2013 favourites

13:38

Cześć, kochani!

Witam Was już w kolejnym, nowym roku! Jak ten czas szybko leci, dosłownie przed chwilą było Halloween, wcześniej wakacje, a przedtem zeszłoroczny Sylwester - wszystko jakby zdarzyło się wczoraj. Pomimo paru gorszych chwil ten rok był dla mnie dość udany. Trochę szkoda, że już się kończy, bo to oznacza, że coraz bliżej końca roku szkolnego i rozstania z moją ukochaną klasą.

Dzisiaj mam dla Was parę rzeczy, które pokochałam w tym roku :)

 ulubiony dodatek - duża czarna torba ze złotymi elementami z H&M
zabieram ją ze sobą dosłownie wszędzie, jest bardzo pojemna, wygodna, a do tego piękna!

ulubiona biżuteria - biały zegarek z brylancikami
jest gumowy, więc bardzo wygodny, a do tego równocześnie prosty i elegancki

ulubiony napój - karmelowe macchiato 
w tym roku bywałam w poznańskim browarze bardzo często i nic mnie nie zmusi, żebym nie weszła do Starbucksa na kawę

ulubiony wyjazd - Fuerteventura
cudowna tropikalna hiszpańska wyspa, słońce, plaża, ocean, czego chcieć więcej?

 Mam nadzieję, że dobrze spędziliście Sylwestra i Nowy Rok? Ja byłam z przyjaciółmi, a Wy?

Oczywiście wszystkiego najlepszego w nowym roku 2014!


You Might Also Like

45 komentarze

  1. Ja spędziłam sylwestra na czacie u Binki :)

    large-wonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wyjazdu, miejsce wygląda przepięknie :) Torba jest idealna, bo pasuje praktycznie do wszystkiego :)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale błękitne morze cudownie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne jest to ostatnie zdjęcie *-* cieszę się, że ten rok był dla Ciebie udany - oby kolejny był jeszcze lepszy! <3
    Buziaki ;***
    kolorova98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham starbucksa a torba tez swietna!
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wakacje na Fuerteventurze ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba jest cudowna !
    http://juliablog113.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. torba i zegarek są świetne ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie podoba mi się zegarek,jest śliczny <3
    i ta torba *-*

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zegarek jest prześliczny ;) | niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja spędziłam z koleżanką na oglądaniu filmów! Zegarek jest boski! Mogę wiedzieć gdzie go kupiłaś?
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też w tym roku żegnam się ze swoją klasą... : ( Szczęśliwego! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też byłam z przyjaciółmi na sylwestra! ;)
    Również bardzo dobrze wspominam rok 2013 ;)

    Zapraszam Cię do mnie na nowy post "po imprezowy" :)))
    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super, zegarek the best :)
    domiiibloggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sylwester w dobrym gronie spędzony, więc oczywiście udany. :D
    Bardzo podoba mi się ta torebka, genialna jest. Muszę sobie właśnie kupić klasyczną, czarną torebkę. Na pewno rozejrzę się po H&M. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W H&M zawsze są świetne torebki ;)

      Usuń
  16. Proszę, napisz post, w którym pokażesz nam swoją szafę i jej zawartość. Wydaje mi się, że każdy by się ucieszył. Ja na pewno, bo masz niesamowity gust. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro idę na zakupy, więc może wymienię część swojej garderoby i wtedy pomyślę. Dziękuję za pomysł, zawsze mile się takie rzeczy czyta :)

      Usuń
  17. ja Sylwestra spędziłam z chłopakiem na domówce u znajomych :3 świetnie się bawiłam!
    zazdroszczę Ci Fuerteventury, po Twoich zdjęciach widać, że jest tam przepięknie!♥
    ps. jeśli możesz kliknij w link voguec.com w moim ostatnim poście, z góry dzięki:*

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawa notka ,nawet bardzo jest na czym oko zawiesić będę wpadać o wiele częściej

    zapraszam do mnie http://goodaay.blogspot.com dopiero zaczynam przydał by się komentarz kogoś z większym doświadczeniem i stażem
    +ja już obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie duże torby.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyjazd pobija Wszystko! Zazdro! :d
    ___________________
    http://marfajestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Też byłam na Fuerteventurze kilka lat temu - niesamowity klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tylko pozazdrościć takich widoków! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę wyjazdu!^^ Podoba mi się zegarek i torba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystkiego dobrego Tobie też!
    zawsze słyszałam że Fuerteventura jest piękna
    pozdrowionka
    Marta z creativamente
    http://creativamente-o-sztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny zegarek ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też z przyjaciółmi i znajomymi. :)
    Hiszpania ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak pięknie na tej wyspie *-*

    OdpowiedzUsuń
  30. wyspa, zegarek, torba, starbucks <33 idealnie ;)
    Dziękuję, że skomentowałaś mój blog. Postanowiłam się więc odwdzięczyć i wspomniałam troszkę o Tobie tutaj: http://skadley-skaadley.blogspot.com/2013/12/dziekuje-kochani-dziekuje-gutka.html

    OdpowiedzUsuń
  31. zegarek jest cudowny ! <3 super blog :) dodaje do obserwowanych i zapraszma do siebie
    kiniaxall.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  32. sweet zegarek
    wejdziesz???
    http://livia-liviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna notka jest na co popatrzeć i czego pozazdrościć
    awrr no i piękna grafika bloga

    ♥ zapraszam http://goodaay.blogspot.com/
    przydałby się komentarz kogoś z większym stażem
    +ja już obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  34. ładnie tu u ciebie :)
    zapraszam do mnie
    http://truskaweczkabloguje.blogspot.com/ dopiero co zaczynam :c

    OdpowiedzUsuń
  35. można wiedzieć skąd zegarek? :) jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  36. ale ładny zegareczek ;) ooooo na tą wyspę miałam kiedyś lecieć z moją mamą! trafiłyśmy na super ofertę, ale niestety nie udało się przez chorobę :(

    OdpowiedzUsuń
  37. kocham torbę <# i zapraszam do mnie
    handmadeok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe