GEEK

18:08

Cześć, kochani!

Dziś już czuję się lepiej, dlatego jutro idę do szkoły. W piątek niedługo po napisaniu posta dostałam paczkę z sheinside, ale przez cały weekend nie byłam w stanie zrobić zdjęć. Dlatego zdjęcia wstawiam dzisiaj :)



 Lubię nosić rzeczy, które odzwierciedlają to, kim jestem. Uznałam, że koszulka z napisem GEEK jest dla mnie idealna. Dlaczego? Ponieważ angielskie słowo "geek" oznacza kogoś dążącego do pogłębiania swojej wiedzy w zakresie swojego hobby, a nie ma lepszego określenia dla mnie, biorąc pod uwagę fakt, jak wiele czasu poświęcam na takie serie jak Harry Potter, Sherlock BBC czy odkryty niedawno Doctor Who, który kompletnie zawładnął moim życiem (w sobotę obchodziliśmy 50. rocznicę wyemitowania pierwszego odcinka)!
Mój tumblr również ukazuje tą stronę mnie, więc jeśli także jesteś geekiem - zapraszam, może znajdziemy coś wspólnego :)


Ponadto bluzka jest bardzo uniwersalna, pasuje zarówno do koszuli w kratę jak i czarnego sweterka, a także do całej masy innych rzeczy.


Bardzo prosiłabym o klikanie TUTAJ TUTAJ TUTAJ, dajcie znać w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę! :)

You Might Also Like

48 komentarze

  1. Ladne rzeczy:>

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne ubranka. ;>


    by-oliwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście już kliknęłam ;) kocham ubrania z Sheinside! <3

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. poklikałam dużo razy ;)
    widziałam już tą koszulkę u wielu blogerek,
    jest śliczna <3

    poklikasz mi w baner sheinside
    u mnie na blogu po prawej stronie?
    dla ciebie to tylko kilka sekund,
    a dla mnie bardzo ważne !

    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna ♥
    Fajnie, że już się lepiej czujesz ;))

    nikejla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest, do wszystkiego pasuje :)
    http://fotografiamojapasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest ta bluzka! *.*
    Poklikałam kilka razy ;)
    Przy okazji zapraszam Cię do mnie na świętowanie pierwszych urodzin bloga! Można zgarnąć firmowe perfumy! Zapraszam Serdecznie! :))))

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. poklikałam :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka Ty masz sliczna urode jeju <3
    kliknelam :D ogolnie ladna ta bluzka z sheinside, ale mam male pytanko, jak tam jest z jakoscia? bo niektore ciuchy mega mi sie podobaja ale obawiam sie, ze ta jakosc jest srednia :/
    obserwuje i milego wieczorku zycze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakość jest całkiem dobra, jak w przeciętnych markowych ubraniach :)

      Usuń
  10. z koszulą wygląda świenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kliknęłam kilka razy, światna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wygląda z czarnym sweterkiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie fakt po jakim czasie dostajesz paczki ? Zastanawiam się nad zamówieniem czegoś z tamtej strony ale boję się że bd musiła bardzo długooo czekać.

    klik-kliknełam . ;d
    __________________________
    http://marfajestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2-3 tygodnie, jeśli dopłacisz to szybciej :)

      Usuń
  14. Śliczna ta koszulka *-*
    Chyba muszę sama sobie taką sprawić :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczna <3 Klikam :) i zapraszam do klikania u mnie .
    Obserwujemy?:)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kliknęłam. : ) Coraz częściej zaglądam na sheinside, głównie ze względu na koszule w kropki. <3

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne ubranka!!!<3 kliknęłam! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo zdrówka życzę! :-* A bluzka zajefajna! :-D

    Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do udziału w giveaway na moim blogu! Zgłoszeń jest malutko, więc szanse rosną, a nie ma to jak sprawić sobie prezent przed Świętami! ;-*

    OdpowiedzUsuń
  19. EJ, fajna tak koszulka

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem 500 obserwatorem :D
    Bardzo fajna koszulka i pasuje prawie do wszystkiego : )

    OdpowiedzUsuń
  21. ta bluzka to taki totalny must have!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna koszula *-*
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładna :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna ! :) Planuję jej zakup wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna ta koszulka! ;3

    Wpadnij w wolnej chwili:
    http://olivia-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna bluzka i kliknęłam. A współpracujesz z sheiside czy kupujesz normalnie ciuszki?
    I jeszcze takie pytanie- to jakie są twoje zainteresowania, bo seriale nie za dużo mi mówią...?

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam ciuszki z tym nadrukiem!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna odzież. Współpracujesz może, lub starasz się o współpracę? :) Poklikałam.
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com - zapraszam.




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna bluza :D
    Mam takie same okulry ;)
    Kliknęłam <3

    http://young-dreameer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe