Sheinside for fall

18:28

Cześć, kochani!

Wielkimi krokami zbliża się jesień. Już teraz momentami czuć ją w powietrzu!
Czas zmienić zasoby naszej szafy. Chciałabym Wam pokazać, na co stawiam w tym sezonie - w wersji sheinside style! Na pewno część z Was słyszała o tej stronie. Ja już od paru miesięcy na nią zaglądam i szukam modowych inspiracji :)



Wybrałam parę t-shirtów w stonowanych kolorach- znakomitych pod sweterek czy cieplutki cardigan 




jesień to dla mnie synonim sweterków! stawiam na głęboką czerń, beże i szarości


bluzy z nadrukami - świetnie wyglądają z legginsami lub rurkami, wzory są dodatkiem samym w sobie :)



okrycia wierzchnie na chłodne dni - elegancka czarna ramoneska, casualowy dżins z kapturem i militarne khaki z czarnymi rękawami 



jeśli chodzi o biżuterię - przepadłam dla złota. wyraziste naszyjniki, delikatne bransoletki, oryginalne pierścionki

Podoba się Wam coś z tych rzeczy? Co lubicie nosić jesienią? :)

You Might Also Like

42 komentarze

  1. uwielbiam ten sklep, świetne rzeczy mają ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że coraz bardziej wśród blogerek robi się popularny SheInside, super :)
    Mi najbardziej podobają się kurtki, chętnie przygarnęłabym tą khaki :*

    myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Muszę sobie kiedyś coś z tej strony zamówić... :)
    Pozdrawiam
    Zwariovana

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jesienią stawiam na berety i płaszcze - moje zamiłowanie do lat 40-tych daje się we znaki. A te rzeczy z Myszką Mickey są cudne! No i jeszcze renifer i gepardem ze złota. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne rzeczy ;D

    Zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie: Czy współpracujesz z firmą Sheinside ? bo ja myślałam że żeby z nimi wspólpracować trzeba mieć przynajmniej 1000 obserwatorów ;p prosze odp !! ;3
    http://emcia-kisza.blogspot.com/ <-- mam cie w ulubionych ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba do nic napisać, odpowiedzą pozytywnie albo nie. Ale bądźmy realistami, nie zgodzą się, jak masz ich 5 ;)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesienią stawiam zdecydowanie na sweterki. ;) Na tej stronie mają na serio cudowne rzeczy. ;)
    http://lolowata-marika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne rzeczy, uwielbiam takie sweterki i bluzy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne rzeczy, a szczególnie
    BLUZY, SWETERKI i KURTKI ;)

    zapraszam do mnie;
    fashionandfashionblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterki, sweterki, sweterki <3
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. sweterki cudo, jestem ich miłośniczką od zawsze;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O sklepie słyszałam, ale nigdy tam nie zaglądałam, dzięki Tobie chyba zaczne wpadać tam częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o sklepie a ciuszki mają cudne:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o tym sklepie, świetny ten pierwszy, czarny sweterek ;)
    http://oll-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. drugi sweter i ostatnia bluza <3 jesień to zdecydowanie sweterkowy czas :D

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochałam się w tej koszulce z kościotrupami @-@

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta strona ma cudowne rzeczy, ale jakoś nie mogę jej obczaić X"D.
    Wiesz.. jakbyś coś tam kiedyż zamawiała to możesz dać mi znać to ci coś zaproponuje : )

    OdpowiedzUsuń
  19. mój ulubiony sklep ! zdecydowanie mają cudowne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzy z sheinside są genialne <3

    Obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog ♥
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę fajne zestawienie, widać, że nie "dla zysku" i na odczep, komentarze pod tym są czytelne i nie przedobrzone. Post zasługuje na wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne ciuszki, chyba najbardziej t-shirty mi podpasowały ;3
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo jakie piękne ! Kocham ten sklep, jest moim ulubionym ;) Też jasień kojarzę ze swetrami itp. ;>

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej uwielbiam z tego sklepu bluzki z różnymi nadrukami <3

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię ten sklep, chociaż kontakt czasami jest trudny :(

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe