New Year's Sales 2014

12:43

Cześć, kochani!

W tym roku na Święta nie wymarzyłam sobie nic szczególnego, dostałam więc pieniądze, które będę mogła wydać na cokolwiek mi się spodoba. Dlatego wczoraj wzięłam swój portfel, wsiadłam w autobus i pojechałam do ulubionego centrum handlowego w Poznaniu. Zjadłam śniadanie w niemal pustym jeszcze Starbucksie i poszłam polować na noworoczne przeceny i wyprzedaże :)


W Zarze przeceny były ogromne. Zwykle omijam ten sklep ze względu na ceny towarów, które wahają się w okolicach od stu złotych do nawet paruset. Teraz większość rzeczy kosztowała 50-60 złotych! Do przymierzalni poszłam z całą masą ubrań, w końcu zdecydowałam się na czarną bluzę z grafiką i napisem Nothing to wear. Z ceny 100 złotych została obniżona do 50. Wzięłam też T-shirt z kwiatowym nadrukiem i ciekawym siatkowaniem na rękawach. Cena: obniżona z 80 na 30!

W Stradivariusie był cały dział lekkich, letnich bluzeczek w cenach od 15 do 20 zł. Buszowałam tam chwilę i kupiłam dwie - białą z czarnymi napisami i ciemnoszarą z oryginalnym, "nocnym" motywem. Na białą polowałam już jakiś czas, bardzo spodobało mi się drukowanie na bluzkach ala definicji słownikowych. Z kolei na podobną do ciemnej też miałam ochotę od dawna - mowa o bluzce z fazami księżyca, na pewno wiecie, o czym mówię. Za każdą z nich zapłaciłam 15 złotych :)

W Bershce też były całe rzędy T-shirtów za 20 złotych - ja wybrałam tą białą z napisem YES WEEKEND, która świetnie oddaje moją miłość do tych dwóch dni tygodnia :D

Kosmetyki kupiłam w normalnych cenah, ale też chciałam je Wam pokazać :) Eyeliner jak zawsze z Loreal, żel-krem do twarzy Nivea i Maybelline Baby Lips. Te dwa ostatnie produkty dopiero niedawno weszły do sklepów i zastanawiam się, czy nie napisać tu na blogu w przyszłości recenzji. Co myślicie?

A Wy byłyście na noworocznych wyprzedażach? :)

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Ale cudowne rzeczy sobie nakupowałaś, a szczególnie strasznie mi się podoba to z "nocnym motywem". Czy ta bluzka jest taka, że odsłania brzuch?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, do pępka jest. Ale jak weźmiesz większy rozmiar to będzie dłuższa ;)

      Usuń
  2. Ja to widzę, że w tej bluzce w kwiaty będzie Ci bardzo do twarzy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju... Jakie piękne rzeczy! Też muszę jechać na jakieś zakupy!
    Napisz recenzje!
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też za tydzień jadę na zakupy, mam nadzieję że coś trafię fajnego i taniego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. te bluzeczki z 3 zdjęcia są śliczne ;)
    a żel to twarzy z nivea jest genialny ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze, mi się takie bluzeczki krótkie nie podobają... Mimo, że jestem szczupła, wolę dłuższe, które zakrywają brzuch itp. Ale co kto lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, chcę się w tym tygodniu wybrać na te wyprzedaże, ale boje się, że mi już nic z tych bluzeczek nie zostanie, a uwielbiam takie! Kiedy byłaś? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, przepraszam, haha. dzięki za odpowiedź :*

      Usuń
  8. Byłam wczoraj z przyjaciółką buszować po sklepach :D


    ZAPRASZAM DO MNIE!

    my-world-by-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety u mnie w mieście nie ma wyprzedaży poświątecznych

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. druga bluzka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrób recenzję :* Super crop topy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne koszulki, muszę się w końcu wybrać na zakupy, a przy okazji w końcu kupić Baby Lips :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też już byłam w sklepach podczas wyprzedaży:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdobycze. ;) Ten żel z Nivea jest najlepszy. <3

    http://pilovin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne rzeczy♥ I chętnie przeczytam recenzję tego żelu do mycia:)

    http://weekly-marika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. To naprawdę trafiły się fajne przeceny, te w Bershce mnie najbardziej zainteresowały... : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! Zostałaś nominowana do LBA więcej dowiesz się tutaj ;) : http://skadley-skaadley.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam ten żel z Nivea! :)
    a rzeczy śliczne :)
    obserwuje! :)
    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog i post ;)
    ZAPRASZAM DO NAS!!
    http://crazy-moofos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne ubrania <3
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post i blog! Widać, że wkładasz dużo serca w pisanie bloga :)

    zapraszam do mnie : BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne rzeczy C: ja złowiłam bluzkę którą widziałaś i komin

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzka z motywem kwiatowym najbardziej trafiła w moje gusta. Ale ci zazdroszczę, że masz tak blisko galerię i tyle fajnych ciuchów na przecenach ... Co do recenzji to jestem bardzo ciekawa, bo nie wiem na czym polega taki szał na szminki Baby Lips. A krem z Nivei sama posiadam od tygodnia, tylko zielony w formie peelingu i za jakiś czas też zamierzam go zrecenzować na blogu ;). A ogólnie to wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ;)
    http://my-dreams-my-words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znowu tak blisko, bo prawie godzinę jadę autobusem i tramwajem ;)

      Usuń
  24. Najbardziej mi się podoba biała z napisem "yes weekend" <3
    No ja też ostatnio upolowałam sporo nowych rzeczy na wyprzedażach :)
    Baby lips! *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. ostatnia bluzeczka jest genialna ;>

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe