Japanicon

17:28

Cześć, kochani!

Jestem bardzo szczęśliwa! Niedawno wróciłam z dwudniowego konwentu fanów mangi i anime. To zdecydowanie najlepszy na jakim do tej pory byłam :) Kupiłam parę rzeczy, ale zanim je pokażę, wstawiam parę zdjęć z samego Japaniconu. Mam ich o wiele więcej.
Nawet jeśli ktoś nie interesuje się Azją i nie chodzi na konwenty, to myślę, że warto zobaczyć jak coś takiego wygląda :)

wejściówka z moim nickiem, którym posługuję się jako mangowiec - Himawari (słonecznik)

było naprawdę masę ludzi!

takich cosplayów, czyli przebrań,  już dawno nie widziałam! tutaj Iron Man :)

obowiązkowe sushi w konwentowym barze 

osławione japońskie słodycze - Pocky i YanYan 

ostatnio popularne stały się powieści Haruki'ego Murakami'ego, udało mi się kupić jedną :)

byłam bardzo zdziwiona, że na konwencie japońskotematycznym będzie tyle seriali!
udało mi się zrobić zdjęcie z cosplayerem mojego ukochanego Sherlocka, ale zatrzymam je dla siebie  

 bluzka i pocztówka z bardzo popularnego anime Shingeki no Kyojin (bardzo polecam, jest świetne!)


Zdjęć jest więcej niż zwykle, ale myślę że takie wydarzenia najlepiej opisać fotografiami.

A jak Wy spędziliście weekend? :)

You Might Also Like

35 komentarze

  1. Wow, zazdroszczę, chciałam się na niego wybrać, jednak nie miałam jak ._.
    Ja nic ciekawego nie porabiałam, to znaczy oglądałam anime do 4 w nocy ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Widać że było super! ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale tam świetnie !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że było fajnie! Przy okazji masz prześliczna pościel! Mogłabyś napisać u mnie skąd jest?
    Pozdrawiam
    Zwariovana

    OdpowiedzUsuń
  5. Po zdjęciach widać że musiało być naprawdę fajnie ;)
    Zapraszam również do sb na nowy post ;)

    http://boskiebransoletki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też niedawno był konwent :)

    Dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Pocky !

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajna sprawa! Nie interesuję się mangą i anime, ale koleżanka z kolonii dużo mi na ten temat opowiedziała. A sławnych Pocky bardzo chciałabym spróbować ...
    Zostałaś nominowana do Libster Blog Award, także czekam na odpowiedzi (koniecznie mnie powiadom!), szczegóły na moim blogu my-dreams-my-words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie mnóstwo ludzi! Nie sądziłam że szkolny hol tyle pomieści haha. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na pewno musiałaś byś bardzo szczęśliwa!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaaaaaaa też chcę taką koszulkę :D Kocham to anime :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Posmakowałambym nowych słodyczy ;P
    _____________________________________
    http://marfajestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, świetne wydarzenie ;-)
    super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie takim wydarzeniem jest spotkanie fanów buldogów francuskich - przychodzi tam wiele włacicieli i ludzi zainteresowsanych tym tematem - miło, że mogłaś spotkać osoby o takih samych zainteresowaniach na tym konwencie, naprawdę musiało być ekstra! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia
    Obserwujemy ty zaczni
    http://adek-adrian756.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia. Wrażenia musiały być świetne ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, moim marzeniem jest spróbowanie truskawkowych Pocky <3. Ogólnie zazdroszczę ci zabawy, bo na pewno było fajnie. Z chęcią wybrałabym się na konwent, gdyby tylko jakiś był w pobliżu, pomimo, że nie interesuję się M&A. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. i mnie tam nie było :D boziu..

    OdpowiedzUsuń
  19. Swego czasu bardzo byłam pod wrażeniem pocky, ale na tych bananowych strasznie się zawiodłam. Ciekawe czy tylko mi trafiła się taka mdła i chemiczna partia :<

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej mam pytanie - czy koszulką z snk kupiłaś na stoisku jakiegoś sklepu? Szukam takiej i znaleźć nie mogę, a prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe