobie ukochany film z motywem tego święta - Walentynki. Znacie, lubicie? 

Po filmie zajmę się odrobiną upiększania ;) Maseczki z H&M, balsam z Avon i ulubiony czerwony szybkoschnący lakier Rimmel. 


Jak Wy spędzacie ten dzień? :) 

You Might Also Like

44 komentarze

  1. Paris *w*
    Spędzam z chłopakiem. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha ja spędzam ten dzień ze znajomymi :)) Bardzo ładna bluzka!

    weekly-marika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluzka :). Ja niestety spędzam sama walentynki, a wolałabym raczej z kimś ;/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja postanowiłam wybrać się z przyjaciółmi do kina ;) a potem do manekina coś przekąsić.
    też uwielbiam Paryż <3 mam nadzieję, że się tam niedługo wybiorę.
    zapraszam galaxydoll.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjaciółmi będziemy grać w gry planszowe w bibliotece. Co lepszego może być w walentynki od książek wokoło i przyjaciół przy boku? Herbata. Ale herbaty raczej nie będziemy mogli wnieść do biblioteki. Anyway miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam planów, pewnie obejrzę jakiś film :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzisiejszy dzień był ostatnim dniem w szkole przed feriami ♥
    planuje iść na noc kina grozy ,albo na jakąś imprezę ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja słodka Coco ♥
    Te maliny zmusiły mnie, aby biec do Tesco i też sobie je kupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Spędzam podobnie jak ty, na przyjemnościach dla samej siebie! :)

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna bluza <3
    Mam podobnego laptopa haha
    Też sobie może dzisiaj trochę podbam o siebie xD

    my-world-by-sophie.blogspot.com/
    my-world-by-sophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ten dzień spędzam z przyjaciółmi no i oczywiście połowę w szkole.
    śliczna bluza

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł. Ja ten dzień spędzam jak każdy inny ;) Dziś akurat musiałam być na uczelni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja spędzam samotnie...

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bluza śliczna :) ja walentynki traktuję jak normalny dzień :)

    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Walentynek nie obchodzę, a w tym roku też dlatego, że siedzę w domu z katarem. :D Jednak walentynkowy prezent był, a walentynkowe przyjemności można sobie odłożyć na inny dzień. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja walentynki postanowiłam spędzić w ,,babski'' sposób. Najpierw mała porcja czytania blogów, potem malowanie paznokci, tumblr i PLL ! :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna bluza *---*


    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bluzka jest cudowna - jaki masz jej rozmiar i jakiego jesteś wzrostu? znalazłam taką w internecie, ale nie wiem, czy S-ka będzie na mnie dobra, hm..:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna bluzka! mi też Paryż kojarzy się z walentynkami.
    Ja byłam z przyjaciółkami w kinie na komedii romantycznej żeby się trochę podołować:)

    http://miasto-optymizmu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeej super pomysly na walentynki! :D ja tez postanowilam odpoczac i spotkac sie z przyjaciolmi ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz piękne włosy! Ja wczoraj byłam zajęta jedzeniem czekolady i przytulaniem misia. Tak bardzo romantycznie :D

    kakaowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja ten dzien spedzilam z kolezankami :)
    mam taki sam komputer! :)
    zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluza piękna, maszfajną pościel i genialny pomysł, żeby zrobić coś dla siebie ;)
    Zapraszam na konkurs sweet-and-sour-bun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę za rok taki dzień sobie zrobić w Walentynki!
    Ja spędziłam je na jeżdżeniu na nartach! Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja wolałam spędzić ten dzień z chłopakiem na jedzeniu kolacji na mieście i oglądaniu telewizji :)

    Bardzo ładna ta bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki za komentarz ;)
    Śliczne zdjęcia i bluzka ♥

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post, blog jest naprawdę bardzo dobry! :)
    _________________________________________
    Zapraszam do mnie:
    http://kolorowe-bezbarwnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Hello to every , since I am in fact eager of reading
    this webpage's post to be updated daily. It contains fastidious material.


    Here is my web blog :: domain hosting comparison cnet

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia!
    Cudna bluzka ;3
    Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia!

    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak Paryż jest zdecydowanie najromantyczniejszym miastem na ziemi <3 Uwielbiam takie dni kiedy mogę zrobić coś tylko dla siebie, szkoda że rzadko można sobie na takie pozwolić.

    http://whiteffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia :-)
    Może masz ochote na obserwacje, oczywiście jeżeli Ci się spodoba mój blog. Napisz w komentarzu :*

    ¦¦¦¦¦¦¦ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ¦¦¦¦¦¦¦

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna bluza *u*
    lifestylebyvernice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Strona świadczy o dobrych zagadnieniach, zapraszam do rozmowy

    My web blog ... place zabaw

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe