Banana pancakes breakfast

11:49

Cześć, kochani!

Nie odzywałam się tydzień temu, bo miałam w szkole studnióweczkę - to taka studniówka dla gimnazjum. Nie mam zbyt wiele zdjęć, a te, które mam, są dość prywatne.
Dziś nie poszłam do szkoły, chociaż ferie mam od jutra, ale już za parę godzin jadę z rodziną na narty. Wezmę ze sobą komputer, ale nie wiem, jak to będzie z połączeniem z siecią. Prawdopodobnie uda mi się jednak złapać wifi komórką, więc zapraszam na mojego instagrama.
Dzisiaj więc wszyscy się szykujemy do wyjazdu. Zjadłam porządne śniadanie i zaraz lecę pomagać.


Bardzo pożywne bananowe naleśniki! Są zadziwiająco proste do zrobienia, bo oprócz bananów potrzebujemy tylko jajek, jednego lub dwóch, zależy jak bardzo bananowe lub jak bardzo omletowe chcemy mieć nasze placuszki. Polecam robić je trochę mniejsze, jak na zdjęciu, bo z większymi moze być problem z przerzucaniem na drugą stronę :)

Bo zjedzeniu kilku naleśniczków pod rząd może trochę zemdlić ich smak, więc lubię je przegryzać wyrazistymi pomarańczami i kiwi.



A Wy co lubicie zjeść wolne dni?

You Might Also Like

39 komentarze

  1. udanego wyjazdu <3
    zazdroszczee ferii, moje sie właśnie kończą :(

    OdpowiedzUsuń
  2. na tym zdjęciu co masz po lewej stronie wyglądasz okropnie, jak dziadek mróz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze lubiłam Dziadka Mroza, był taki mroźny i tajemniczy.

      Usuń
  3. Jeju jak pysznie wyglądają! Potrzebne są tylko jajka i banany? I w jakich ilościach?
    Udanego wyjazdu!
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakich chcesz, ja biorę jednego banana i jedno jajko :)

      Usuń
  4. chętnie sobie takie placuszki zrobię!
    ✯ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeej zazdroszdze wyjazdu mi sie juz niestety koncza ferie i tez bylam na nartach - szkoda ze tak szybko to zlecialo :/

    Zycze udanego wyjazdu :)))

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te omlety, często je robię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę spróbować takie zrobić. ;)

    http://pilovin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego wyjazdu ! :* Pyszności :3

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana, wiem, że się odchudzasz więc może zrobisz taką notkę po powrocie o tym? wiesz, ćwiczenia, jedzenie ip ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze tosty z bananem i czekoladą, ew. zamiast czekolady- z miodem. Po drugie bułeczkę z białym serem i dżemem truskawkowym. Następnie herbata z sokiem malinowym, goździkami i pomarańczą. I jeszcze podobno pyszna jest sałatka z pomidorów i truskawek z octem balsamicznym- le anglikański przysmak. Sałatki niestety jeszcze nie jadłam, bo należy ją zrobić w lato, kiedy truskawki i pomidory są truskawkami i pomidorami, a nie papierem o wyglądzie tychże owoców. Pani od ang mówiła, że sałatka jest nieziemska.
    Ponadto, uwielbiam zupę krem z dyni. Nie. Ja ją kocham. Najlepsze co może być w jesieni. :)) A! I jeszcze czasem popijam domowe kapuczino z cynamonem (jakoś już mi przeszedł ten wstręt do cynamonu .-. A tobie? XD)
    Miłej zabawy na nartach! Pozdrawiam cieplutko!~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jebłam długi komentarz. Jest fajnie.

      Usuń
    2. Jest super! Sałatkę sobie zapisałam i spróbuję w sezonie :)

      Usuń
  11. Jeju, same pyszności! Chętnie jadałabym takie śniadania, niestety rzadko mam na to czas :<

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepysznie wygląda <3

    rosy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm muszę kiedyś takie zr ;))

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądają pysznie:)

    ZAPRASZAM DO MNIE!

    my-world-by-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. W wolne dni jem śniadanie "po królewsku", a to co zjem, zależy od mojego nastroju ;)
    Pozdrawiam ciepło i obserwuję. Byłoby mi bardzo miło gdybyś zawitała w gronie obserwatorów również u mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam bananowe pancakes ale robię je bardziej naleśnikowe niż omletowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. w wolne dni lubię jeść coś lekkiego,czyli owoce,waarzywa <3
    wyglądają pysznie,pewnie jakby ja isę zabrała za ich robienie to by i nie wyszło...

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pyszności! Śliczna jestes, wiesz? ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszności, pyszności! Dziękuję :*

      Usuń
  19. anonim wyżej mnie rozbawił :> WYGLĄDASZ JAK DZIADEK MRÓZ! haha!
    przecież jesteś piękna, a ci okropni anonimowi ludzie zazdroszczą! :<

    mi ferie się kończą :C
    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, mnie też ten komentarz rozbawił! Dziękuję :*

      Usuń
  20. Mi również ferie się właśnie zaczęły. Udanego wyjazdu! (:
    Naleśniczki wyglądają prześlicznie, ale mi narobiłaś na nie ochoty!

    OdpowiedzUsuń
  21. Na mnie naleśnikowe przepisy testuje mama, więc mam takich pod dostatkiem i też lubię takie zjeść w wolne dni. :D Gdzie wyjeżdżasz na narty? : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszą być dobre ♥

    http://weekly-marika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Co powiesz na wspólną obserwację ? :) Bardzo podoba mi się Twój blog, dlatego pytam :)
    Zapraszam: airbennder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę spróbować zrobić takie pyszności :) Bardzo ładne ostatnie zdjęcie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny Blog + Ciekawie Piszesz <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. hello there and thank you for your info – I have certainly picked
    up something new from right here. I did however expertise several technical issues using this website, since I experienced to reload
    the website many times previous to I could get it to load properly.
    I had been wondering if your web host is OK? Not that I am complaining, but slow loading
    instances times will often affect your placement in google
    and can damage your high quality score if ads and marketing with Adwords.
    Well I am adding this RSS to my email and could look out for a
    lot more of your respective interesting content. Ensure that you update this again soon.


    Also visit my webpage ... top rated web hosting sites cnet

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. hej, nominowałam Cię do Liebster Blog Award! :)
    więcej szczegółów u mnie: http://wiktoriena,blogspot.com
    pozdrawiam, Wiktoria ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postaram się odpowiedzieć w wolnej chwili :)

      Usuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe