Cold

18:42

Cześć, kochani!

Za oknem już nawet nie jesień, a wczesna zima! Nic dziwnego, że się przeziębiłam.Dzisiaj do parodniowego kataru doszedł ból gardła. Już wczoraj w szkole okropnie się czułam. Okropny czas na chorowanie, bo za chwilę kończy się trymestr w mojej szkole, a mam parę popraw do napisania. Jutro są też drzwi otwarte, na których mój rocznik przedstawia projekty edukacyjne, dlatego dziś zostałam w domu żeby się wykurować, w szkole byłam tylko na pierwszej lekcji i napisałam pracę klasową.

Wykorzystałam czas, żeby obejrzeć film, na który od dawna miałam ochotę, a nie miałam czasu - To właśnie miłość (Love Actually). Potrzebowałam czegoś lekkiego i świątecznego :)


 sweterek i spodnie dresowe - h&m
nowe nabytki, zakładam je baaardzo często, są niesamowicie wygodne :)




zapraszam na mojego instagrama, na którym coraz częściej dodaję zdjęcia, nawet co parę dni :) klik klik

Mam nadzieję, że Wam zdrowie dopisuje? :)

You Might Also Like

33 komentarze

  1. Ja też chodzę podziębiona, ale do szkoły chodzić trzeba, no nie? Ehh, życie...

    U mnie nowy post, zapraszam!
    hania-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, u mnie też straszna pogoda ;c
    Śliczne zdjęcia ♥

    niksza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie przeziębiona, le czuję, że m nie coś bierze :C Zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie zdjęcia ;3 wracaj do zdrowia :)
    http://karoraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się chyba też przeziębię, coś mnie w kościach łamie. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super te spodnie :)
    zapraszam na konkurs,:) klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. może bym obejrzała ten film ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowiej !
    http://juliablog113.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę oglądnąć ten film!!!

    poklikasz mi w baner sheinside
    u mnie po prawej stronie na blogu?
    dla ciebie to tylko kilka sekund
    a dla mnie jest bardzo ważne!

    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. "nawet co parę dni" dla mnie to święto nie dodać przynajmniej raz zdjątka na instagrama haha, kuruj się!
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo chętnie obejrzę film c:
    a na twojego instagrama zaglądam często :)

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne dresy :) może w wolnej chwili obejrzę ten film :)
    zapraszam do mnie :) !

    OdpowiedzUsuń
  13. wszędzie szukałam takich spodni, ale nigdzie ich nie ma. ;( ja nie mam insta.


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Boski sweterek ;O
    Uwielbiam czytać twojego bloga :) Bardzo fajnie piszesz! :*

    http://puremindforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę zdrówka! U mnie całe szczęście jeszcze nie ma śladu choroby.
    Chyba muszę zainwestować w takie dresy i sweterek. Są świetne. :D
    http://my-little-travel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wracaj szybko do zdrowia :)
    Ja też jestem odrobinę przeziębiona.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię takie leniwe dni :) zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh, taki relaks ... A spodenek zazdroszczę, mam nadzieję, że niedługo będę miała możliwość ich zakupu. Trzymaj się !;)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz piękną pościel, a film oglądałam i mam nawet na dvd :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Katar mnie złapał i chodzę lekko zasmarkana ;x
    ___________________
    http://marfajestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz bardzo ładną pościel. Można wiedzieć gdzie została zakupiona? (๑´∀`๑)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubie Twoje zdjęcia! Zapraszam na wyjątkowy ( przynajmniej dla mnie :d ) post, z relacją z koncertu O.S.T.R Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ladne zdjecia ^_^

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety giveaway obejmuje tylko te okularki z kolekcji klasycznej :-(

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie leniwe dni:) Bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe