DIY christmas decor with wrapping paper

13:23

Cześć, kochani!

Dekoracja świąteczne dostępne w sklepach rzadko bywają tanie, o czym przekonałam się szukając rzeczy, by trochę udekorować swój pokój. Dziś pokażę Wam, jak zrobić oryginalne i proste ozdoby małym nakładem czasu i pieniędzy :)

będziemy potrzebować oczywiście papieru do pakowania prezentów, jakikolwiek Wam się podoba :)

  Renifer

Narysowałam na starej kartonowej teczce kształt renifera (łatwe do wycięcia sylwetki znajdziecie tutaj). Potem wycięłam go i przykleiłam na nim papier do pakowania. Nie martwcie się, jeśli pokażą się takie zagięcia jak u mnie - po zawieszeniu na ścianie w ogóle ich nie widać :)

 rząd skarpet

Nic prostszego! Wycięłam kształty skarpet z papieru i przykleiłam do wstążki. By je trochę usztywnić, można podkleić je od spodu kartonikiem lub zwykłą kartką.

ramki

Uwielbiam ramki na zdjęcia, ale nie zawsze mam co do nich włożyć. Dobrze "wykadrowany" wycinek z papieru wydaje się być dobrym pomysłem. Jeśli użyje się do wszystkich rzeczy tego samego papieru, to utworzy nam się fajna ciągłość wzoru :)

A Wy robicie sami jakieś dekoracje? :)

You Might Also Like

56 komentarze

  1. Świetny pomysł! Ja też mam manię na punkcie świątecznych DIY <3

    my-world-by-sophie.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne!!! I pomyśleć, że to jest ze zwykłego papieru...
    Uwielbiam takie posty!!!
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pomysły na dekorację :d

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysły!
    z reguły robię sama jakieś ozdoby ;)

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ten renifer jest rewelacyjny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Exstra pomysł! Wyszło ślicznie ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba zacznę robić!Twoje bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na dekoracje *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za genialne pomysły! Właśnie też się zastanawiałam nad udekorowaniem pokoju, na pewno skorzystam z Twoich rad :)))

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba zrobię sobie takiego reniferka :DD


    mogłabys poklikac u mnie w linki w ostatnim poście? :) z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. musze kupic taki papier. ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. dzisiaj kupiłam taki papier i zaraz się zabieram za renifera i ramke :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne pomysły na DIY :)
    Własnego autorstwa ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Zainspirowałaś mnie, muszę coś zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podoba mi się reniferek <3
    Może też się skuszę na takiego.
    Ja mam manię rozstawiania świeczek w całym pokoju :P

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne pomysły. Na pewno zrobię swojego renifera :D
    http://juliablog113.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. takie proste, a nie wpadłabym! super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne pomysły, a renifer wyszedł ci mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. haha, właśnie pracuję nad podobnym postem, fajne pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne pomysły! :) Aż żałuję, że kupiłam gotowe ozdoby, w przyszłym roku zdecydowanie zrobię jakieś sama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób jeszcze w tym, ozdób nigdy za wiele :D

      Usuń
  21. Chyba wykonam którąś z tych ozdób, są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam do mnie na konkurs :) http://femmfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne ozdoby *o*
    Obserwuję i myło by było gdybyś się odwdzięczyła, pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  24. Najfajniejsze te skarpety! :D Naprawdę, niezły biznes i kasę robią na tych wszystkich świątecznych ozdobach... :D

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne! :) masz talent dziewczyno! :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim DIY jest podlewanie Gwiazdy Betlejemskiej i Grudnia ;; Takie DIY. Ale ogólnie to mam ładny witraż, który zrobiłam na zaj art. :D
    Boziu Twój renifer jest super. Ogólnie wszystkie reniferky są super.
    Pozdrawiam cieplutko~ ;u;

    OdpowiedzUsuń
  27. Strasznie mi się podoba mi się ten renifer :D
    http://weekly-marika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba sama pomyśle o ozdobieniu pokoju :):*
    Obserwuje , zapraszam do mnie do obserowania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne dekoracje :) wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł z tą ramką ! :P

    OdpowiedzUsuń
  31. super ! *-* chyba zrobię coś takiego dla rodziny :D
    http://gusiatrzyzywioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki za komentarz! ;)
    Świetny blog i DIY :))

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie to wykombinowałaś, dodaje uroku ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne dekoracje, lepsze od tych kupionych *-*
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. fajny pomysł, ja już jestem za stara na takie rzeczy ;d nie no żartuje, ale nie jakoś nigdy mnie tak nie ciągnęło ;) wolałam kupić w sklepie ;d

    OdpowiedzUsuń
  36. Hi dear ,great blog ,I follow u =)
    Check out my blog ,there is a big giveaway =)
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/2013/12/big-international-mac-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Proste i ładne, właśnie takie DIY lubię najbardziej. Na pewno wykorzystam twój pomysł.
    www.jestemfaustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. You made some decent points there. I did a search on the subject matter and found most guys will approve with your blog.
    Sat Work Chess Game

    OdpowiedzUsuń
  39. My boyfriend bookmarked this link and I came here accidentally. Thanks a lot with this post! Really a good read. I dont have a lot of time right now to create a lot of my blathering opinions,(my lil girl needs attention, lol), however when I return tomorrow evening, I will explain in depth why I really dig with this article.
    Classical Dance game

    OdpowiedzUsuń
  40. ta ramka wyszła genialnie <3 nie wpadłabym na to :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ooooo super<3 max mi się podoba! ja dopiero jutro się wezmę za ozdabianie pokoju i domu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. jakie piękne dekoracje <3

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe