Rodzinny weekend

19:42

Cześć, kochani!

W ciągu ostatnich dwóch dni wyjatkowo mało spędziłam czasu przed komputerem, a bardzo dużo z rodziną. W sobotę zrobiłyśmy z siostrą sushi i z całą rodzinką usiedliśmy i je zjedliśmy, a dzisiaj pojechaliśmy do babci na podwieczorek i herbatkę :)
Zwykle weekend spędzam za drzwiami swojego pokoju z serialami lub anime albo idę z kimś do miasta. W tym tygodniu przez cztery dni miałam próbne egzaminy gimnazjalne i przydało mi się trochę odpoczynku.







A Wy jak spędziliście weekend? :)

You Might Also Like

39 komentarze

  1. nigdy nie próbowałam sushi.. dobre?


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym całe życie jeść tylko sushi i byłabym najszczęśliwszym człowiekiem na Ziemi <3

      Usuń
    2. dołączam się do pytania :d Ja byłam tu i tam ;) teraz siedzę w domu i choruję ;c

      www.devooted.blogspot.com

      Usuń
  2. Ale mi zrobiłaś smaka na sushi, Ty potworze ;___;

    OdpowiedzUsuń
  3. takie rodzinne weekendy są fajne ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeej Małgosia~ <3
    Jezu też uwielbiam sushi. Mogłabym jeść samo sushi z rzepą i łososiem <3 Albo łogórkiem i łososiem. A z czym wy zrobiłyście? ;w;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogórek i łosoś, bo miałyśmy akurat na stanie :)

      Usuń
  5. Uwielbiam rodzinne weekendy!


    julalula.blogspot.com <-----nowy post

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam, mniam, mniam! Kocham sushi! :3 Zapraszam na dość kontrowersyjny post, chciałabym poznać Twoją opinię na temat zawarty w notce. Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie jadłam sushi, ale napewno kiedyś spróbuję!;)
    http://rollingintheelove.blogspot.co.uk/2013/11/saturdaynightbowlingwithbf.html

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie jadłam sushi ;//
    ładne zdjęcia :))

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, widzę, że wiesz dużo na temat tej kultury :) Polecam książki: Arabska żona, arabska córka, arabska krew, arabska ksieżniczka :) Z tych książek można dowiedzieć się jeszcze wiecej! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja byłam na meczu mojej przyjaciółki i na pierwszych urodzinach mojej chrześnicy!
    A jak poszły Ci egzaminy? Trudne? Zależy mi na tej odpowiedzi więc jeśli możesz to odpisz u mnie na blogu. :)
    http://my-little-travel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również często spędzam weekend wraz z ulubionymi serialami, lecz o dziwo, dzisiaj na przykład jakoś zgrałam się z przyjaciółkami i przyszły do mnie, po to, by zwyczajnie porozmawiać sobie przy herbacie ♥
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak na marginesie, to jak, z czego wgl robi się sushi, bo zawsze chciałam zrobić i spróbować :)

      Usuń
    2. listki nori (te zielone algi), specjalny ryż i coś do środka, jak łosoś i ogórek :)

      Usuń
  12. Fajnie tak spędzić czas z rodziną :)
    Ale mi narobiłaś ochoty na sushi *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. sushi :D mniam. sobota z przyjaciółką, a niedziela na nauce :/

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę w końcu spróbować sushi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam sushi!!!
    musiało być pyszne <3


    jesli poklikasz w linki podane u mnie w poscie
    polecę twoj blog w nastepnej notce

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam jesc, ale jako studentka tak mało czasu się na to ma..

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak samo spędziłam weekend tylko, że poprzedni.;) Ten przesiedziałam caały w domu ;))

    niikablog.blogspot.com <---------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja byłam w weekend w domu, a kolejny spędzę przy pianinie, bo mam ważny egzamin. XD

    OdpowiedzUsuń
  19. To ostatnie zdjęcie mi się bardzo podoba. Ma w sobie coś takiego... no nie wiem, jak to nazwać. :) Po prostu jest śliczne. :3 Wygląda na to, że miło spędziłaś weekend.
    Ja za to spędziłam go w domu z mamą oglądając filmy. :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja cały weekend spędziłam w łóżku. Już drugi tydzień z chorobą, a raczej "infekcją" (jak to ujęła doktorka).
    No ale widzę, że Ty spędziłaś naprawdę fajnie czas. I jak ja dawno nie jadłam sushi :/

    OdpowiedzUsuń
  21. ja byłam z koleżankami i w domu siedizałam :)

    paulla.blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnie zdjęcie jest śliczne! Ja nigdy nie jadłam sushi :)
    Pozdrawiam
    Zwariovana

    OdpowiedzUsuń
  23. może to dziwne, ale ja nigdy nie jadłam sushi, a tak bardzo chciałabym spróbować. Jak smakuje? haha :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie też rodzinnie - nareszcie odwiedziłam rodziców :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj, jestem u Ciebie pierwszy raz, muszę Ci powiedzieć, że Twój blog jest świetny. Bardzo mi się spodobał, piękne zdjęcia oraz tło:)
    Jeśli masz ochotę to zapraszam Cię do obejrzenia/skomentowania mojego bloga - nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zdjęcia, a sushi wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia :D ciekawie piszesz :)

    obserwujemy?
    adelerys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję ! Zapraszam do mnie , dopiero zaczynam - obserwuj . ;)
    http://threetwoonestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe