DIY wrapping gift paper

17:23

Cześć, kochani!

Od piątku straszne zamieszanie. Wigilia klasowa, wczoraj pieczenie pierników, dzisiaj ubieranie choinki i kiermasz poznański... Kiedy już chce się usiąść do posta, to okazuje się, że nawet porządnych zdjęć nie można zrobić, bo o czwartej już ciemno jak w nocy.

Już za parę dni Wigilia. Niezależnie od tego, czy gdzieś wyjeżdżacie czy zostajecie w domu, na pewno znajdzie się ktoś, kogo chcielibyście obdarować. Dziś mam dla Was prosty projekt DIY - stempelkowy papier do pakowania prezentów :)

będziemy potrzebować szarego papieru (tani, prosty i ekologiczny!), farbek plakatowych lub akrylowych w wybranych kolorach i ziemniakowych stempelków - nic trudnego, wystarczy wyciąć kształt w połówce ziemniaka

maczamy stempelek w farbie lub malujemy go pędzelkiem i odbijamy na naszym papierze w dowolnej kompozycji UWAGA jeśli macie mały prezent, lepiej odbijać kształty blisko siebie, ja już popełniłam ten błąd :(

teraz potrzeba nam czegoś do obwiązania prezentu - ja używam papierowej wstążki z Empiku, ale równie dobrze nada się zwykła wstążka lub rafia

I gotowe! Nie zapomnijcie włożyć prezentu pod choinkę ;)

zapraszam na mojego instagrama gdzie pojawi się sporo zdjęć z moich rodzinnych Świąt :)

You Might Also Like

35 komentarze

  1. Fajny pomysl juz go gdzies idzialam i odrazu mi sie spodobal ;)

    Zapraszam do siebie na nowy post: boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowy pomysł :p

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ślicznie ci to wyszło , na pewno skorzystam z tego :))
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł :)

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. znam ten pomysł , jest świetny! :)
    a u mnie nowy adres bloga, mam nadzieję że mnie nie opuścisz i będziesz dalej wpadać, przepraszam za komplikację i zapraszam do siebie ;)
    http://c-l-l-o-d-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. aj! pamiętam te "pieczątki" z podstawówki! :D Świetne to jest ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nie ma to jak zabawy dla dzieci :D

      Usuń
  7. Fajny, prosty pomysł ;))

    ilona8922.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam tak zrobić, ale niestety moja wieś nie posiada czegoś takiego jak szary papier |D
    Pomysł jak najbardziej fajny.
    Pozdrawiam cieplutko~ ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł! Na następne święta z pewnością go wykorzystam!

    hania-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł!

    my-world-by-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny pomysł! Ślicznie Ci wyszło!
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  13. ale świetny pomysł,wykorzystam go na pewno kiedyś!

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. myślę, że go wykorzystam, ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne! *.*

    http://wiktoriacreates.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł na papier do pakowania prezentów :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pomysłowe :) Proste, ale szczerze nie mam kompletnie głowy do wymyślania takich fajnych diy :))

    Zapraszam na mój blog:
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Spotkałam się z tym sposobem pakowania prezentów, ale większość moich ma kształt, który nie da się ot tak zapakować w papier. XD

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł ! ;)
    Obserwuję ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. powiem ci, że co jak co, ale talent to ty masz do fotografii. :D

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe