Shiny sweater

12:09

Cześć, kochani!

Parę dni temu przyszła do mnie paczka z sheinside, a w niej najpiękniejszy sweter, jaki w życiu widziałam!
Jest w cudnym szampanowoszarym kolorze i jest poprzetykany tu i tam maleńkimi złotymi niteczkami. Zamawiając go spodziewałam się czegoś gorszego, a na razie zapowiada się, że założę go na dzisiejszą wigilijną kolację :)




 ma bardzo fajny krój - krótszy z przodu, trochę dłuższy z tyłu


Uwielbiam swetry i wybrać jeden z takiej ilości możliwości graniczyło z cudem.. Dlatego pokażę Wam, co jeszcze mi się podobało na stronie sheinside :)
jak zawsze prosiłabym też o klikanie w linki, napiszcie w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę :)


Z całego serduszka życzę Wam
i Waszym rodzinom szczęścia,
zdrowia i radości przy wigilijnym stole 

You Might Also Like

55 komentarze

  1. śliczny sweterek :)
    wesołych ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny jest *____*
    w sam raz na święta !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejuu *.* Zgadzam się że jest cudowny!! :)
    Tb również życzę wszystkiego dobrego na te święta ;)
    W linki poklikałam i będzie mi miło jak u mnie też poklikasz ;))
    boskiebransoletki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny jest! :) wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny <3

    my-world-by-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny sweterek!
    I oczywiście wszystkiego najlepszego na Święta :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny! Co powiesz na wspólna obserwacje? http://patyskaa.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawzajem! A sweterek prześliczny ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny :* Wesołych świąt !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny sweter <3 kliknełam
    Wesołych świąt !!

    www.pasja-kladzii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki piękny! :)
    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny! *.*
    Wpadnij do mnie w wolej chwili ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczny <3! cudowne zdjęcia *-* Wesołych Świąt! :3
    Buziaki ;***
    kolorova98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No jest naprawdę rewelacyjny ! :D
    Zazdroszczę!
    Zapraszam do obserwacji, jeżeli blog ci się spodoba :)
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny sweterek:>


    sweett-and-saltyy.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołych spokojnych ,radosnych świat i samych sukcesów w Nowym roku !
    Śliczny sweter :)

    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny jest :)
    http://fotografiamojapasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog i post!! ;)
    Wesołych Świąt :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. faktycznie jest śliczny :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny ten sweter, mam bardzo podobny (co do tego, że z tyłu dłuższy, a z przodu krótszy) i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w nim. ♥

    Dodałam do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny, a tak apropo to masz fajne lampi nad łóżkiem.. haha
    i oczywiście zapraszam do mnie: http://balbinabalbina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Sweter naprawdę piękny, te złote nitki dodają mu uroku <3
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuje, dziękuję, dziękuję :* również poklikane
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeju, zakochałam się w tym sweterku ŚLICZNY ! :)
    +obserwuję

    friday-happy-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki śliczny sweter <33
    Wesołych już spóźnionych świąt xd. ( Jeszcze 2 godziny )

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę fajny ten sweterek, jest naprawdę śliczny, sama od dłuższego czasu na taki poluję ;)

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny post <3
    wpadajcie do mnie http://fashionandsecret.blogspot.com/
    miło jeśli zaobserwujecie :D <3333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  29. Od razu przypadłąś mi do gustu cztając post! Dodaję do obserwowanych, sliczny pokój, sweterek, ale dla mnie byłby zbyt gryzący :(

    dreamcom21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawie piszesz (: wszystko jest spójne i dobrze się czyta.
    patrząc na twoje zaangażowanie - stałaś się moim autorytetem (:
    obserwuję oraz zapraszam do siebie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. ale fajny sweterek :)

    PS. Zapraszam do mnie na ROZDANIE , do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny jest i wygląda na bardzo ciepły ;>

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale śliczny <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny blog *-*
    Życzę, by dalej był taki świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. ♥ Hej ♥ Świetny blog ♥ Piękny nagłówek ♥ OBSERWUJĘ! ♥

    ♥ www.la-petite-world.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczny ♥
    Szczęśliwego Nowego Roku .!
    http://notrevieesecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Uroczy sweter!!! :) Szczęśliwego Nowego Roku!!! ;D
    http://chocolatecakeever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Przypomniałaś mi święta - sweterek ze złotą nitką, lampki. Super!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny Blog + Ciekawie Piszesz <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe