Hooded grey sweater

14:02

Cześć, kochani!

Jestem już tydzień po feriach. Ostatnie dni były strasznie męczące, sprawdzian gonił sprawdzian. Na szczęście często wychodzi słońce i zapominam o złym nastroju. Zdecydowanie czuję wiosnę! Za tydzień jadę ze szkołą na narty, mam nadzieję, że w górach jeszcze będzie śnieg na stokach.

Parę dni temu przyszła do mnie kolejna paczka z sheinside, a w niej dość niecodziennie wyglądający sweter, bo z kapturem. Nie mogę przestać go nosić, bo jest bardzo milutki i idealny na wczesnowiosenną pogodę - nie za gruby, nie za cienki. Na zdjęciach noszę go razem ze skórzaną ramoneską.







A u Was jaka jest pogoda? :)

You Might Also Like

41 komentarze

  1. super sweter:)
    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com
    Mam nadzieje że to nie bylby problem gdybym poprosila Cie o klikniecie w linki w tych 2 postach KLIK i KLIK, z gory dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny jest ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaki śliczny sweterek ;3
    pogoda u mnie średnia ....ja rowniez tydzien po feriach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter jest piękny, zazdroszczę Ci włosków ;)

    whiteffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. z ramoneską wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw i cudowne włosy *_*
    U mnie jest cieplutko :3
    zapraszam na post u mnie o bliżniaczka h (jak to jest ) :)
    katieby kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie wiosennie! A co do swetra... Oryginalny, ale bardzo ładny :)
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sweterek! :) Wyglądasz przepięknie!
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest! :)
    Zazdroszczę że wyjeżdżasz ze szkołą na narty... :)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny sweter :)
    http://weekly-marika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sweterek!
    U mnie dzisiaj trochę padał deszcz :/

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście ładny - rzadko można znaleźć fajne rzeczy na okres wczesnowiosenny. ; ) A ja własnie z nart wróciłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ale sliczny swetwerek, zazdroszcze wspolpracy z sheinside i sama chcialabym ją mieć na razie nie próbowałam :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny sweterek, oryginalny:)

    http://miasto-optymizmu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny jest :)

    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam! Świetna notka i blog! :) Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga! ;)
    http://c0nfident.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie pogodna cudowna a ja leżę w łóżku chora :/
    bardzo podobają mi się zdjęcia :) sweterek cudowny *_*
    zapraszam galaxydoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny krój swetra, taki nietypowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Również uwielbiam rzeczy z sheinside :) Ciekawy blog :) Fajnie przejrzyście piszesz i go prowadzisz ;) Dodaję do obserwowanych ;)) Zapraszam również do mnie, głównie przerabiam ubrania:) mam nadzieję ,że coś się spodoba !! ;)) :*

    OdpowiedzUsuń
  20. o jejku świetny ten sweter *.*
    u mnie z pogodą różnie, ale generalnie bardzo ładnie hyhy.
    piękna jesteś! ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeju, jaka ty jesteś śliczna <3 I genialne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie. Jeśli ci sie spodoba to byłoby mi bardzo miło gdybyś zaobserwowała. Oczywiście mogę sie odwdzięczyć.
    http://wiktooria-blog.blogspot.com/
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie ty masz długie włosy *_* Woow i śliczne takie jeszcze :D

    http://lethaal.blogspot.com/
    Zapraszam do obserwacji- odwdzięczę się

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny sweter ♥
    śliczne masz włosy !

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny jest *.* !
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się w Twoich włosach... Są cudowne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmm ciekawy ^^
    chyba niedługo w końcu zamówię sobie coś z sheinside

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny jest, podoba mi się kolorek ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny sweterek pozdrawiam

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia :) Masz ładne włosy ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczny kolor włosów!!

    www.klaudiachrol.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe