Sobota

12:32

Cześć, kochani!

Parę osób zauważyło, że dodaję posty tylko weekendy. To z dwóch powodów - w ciągu tygodnia nic ciekawego się nie dzieje, a także nie mam czasu na blogowanie, niestety. Dodatkowo znów nie miałam swojego internetu. Zwariować z nim można...

Dziś nie wychodzę na miasto, tylko siedzę sobie w zaciszu własnego pokoju i leniuchuję. Taka forma odpoczynku też jest potrzebna od czasu do czasu. Nareszcie jest też czas na porządne zdjęcia! :D


czytam własnie "Gwiazd naszych wina" Johna Greena  

cieniutka bluzkę do pępka upolowałam tydzień temu w H&m za 10 złotych!  

na instagramie stuknęło mi ostatnio 200 obserwatorów! Część z nich to Wy, więc dziękuję z całego serduszka! 

A Wy jak spędzacie sobotę? :)

You Might Also Like

72 komentarze

  1. Gratuluję tylu obserwatorów! Miłego leniuchowania!
    Pozdrawiam
    Zwariovana

    OdpowiedzUsuń
  2. przesliczna bluzeczka;*

    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz sliczny brzuch. *.*

    Kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na odpoczynku. ;D
    Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też spędzam sobotę na odpoczynku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oo ja masz moje wymarzona spodnie! gdzie kupilas?:D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podobają mi się twoje spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/work-bitch.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zaraz idę uczyć do hiszpana a później postaram się wyjść z koleżanką na dwór ♥
    Śliczne zdjęcia !

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też dzisiaj siedzę w domu. Później mam w plan ie zrobić parówki z serem w cieście francuskim. Właśnie chciała bym zacząć czytać książki w języku angielskim :) Jeszcze dzisiaj ściągnę sobie jakiegoś ebooka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega spodnie :) Ja dziś w domu nie siedzę,bo pogoda mi nie pozwala :))
    gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta bluzka i spodnie też mi się bardzo podobają ;)
    Życzę udanej soboty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się Twoje spodnie ;) O widzę, że ze Swarzędza, muszę powiedzieć, że za rok mam w planach przeprowadzkę z Warszawy do Poznania ;) Co sądzisz o tym mieście? Warto? ;)
    Może obserwujemy? Wpadnij i daj znać ;) www.marentora-everdream.blogspot.com

    Buziaki i uściski,
    Marentora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Poznań najlepszy w Polsce! <3

      Usuń
  15. sobota oczywiście z laptopem i nauką, a potem relaks i jedzenie, ahahaha, głodomor ze mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedyne miejsce, gdzie się dzisiaj ruszyłam, to centrum handlowe, ale jutro planuję długi spacer po parku. ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne spodnie ! No i bluzka ;) Zrobisz moze roomtour? Jesli juz zrobilas, to przepraszam, ze nie zuwazylam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowałam, ale zastanawiam się nad remontem w pokoju, także trochę skomplikowana sprawa ;)

      Usuń
  18. Też dziś postawiłam na leniuchowanie, potem spotkanie w przyjaciółką. Następnie tylko fizyka, a teraz telewizja i internet :). Sobota jak niedziela :D. Śliczna bluzka, gratuluję tylu obserwatorów, sama chętnie bym dołączyła, ale nie mam insta.

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję obserwatorów! ;) świetna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne spodnie! :)
    Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ajć, jak ja lubię Twojego bloga ! ♥
    Myślisz że uda mi się jeszcze dostać taką bluzeczkę? :)

    Obserwujemy?
    http://rememberonlygodcanjudgeyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, powinny być, ale nie we wszystkich H&M, zajrzyj do paru sklepów ;)
      Pewnie! :)

      Usuń
  22. Idealny brzuch! :D Obserwujemy?

    Zapraszam: http://mimblox.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale masz brzucha *-*
    fajne spodnie i bluzka ^^
    gratulacje tylu obserwatorów ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojejku, ale jesteś chudziutka! Nogi *.* Brzuch *.*
    O czytasz po angielsku? Ja ostatnio postanowiłam spróbować moich sił i przeczytałam Harrego po angielsku. Wybrałam książkę, którą znam na pamięć (dosłownie, czytałam ją chyba milion razy), więc dużo łatwiej mi było. I prosze, poradziłam sobie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, po angielsku. Moimi pierwszymi anglojęzycznymi książkami też był Harry Potter, bo go uwielbiam od zawsze i też znam na pamięć ;)

      Usuń
  25. Gratulacje tylu obserwatorów na ig :)
    Pierwsze zdjęcie jest wspaniałe ;)

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe zdjęcia i bardzo ciekawy blog <3

    www.karolina-life-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze chciałam sobie coś przeczytać po angielsku ;d

    Pozdrawiam,
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog. :)

    ~Obserwuję i pozdrawiam. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja tez w ciągu tygodnia nie mam czasu an bloga :(

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Też mam insta :))
    Uwielbiam czytać <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialne to pierwsze foto! Potrzebna mi jest Twoja pomoc w wybraniu paru zdjęć jesiennych! ;-) Wszystko na moim blogu, byłabym bardzo wdzięczna za pomoc ;-) Zapraszam i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej, dopiero Cię znalazłam. Masz może juz wątek o tym jak zaczęła sie twoja przygoda z blogiem ? Zapraszam do mnie( dopiero zaczynam) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mam, ale to nic specjalnego, po prostu miałam ochotę założyć bloga i oto jestem :D

      Usuń
  33. Śliczne te zdjęcia! Ja również niedługo mam zamiar przeczytac 'gwiazd naszych wina' :)

    OdpowiedzUsuń
  34. super zdjęcia :) leniwe niedziele są świetne :3

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne zdjęcia :) niedziele zwykle są leniwe, co jest fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ah, cóż ja tam widzę <3 Pocky truskawkowe :3

    OdpowiedzUsuń
  37. Odpowiedzi
    1. Essence Colour & Go 24, ma świetny perłoworóżowy poblask <3

      Usuń
  38. Zapraszam na nowy post <3 Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. młahaha, instagrama nigdy nie za mało!

    OdpowiedzUsuń
  40. chudzinko Ty :) już mykam na instagrama

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale masz boskie spodnie, poszukuję takich !!

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo miło czyta się Twojego bloga ;)


    http://livewhilewereyounnnng.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawy blog, interesujące wpisy i super zdjęcia:)
    Na pewno będę tutaj wracał :)

    Zapraszam do mnie:
    www.modapol.blogspot.com

    Obserwujemy?:)
    Jeśli tak to zacznij

    OdpowiedzUsuń
  44. Leniuchowanie każdemu się przyda <3
    Świetny blog :)

    http://lusiaa-lusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe