Szarości

17:39

Cześć, kochani!

Nareszcie piątek! Dni szybko mijają, ale są też strasznie męczące :(

W poprzednim poście pisałam, że w sklepach wszystko jest teraz drogie. Na szczęście nie we wszystkich :)
Byłam w poniedziałek u dentysty, a że nie miałam na wtorek dużo do zrobienia, pojechałyśmy z mamą do H&M. Ile tam było przecenionych rzeczy!
Szary to ostatnio mój ulubiony kolor - jakiś wpływ jesiennej pogody? Kupiłam parę rzeczy po okazyjnych cenach 

w szarej bluzce można mnie zobaczyć na asku i instagramie  

a teraz siedzę, czytam gazetkę i popijam przepyszny sok z aloesu! 

Jutro wybieram się na miasto, a Wy? :)

You Might Also Like

43 komentarze

  1. A ja wybieram się na randkę z fizyką. Już nie mogę się doczekać -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wybieram się na randkę z fizyką. Już nie mogę się doczekać -,-

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie pierwsze najładniejsze! Miłego czytania!
    Pozdrawiam
    Zwariovana

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio też polubiłam szarości! Gdy byłam na zakupach kupiłam sobie duży, wciągany przez głowę, SZARY sweter. :)
    U mnie nowy post, zapraszam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam dział DIVIDED w H&M, mogłabym wszystko przygarnąć a i tak jeszcze byłoby mi mało :))

    Buziaki, Ola z myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. h&m to najlepszy sklep jaki jedna z nas uwielbia! :)
    spodnie sa swietne - sama je mam ♥ i reszta oczywiscie tez :)
    pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W H&M zawsze są super ciuchy. Szkoda, że ja nie natrafiłam na wyprzedaże. Może u mnie nie było? Ale super rzeczy sobie kupiłaś ^^

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. drugi sweterek jest podobny do mojego z ciucholandu;))

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie zapowiadają się fajnie:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zdecydowanie lubię takie ponure kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że bluzki maja wspaniałą strukturę! Taką bardzo lubię! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie jutro może wstąpię do H&M'u :)
    Mega rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ja też <3
      Śliczne ubrania :)

      Zapraszam do nas :*

      martaandnika.blogspot.com

      Usuń
  14. Ooo, nowy numer Glamour, trzeba kupić :). Ja mam już dość szarości, w tamtym roku miałam ją na sobie ciągle, więc póki co leży na półce. Teraz szaleję na punkcie burgrundu, więc wszystkie czerwienie i pomarańcze też wchodzą w grę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne rzeczy :)
    a Glamour muszę kupić <3

    zapraszam do mnie;
    fashionandfashionblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Omomoomo *.* Takie spodnie ma moja friendsa. Świetne som <3
    _______________________________
    http://marfajestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. aloe♥ uwielbiam je ale to zwykłe :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie przepadam za kolorowymi ciuchami, a więc te są jak najbardziej w moim guście !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zwykłe a za razem świetne ciuszki :) Ja też najbardziej lubię szare :)

    OdpowiedzUsuń
  20. spodnie i pierwsza buzka!

    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam te spodnie, fajne są ^^
    Też lubię szary ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. szaro mi ^^ śliczne spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. omomom świetne rzeczy!! jak ja wybrałabym się na takie zakuuupy *_*

    OdpowiedzUsuń
  24. sliczne nowosci :)

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne ciuchy! Szkoda ze nie mam blisko H&M :/
    Obserwuje i liczę na to samo:)
    http://theshopaholiclove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne rzeczy kupiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne ciuszki *U*

    julga-and-julczi.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. W H&M ostatnio są naprawdę świetne przeceny :D
    Szarość to zdecydowanie kolor jesiennej zamułki i bardzo do mnie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  29. aloes jest pyszny :)
    ciuchy super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szare rzeczy genialne!
    http://worldbymyy.blogspot.com/ jeśli Ci się spodoba zaobserwuj na pewno zrobię to samo! ;))

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe