Don't let your dreams just be dreams

16:00

Witam wszystkich! Dzisiaj postanowiłam wyręczyć Martę, ponieważ właśnie jest na szkole zimowej na nartach i niech sobie odpoczywa. 

Ten post opowiada o tym jak ważna w życiu jest pasja. Każdy z nas mówi, jak bardzo chciałby przeżyć życie w 100%. Jednak co najmniej 80% nastolatków pozwala by były to tylko puste słowa. Zamiast urzeczywistnić marzenia, siedzą przed komputerem. Nie mówię, ponieważ też czasami zdarza mi się zasiedzieć przed komputerem. Jak każdemu w sumie :)
 

("Nie pozwól żeby marzenia pozostały tylko marzeniami").
 
Każdy z nas chciałby mieć w życiu jakąś pasję. Niektórzy z nas już ją znaleźli, reszta jeszcze szuka. Ale czy rzeczywiście? Myślę że powinniśmy próbować wszystkiego. Zwłaszcza kiedy dziecko jest małe, rodzice powinni angażować dzieci w różne zajęcia dodatkowe. Jestem bardzo wdzięczna moim rodzicom, za to że mając kilka lat uczestniczyłam w naprawdę wielu kółkach. Dzięki temu dziś wiem co mnie na prawdę interesuję. Przez kilka lat tańczyłam w balecie i wytrwale rysowałam, tworząc swoje wizje na kółku plastycznym. Dzięki temu moje prace, mogłam podziwiać w jednym z marketów na "wystawie". 
Kilka lat temu, odnalazłam swoją pasję do której myślę że mam smykałkę, jednak jeszcze bardzo długa droga przede mną. Co to jest? Fotografia!
Jest to pasja z przyszłością. Zdjęcia były, są i będą. Kocham fotografię. Dzięki niej mogę pokazać innym to czego oni w całym codziennym pośpiechu nie dostrzegają...
Dzięki fotografii mogę uciec od codziennego zgiełku i pośpiechu, od szarej rzeczywistości. Fotografia mnie relaksuje...Wielu ludzi myśli jednak że aby w pełni rozwijać jakąś pasję trzeba mieć profesjonalny sprzęt i wszystko co najlepsze. Poniżej możecie zobaczyć jak wygląda moje studio fotograficzne kiedy robię zdjęcia moim "modelkom". Moje studio to m.in. szafa+prześcieradło+krzesło na którym stoi blenda. A modelka siedzi na stoliku nocnym (jednocześnie krzesło).
Podsumowując, pasja nadaje życiu sens. Jest czymś dzięki czemu możemy uciec i odpocząć od wszystkiego. Dla niektórych jest to fotografia, dla innych śpiewanie a dla jeszcze innych taniec. Warto jest mieć pasje. Myślę że powinniśmy próbować wszystkiego byle by tylko odnaleźć zainteresowanie któremu się poświęcimy. Jeżeli pomoże ona nam w przyszłości (praca) to jeszcze lepiej!

Dzięki za przeczytanie posta! Jeżeli jesteś zainteresowana, to mój blog http://lavictoireme.blogspot.com/




You Might Also Like

14 komentarze

  1. Świetne zdjęcia są na twoim blogu ;p

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotografia jest czyms dzieki czemu moge siebie wyrazić:)
    Uwielbiam to robic!
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię fotografię :)

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotografia to świetne zajęcie, sama dopiero się uczę, ale sprawia mi to dużo przyjemności :)

    http://youcallmereckless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotografia jest wspaniała! Zdjęcia robisz piękne! Ja postanowiłam wykorzystywać życie w 100% i to realizuję :)
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale jest móc rozwijać swoje pasje, życzę dalszej, wytrwałej pracy nad sobą! :)
    ☯ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. woow aparat *o*
    sweet-and-sour-bun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam, że każdy człowiek powinien mieć pasje lub chociaż coś co go interesuje! Ja półtora roku temu odnalazłam swoją pasję o której prowadzę bloga. W końcu udało mi się znaleźć coś co sprawia mi olbrzymią radość, jest to postcrossing, kolekcjonowanie pocztówek oraz pisanie listów tradycyjnych. :) Każdy powinien mieć coś co potrafi go oderwać od rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! :) Pasja jest bardzo ważną rzeczą w życiu każdego człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się wygląd bloga oraz sposób w jaki piszesz notki! Nie ukrywam, że blog mi się naprawdę spodobał i jeszcze nie raz tu wpadnę! :*
    ______________________________
    Zapraszam do mnie:
    http://kolorowe-bezbarwnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. troszkę jakość zdjęć się pogorszyła w tym poście ale przymknijcie na to oko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Many people mistakenly think that the common three meals daily are the healthy eating style.
    One off the most popular weight loss products aare diet pills.
    People still use certain diets to ose weight fast for a wedding or
    parrty but in the long run they are only setting themselves up
    for gaining the weight back and possibly causing their body
    to go in to crisis moe to store even more fat to preserve it.

    As our entire body is different from 1 another, the outcomes might differ.



    Feel free to visit my weblog: diet pills that work (http://time4study.com)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe