Sobota w Browarze

20:26

Cześć, kochani!

Nareszcie weekend! Trochę odpoczęłam po tym ciężkim tygodniu. Ciagle jakieś kartkówki, pochmurna pogoda, na lekcjach chce się spać...
Razem z Zuzą pojechałam dziś do Pozniania i do mojego ulubionego centrum handlowego. Pochodziłyśmy troche po sklepach, ale właśnie weszły nowe kolekcje i jest strasznie drogo, więc nic nie kupiłyśmy.

 kurtka - New Yorker, bluzka - Pull & Bear, spodnie - H&M, torba - H&M, buty - Converse

torba jest dość nowym nabytkiem - uwielbiam ją! 

 kupiłyśmy też po kubku naszej ulubionej Caramel Macchiato ze Starbucksa :)

Jak spędziliście sobotę? Czy miniony tydzień też Was tak zmęczył? :)


You Might Also Like

51 komentarze

  1. ale ładnie wyglądasz w tej kurtce!:) A torebka genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ty *.*
    Ja też na lekcji prawie zasypiam xD

    Zapraszam do nas :)

    martaandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny outfit. SZczególnie ta kurteczka.
    Mmm pycha kawa ze Starbucksa<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest cudowna,pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzisiaj byłam u koleżanki i ćwiczyłyśmy występ do szkoły. Masz rację, ten tydzień był strasznie meczący :<
    Przepiękna kurtka, ile za nią zapłaciłaś, jeśli można wiedzieć? Właśnie taka mi się marzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba 200 albo 250, strasznie drogo, ale jest cudna. Kupowałam na wiosnę, więc nie wiem, czy jeszcze znajdziesz... Ale wszędzie są bardzo podobne :)

      Usuń
  6. wymęczył maksymalnie!
    a dzisiaj prawie cały dzien spałam haha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę na kawę ze starbucksa ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna Marcia jest piękna, co nie? <3

    OdpowiedzUsuń
  9. mam zamiar kupić sobie identyczną torbę! :)

    zapraszam do mnie;
    fashionandfashionblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna kurtka :) niestety większość tygodnia przeleżałam w domu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! Mmmmm... Starbucks ♥♥♥ Ja także odpoczywam :)
    Pozdrawiam
    Zwariovana

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna torba :)

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz! kurteczkę masz ekstra *.*
    Też w szkole usypiam, powinni coś z tym zrobić haha

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :)
    Mnie męczy tylko ta pogoda :/ Ale da się wytrzymać :P

    http://everything-anqqa-etna-syl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ladnie wygladasz! Przepiękna stylizacja ;)

    Pozdrawiam kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurtka~! <3
    ____________________
    http://marfajestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz :) ja trochę przeleżałam a trochę popracowałam hehe :)


    może obserwujemy??:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się cały zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. poluję na taką kurtkę :)

    Jeśli chcesz, zapraszam do mnie :]
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak jeśli są nowe kolekcje aż oczy więdną na tą ich cenę, ale za jakiś czas będą o wiele tańsze; uwielbiam tą kawę ;DD

    OdpowiedzUsuń
  21. Sobotę spędziłam w domciu pod kołderką :)
    Super torba <3

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Lepiej trochę poczekać, a ceny nowych rzeczy spadną :P Zawsze tak jest :P
    No i ja całą sobotę spędziłam w łóżku, nie ma co. Chyba mnie choróbsko bierze *^*

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna kurtka :)
    Mi też na lekcjach chce się strasznie spać,zwłaszcza że teraz muszę wstawać koło 6 a w wakacje mogłam wylegiwać się do 13-14 <3

    OdpowiedzUsuń
  24. super torba - muszę sobie taką kupi do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie weekend zmęczył bardziej niż tydzień - ciągle pracuję nad plakatem na konkurs. : )

    OdpowiedzUsuń
  26. strasznie podoba mi się twoja kurtka, chciałam sobie kupić coś w stylu:)

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. jeju chce twoja kurtke *,*
    ankagrzanka.blogspot.com / obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  28. Yоur mode of describing everything in this post is really pleаsаnt, eѵery onе be аble to sіmρlуknoω it, Thanks a lot.


    Feеl freе too surf too my homepаge: art show

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne spodnie i trampole :3
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. omom, Starbucks. Me gusta *_*

    OdpowiedzUsuń
  31. super parka i torebka;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Co do kartkówek - zgadzam się!

    OdpowiedzUsuń
  33. O tak, zdecydowanie najlepsza kawa. Niestety nie mogę spotkać w naszych sklepach mrożonej wersji tej kawy. W Hiszpanii były prawie w każdym supermarkecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam masę zdjęć tych kaw, ale nigdy nie piłam :(

      Usuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe