Pierwszy dzień szkoły

18:56

Cześć, kochani!

Dzisiaj pewnie większość z Was miała rozpoczęcie. Ja je miałam w sobotę, a dziś już normalne lekcje.
Oficjalnie jestem trzecioklasistką! Jak ten czas zleciał, przecież niedawno dopiero co kończyłam podstawówkę.

ja królowa gimbazy, haha :D

Kto z nas nie mówił nigdy sobie "w tym roku się uczę"? Postanawiam tak na ten rok, ale zamierzam dotrzymać słowa. To trudna klasa - egzaminy oficjalne, 3 próbne, projekt przedmiotowy grupowy i projekt indywidualny na koniec roku. Chcę dostać jak najlepsze wyniki, żebym mogła dostać się do wybranego, dobrego liceum.

teraz większość dni w godzinach popołudniowych będzie wyglądać własnie tak

Jak wrażenia po rozpoczęciu? Do której klasy idziecie? :)

You Might Also Like

44 komentarze

  1. Ja rez jestem krolowa gimbow hahah ale boje sie mega testow :/. mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem trzecioklasistką i królową gimbazy, hahhah :D

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz idę do 1 gimnazjum. Bardzo się boję, ze sobie nie poradzę.
    Oj! To przed tobą zapowiada sie pracowity rok szkolny! Powodzenia.
    Zapraszam do mnie-
    http://nosiemabejbeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem w 1gim ale niedługo też będę królową gimbazy :-)

    ----------------------------
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę wytrwałości w postanowieniu :)
    a ja już na studiach :)

    www.charlie-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja idę do drugiej gimnazjum ;3 ja co rokuj powtarza sobie,że będę sie uczyć :D życzę wytrwałości :D

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podpis pod zdjęciem mnie rozwalił, haha :D
    Ja też obiecałam sobie, że będę się uczyć. A teraz zaczynam drugą liceum :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w trzeciej klasie jest najlepiej ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zaczynam teraz gimnazjum :). A zdjęcie i podpis jest genialne!!!
    Pozdrawiam
    Zwaroivana

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja teraz pierwsza gimnazjum, więć, gimbazo - strzeż się~! :D
    Cóż, życzę powodzenia w tych wszystkich egzaminach, testach i tak dalej. ;)
    Trzeba być dobrej myśli!

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 gimnazjum :) Jak na razie jestem trochę tym wszystkim przerażona :C

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym roku rozpoczynam gimazjum.
    No i powodzenia w klasie, z pewnością dobrze zdasz egzaminy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też idę do trzeciej gimnazjum :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozdrowienia dla Królowej gimbazy od Królowej gimbazy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w 3 klasie gimnazjum i dostania się do wymarzonego liceum:) Ja akurat teraz jestem w 1 klasie liceum na profilu medyczno-farmaceutycznym:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha też jestem królową gimbazjum :d
    Śliczny piórnik ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. trzecią klasę wbrew pozorom wspominam jak najlepiej :D tobie też życzę tak świetnego roku! a ja zaczynam 2 liceum ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie, czas leci bardzo szybko! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem teraz w drugiej gim. i z politowaniem patrzę na nowe pierwsze klasy :D. Ogólnie dwie godziny spędziłam nad przygotowywaniem zeszytów, piórnika i wcieraniu książek- czuję się wyczerpana.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza strona- piękne pismo
    kolejne- jakkolwiek XD

    OdpowiedzUsuń
  21. Ją zaczęłam drugą klasę gimnazjum :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwszy raz słyszę żeby ktoś miał w sobotę rozpoczęcie :) fajny piórnik :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ouł. dziwnie tak trochę... inaczej :)
    2 Lo się kłania, hihi. Plan lekcji mam diwny - tylko 9 przedmiotów. Będzie dobrze. O tak! W tym roku się uczę! hahaha.
    Miłego dnia w szkole ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. przede mną klasa maturalna, więc chyba najgorsza klasa :D ale mam nadzieję, że dam radę! zdecydowanie trzeba wziąć się za siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham patrzeć na zdjęcia, które robisz.. są takie.. piękne xD.
    Teraz.. eh.. mimo, że tego w ogóle nie czuje to jest druga gimnazjum ._.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zaczynam trzecią klasę liceum :)

    OdpowiedzUsuń
  27. też idę do trzeciej gimnazjum ;)
    fajne zdjęcia :D
    a czemu miałaś rozpoczęcie w sobotę??

    zapraszam do mnie'
    fashionandfashionblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo szkoły prywatne same sobie ustalają takie rzeczy :)

      Usuń
  28. też jestem królową gimbazy <3

    OdpowiedzUsuń
  29. na pewno dasz sobie rade:)
    przyznam ze ja też musiałam się ostro namęczyć żeby teraz móc siedzieć w ławce w moim wybranym liceum :) ale warto

    OdpowiedzUsuń
  30. Przy kanapce z łososiem musi być fajnie odrabiać lekcje! ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. ja jestem w 2 LO :D postanowiłam w tym roku ograniczyć naukę do minimum :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Też mam nadzieję że dotrzymam słowa co do nauki :D
    łosoś <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Udanego nowego roku szkolnego ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. miałam kiedyś taki sam piórnik ;) ja właśnie skończyłam szkołę ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. sliczny blog ! :)

    obserwujemy? jesli tak to napisz u mnie :)

    http://wiktoriaah.blogspot.no/ - MIESZKAM W NORWEGII, 14 LAT <3

    OdpowiedzUsuń
  36. grr szkoła, nauka, nie lubie tego chce wakacje :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawy blog :) zaobserwuję

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe