Fall essentials

14:00

Cześć, kochani!

Patrząc za okno nie ma wątpliwości, że to już późna jesień. Liście opadły, wszędzie szaro i ponuro.. Aż chce się już Święta! Zdążyłam więc uzbierać parę rzeczy, bez których ta pora roku nie byłaby taka sama.

 Zakolanówki, H&M
Uwielbiam w nich chodzić po domu wraz z długim sweterkiem. Gdybym nosiła spódniczki, pewnie zakładałbym je też do szkoły, ale tak nie ma okazji :)


Świeczki zapachowe, IKEA
Mam całkiem sporą kolekcję zapachowych świeczek, ale dopiero teraz wypaliłam niemal je wszystkie. Lubię je zapalać gdy robi się ciemno i zostawiać aż pójdę spać. Te są dyniowe.


 jesienią większość posiłków staram się jeść na ciepło, bo jestem okropnym zmarzluchem. Ciepła herbatka i grzanka z grzybami i serem - to lubię :)


lakier do paznokci, H&M
Kupiłam go chyba zeszłej zimy, ale dopiero teraz użyłam. Jest w cudnym fioletowym kolorze, a w złotych drobinkach jestem po prostu zakochana! Ładnie się komponuję z beżami, brązami i zieleniami, które jesienią często goszczą w moich stylizacjach.




♥ kurtka, Stradivarius
Temperatury koło pięciu stopni już nie pozwalają mi nosić mojej wiosennej parki, więc musiałam kupić nową, cieplejszą. Ta ma kożuszkowe podpięcie i cudne skórzane wstawki przy kieszeniach :)

Wchodząc w statystyki widziałam, że wielu z Was odwiedziło w ciągu weekendu mojego bloga. Tym bardziej żałuję, że nie mogłam planowo wstawić żadnego posta. O takich opóźnieniach informuję na facebooku, więc zapraszam do lajkowania, żeby być na bieżąco.

W tym tygodniu moja szkoła ma próbne testy gimnazjalne, więc lecę się uczyć ;)

A Wy macie jesiennych ulubieńców? :)

You Might Also Like

37 komentarze

  1. Zakolanówki *-*
    I ta kurteczka jest prześliczna, naprawdę. Mimo, że mam trochę inny styl, jest naprawdę piękna.~
    CocoChin czy mogłabyś mi zdradzić ile masz cm w udach? Wyglądają naprawdę na idealne. : )
    P.s mam ochotę na zapiekankę ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ideału im napraawdę daleko.
      Właśnie sobie zrobiłam na lunch, łap! *rzuca zapiekanką*

      Usuń
    2. Są chudsze od moich, ale w sumie także staram się schudnąć więc..
      *łapię*

      Usuń
  2. Pierwsze zdjęcie naprawdę świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim jesiennymi ulubieńcami są świeczki o zapachu szarlotki i kawy, herbata z goździkami i pomarańczą oraz ciepłe skarpety i swetry. Kocham jeszcze mój długi płaszcz z kołnierzem *feel like Sherlock*~
    O! I jeszcze zupa krem z dyni! Najlepsze co może być pod słońcem w jesieni!
    Wysyłam ciepełko (~=u=)~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę płaszcza, ja ma taki króciutki, trochę fem!lock

      Usuń
  4. uwielbiam zakolanowki :) super kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie jest super, świetne zakolanówki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze zdjęcie przepiękne, świetne zakolanówki. Moim ulubieńcem jeśli chodzi o świeczki to zapach truskawki z pepco. Jeśli chodzi o kurtkę to ja ostatnio zaopatrzyłam się w zimową parkę, trochę dłuższą, takie mi się podobają. A ciepła herbatka? Noszę ją ze sobą wszędzie!

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słodziutkie te 1 zdjęcie ! *.*

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Boziu, jaki sweterek *-* <3 I zakolanówki ^^ Zakochałam się w kurtce ;*

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia :))

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo ! Mam taką samą parkę *.* Od razu się w niej zakochałam, chociaż cena nie należała do tanich ^^
    A co do ulubieńców, to zakolanówki, owocowe herbatki, zapachowe świeczki, grube sweterki i mogłabym tu wymieniać i wymieniać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, mam nadzieję, że warto było tyle zapłacić ;)

      Usuń
  11. ale masz fajne nogi *.*
    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zakolanówki <3 i też mam ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zakolanówki *.*
    nie widziałam dyniowych świeczek w IKEI,
    posiadam sporą kolekcję świeczek <3

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. W zakolanówkach nie czuję się dobrze, ale w długich swetrach już tak. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. w jakiej cenie kupiłas te zakolanówki z h&m? i czy są jeszcze jakieś inne kolory? mega mi się takie podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba 30 złotych za dwie pary - te szare i takie ciemnozielonoszare. Chyba były jeszcze bordowe i w jakieś wzorki :)

      Usuń
  16. sweter i zakolanówki - genialne połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. wczoraj też kupiłam takie zakolanówki i je kocham .:)


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. mam tą kurtkę juz od jakiegos miesiaca i sobie chwale :D
    http://andziaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakolanówki również uwielbiam, aczkolwiek muszę sobie jeszcze jakieś dokupić.
    Kurtka świetna, sama niedługo planuję sobie jakąś sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świeczki o zapachu dyni *-* ładny sweterek ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny sweterek ♥
    Też chcę święta ;)

    Miłego wtorku ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam swoich ulubieńców i próbuję spełniać tę listę żeby jeszcze bardziej polubić wybrańców :3
    _________________________
    http://marfajestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. mam taką samą kurtkę. xd zazdroszczę nóg *w*
    ------------------------------------------
    http://zapach-goryczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne zakolanówki. Masz super nogi *q*

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieję że doczekam się momentu kiedy zakolanówki będą na moich nogach tak doskonale leżały <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Świeczki <3 Kocham świeczki <3
    Śliczne zakolanówki ;)
    http://caroline-caaroline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe