Tracksuit denim jacket

19:31

Cześć, kochani!

Parę dni temu przyszła do mnie kolejna paczka od sheinside. Od dawna polowałam na jakąś dżinsową koszulę lub kurtkę, ale rzadko kiedy jakaś mi pasowała. Kiedy więc tylko zobaczyłam tą kurtkę na stronie - od razu ją zamówiłam. Ma szarą, dresową wkładkę z kapturem, co nadaje jej ciekawy i nieco sportowy, luźny look. Myślę, że będzie idealna na przykład do szkoły.





 Będę bardzo wdzięczna za kliknięcia w link, dajcie znać w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę może nawet obserwacją!


You Might Also Like

52 komentarze

  1. też planuję taką zamówić, cudna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kliknęłam. :D Ja akurat wczoraj kupiłam sobie dżinsową rzecz, ale kupuję takie raz od wielkiego dzwonu (oprócz zwyczajnych dżinsów... :D ) bo nie jest mi w takich ładnie. Ta Twoja kurtka jest trochę inna, bardzo fajny pomysł z tym dresowym kapturem. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, też szukam podobnej <3

    Poklikałam, zaobserwujesz w zamian?

    ZAPRASZAM DO MNIE!


    http://my-world-by-sophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kurtka.
    Masz śliczne włosy ;)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kliknelam oczywiście..:-)
    bardzo ładnie wyglądasz :>
    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa... Ale bardzo bardzo ładna!
    Kiliknęłam :)
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna jest! ;3

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna!
    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja poluję na koszule ale jak na razie nie znalazłam odpowiedniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna, chociaż drażniłaby mnie długość tej szarej bluzy ;w;
    ☯ blog

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniała jest :oo chyba zamówie podobną :D Zapraszam do siebie :*!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna kurtka <3
    kliknęłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kurtka, chciałam kupić sobie taką jeansową na zimę, no ale zimy na razie nie widać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się takie podobają! Jest świetna ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega kurtka!! :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie www.ofc-martyna.blogspot.com dopiero zaczynam i milo bd jak zajrzysz :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba ! Świetnie w niej wyglądasz ;)
    http://juliablog113.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz śliczne włosy *,* świetny outfit, bardzo w moim stylu ;)
    http://agrestaco6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też planuje ją kupić ;)

    http://wykorzystaj-swoj-czas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie wszystko dobrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  21. super kurtka :)
    kliknęłam :)
    domiiibloggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna kurteczka, dość ciekawa :) Poklikałam :)

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/
    Zapraszam do klikania w banner Persunmall.

    OdpowiedzUsuń
  23. Aaa świetna jest ta kurtka! ♥
    Kliknęłam

    weekly-marika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. super jest ta bluza, nie w moim stylu ale Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ta wkładka wygląda super :)
    zajrzysz do mnie na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  26. jeju jest świetna! Nie widziałam takiej wcześniej ; )
    jak najbardziej w moim stylu <3
    dodaję do obserwowanych - obserwuję jako Anna Wiśniewska :))

    OdpowiedzUsuń
  27. It's perfect time to make a few plans for the longer term and it is time to be happy.

    I have read this put up and if I may just I want to recommend you some attention-grabbing things or tips.
    Maybe you could write subsequent articles referring to this article.
    I desire to read more issues about it!

    Here is my blog ... Big Media Presence

    OdpowiedzUsuń
  28. Kliknęłam i myślę, że kurtka jest świetna! Jestem fanką dżinsu, a dresowa "podkładka" nadaje całości taki wyluzowany, sportowy look który uwielbiam. Cudo!
    dreamlloud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna kurtka, bardzo mi się podoba i oczami wyobraźni widzę ją już w różnych stylizacjach. Naprawdę super :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny blog ! Bardzo ciekawy post :)
    Zapraszam na konkurs do wygrania 72$ do wykorzystania w oasap.com ! :>
    http://fashionneverenough.blogspot.com/2014/01/competition-hello-450-followers.html

    OdpowiedzUsuń
  31. o matko! ale mega! *__*
    jest przepiękna, ale masz gust ;p
    oczywiscie kliknęłam.

    OdpowiedzUsuń
  32. I'm not sure where you are getting your information,
    but good topic. I needs to spend some time learning more
    or understanding more. Thanks for excellent info I was looking for this info for my mission.


    my web-site: web hosting discount

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest świetna, kliknęłam. Bardzo sympatyczny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  34. perfekcja sama w sobie:)
    włosy masz piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna jest ta kurtka *.*
    możesz podać, jaki masz jej rozmiar??

    OdpowiedzUsuń
  36. ile czekałaś na przesyłkę z Sheinside?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 tygodnie, bo nic nie dopłacałam do niej

      Usuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe