Trochę inaczej

18:43

Cześć, kochani!

Dziś post troszkę później niż zwykle, bo dopiero niedawno wróciłam do domu.
W ostatnim tygodniu kupiłam parę rzeczy i jak zwykle chciałam je Wam pokazać. Znudziły mi się zdjęcia w domu więc umówiłam się z Zuzą na małą sesję. Ostatnio naprawdę podciągnęła się jako fotograf i wyszło kilka całkiem niezłych zdjęć!

sweterek - allegro, bluzka - PULL AND BEAR, spodnie - H&M, buty - CCC

chciałam kupić jakieś buty zimowe, najlepiej workery. znalazłam bardzo oryginalną
parę, bo na niewielkiej platformie!




Podobają Wam się zdjęcia? Co dziś robiliście? :)

You Might Also Like

65 komentarze

  1. Zdjęcia są świetne, masz przeuroczy sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie bo jak śliczna dziewczyna to i zdjęcia śliczne będą. Bardzo podoba mi się sweterek ;).


    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam nigdy takich butów :) Super na Tobie leży ten sweterek :)
    Buziaki, Ola z myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej śliczny blog!!!
    Bardzo mi się tutaj podoba!
    Obserwuję <3
    Bardzo mi zależy, żebyś zobaczyła mój bloga, bo uwielbiam twojego!!!!!
    http://kolorowa1233.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna bluza, czy tam swetr :)

    zapraszam do mnie;
    fashionandfashionblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszłaś rewelacyjnie na zdjęciach!świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne są, a Ty ślicznie wyglądasz! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia. Strasznie podobają mi się te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna ta sesja ladny sweterek mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, piękne buty!

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyglądasz :)
    + super buty :))

    http://lala-lovee43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie moje kolory, jednak o takich samych spodniach marzę <3. A buciki bardzo fajne, z pewnością zwracają uwagę, w pierwszej chwili myślałam że masz martensy/ glany

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia <3

    Buźka :*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne rzeczy! Spodnie najlepsze! Ja dziś ogarnęłam lekcje i siedziałam nad wyglądem bloga :D
    Pozdrawiam
    Zwariovana

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczny outfit! :)
    Masz świetne wyczucie stylu :*

    OdpowiedzUsuń
  16. swietnie wyglaasz:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. buty super *A*
    i w ogóle całość świetna, brawa dla pani fotograf :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia, a buty jakie śliczne *.*
    Ja dzisiaj siedziałam w domu i sprzątałam :)

    http://black-cherry-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawde swietne zdjecia ;) bardzo mi sie podoba Twoj sweter i spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. O boski blog !
    Jestem na prawde miłe zaskoczona :)

    Zapraszam do mnie :)
    Jak i do wspólnej obserwacji :)
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja dzień spędziłam bardzo aktywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty very nice <3
    Obserwujemy?Ja już teraz twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia, pierwsze jest ekstra.
    Fajnie wyglądasz a sweterek jest świetny *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. cudna stylizacja <3
    ps. masz śliczne włosy :D
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty na platformach kocham! Creepersy to moje życie <3 Te są świetne <3
    ________________________
    http://marfajestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. O tak ! Super blog <3

    Jeśli chcesz może obserwacja za obzerwację ?
    Zapraszam pastelowabajka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę dobre zdjęcia! Robione Twoim, czy Zuzy aparatem? : )

    OdpowiedzUsuń
  28. Te buty miałam zamiar kupić,ale wybrałam inne :DD One są świetne!<3

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia, stylizacja bardzo mi przypadła do gustu :) Obserwuję, bo fajny bloż xo
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. jak ja kocham Twoje włosy!! genialne buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. CHCESZ WYGRAĆ VANSY???? WEJDŹ!!

    f-village.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna stylizacja:)
    obsewujemy?:)
    http://blackspacee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz bardzo oryginalną urodę ;)
    Świetne buty

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne zdjęcia;)
    Buciki wpadły mi w oko;) Są rewelacyjne;)

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. nice blog! you're beautiful and have a great style!

    would you like to follow each other? check out my blog, i will be so glad if you like it! :)

    x
    dahi

    OdpowiedzUsuń
  36. fajna stylizacja

    obserwuje i licze na samo

    zapraszam http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. buty <3

    zapraszam do mnie na konkurs! :)
    www.marcherryfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne spodnie!
    Obserwuję i zapraszam do siebie~

    http://attentedelamorte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe