Chill out

15:01

Cześć, kochani!

Dziś odreagowuję wczorajszy dzień. Nie stało się nic pechowego, ale jestem strasznie zmęczona. Od tygodnia nie widziałam słońca, a wczoraj padało cały dzień. Do tego w szkole miałam kartkówki i sprawdzian na każdej lekcji. Wieczorem poszłam na osiemnastkę do kuzynki i chociaż było fajnie, to urodziny trwały dobrych parę godzin i też się zmęczyłam.


baardzo dużo czasu spędzam ostatnio na tumblrze (klik do mojego)


rano wstałam z bólem gardła, więc ciągle popijam cieplutką herbatkę

A Wam zdarzyło się coś wczoraj? Jak spędzacie weekend? :)

bardzo bym też prosiła o kliknięcia KLIK KLIK KLIK
napiszcie w komentarzu, że kliknęliście, a na pewno odwdzięczę się miłym komentarzem i może obserwacją? ;)

You Might Also Like

73 komentarze

  1. Kliknęłam :) Mnie też boli gardło ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. pokażesz jaką masz tapete na komputerze? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, jasne :D
      http://img845.imageshack.us/img845/1064/yxfu.jpg - tylko większe, oczywiście :)

      Usuń
  3. kliknełam ;d
    słodki kubek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też wczoraj padało cały dzień! Kubek jest epicki! <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kubek jest cudowny!
    Myślałam na początku,że to zdjęcie.Każda herbatka w nim pita byłaby jeszcze większą rozkoszą.
    Śliczny masz ten laptop a przynajmniej "od środka" :D
    Ja też najwięcej czasu przesiaduję na TUMBLR bo to jest taki totalny Świat marzeń,takie oczyszczenie duszy za pomocą zdjęć,nabranie inspiracji i ukazanie siebie <3
    Jakbyś chciała, zapraszam
    http://sexdrugsnadrocknrollandbooze.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi nie zdarzyło się nic pechowego, ale ogólnie nie lubię piątków. Albo przynajmniej piątkowych lekcji...
    Fajny taki chill out, ja też dziś go praktykuję. Plus masa zdjęć i dobre jedzonko ;)
    Przepiękne spodenki, nie za zimno ci tak? Chociaż w sumie warto korzystać jeszcze z ostatnich cieplejszych dni i letnich strojów ;)
    Kliknęłam, mam nadzieję, że pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W nogi akurat nigdy mi nie jest zimno, raczej w łapki :D

      Usuń
  7. ładny kubek ;)
    ja weekend przeleżę w łóżko :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post i blog ;-)
    Zapraszam na swojego bloga na konkurs http://onceethought.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  9. na spędzam go na lenieniu się i nauce :C

    OdpowiedzUsuń
  10. ale świetny kubek :)
    kliknęłam :)

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie na szczęście piątek 13 był super :D
    Śliczny kubeczek *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. urocza pościel! i super kubek, kocham koty <3

    OdpowiedzUsuń
  13. kliknęłam :D <3
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie piątek ja piątek, nic szczególnego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kubek!
    Kliknęłam około 20 razy XD
    A w piątek... Cóż, dla mnie trzynastki zawsze są szczęśliwe. A świadczy o tym też fakt, że poznałam gościa z Indonezji wczoraj i bardzo fajnie mi się z nim pisało :P

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja sobie dzisiaj zbytnio nie odpoczęłam :< ale jak na razie to nie ma z czego, kilka sprawdzianów na następne tygodnie ;)
    kliknęłam! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. skąd masz te pościel? Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam taka sama pościel, to moja ulubiona :D

    OdpowiedzUsuń
  19. kliknięte! fantastyczny kubek :)))) i az z ciekawosci wpadne na twojego tumblra, tez na nim trace mnostwo czasu ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale świetny kubek :D
    http://ifitwerenot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kliknęłam, i strasznie mi się spodobała sukienka w prawym dolnym rogu. Sprawdzian na każdej lekcji? :O Wow!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się nic nie zdarzyło... :) Zaobserwowałam na Tumblr :) (so-sweety). Tez jestem przeziębiona...
    Pozdrawiam
    Zwariovana

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny pozytywny wpis + fajne dresowe szorty!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne zdjęcia!

    poklikałam pare razy w link do Sheinside ;)

    my-world-by-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. oczywiście kliknęłam :)
    śliczny kubek :)
    a ja dziś praktycznie cały dzień poza domem :D

    zapraszam do mnie;
    fashionandfashionblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. kliknęłam :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ale ty fajnie piszesz < 3. obserwuję i zapraszam do siebie : *
    obserwujemy na bloglovin . ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. ale masz ładne nogi. *.*

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. kliknęłam ;*\
    http://emcia-kisza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeju chcę taką pościel.Najgorsze jest to,że u mnie nie ma ikei,a na allegro lekką przeginają z ceną :/

    OdpowiedzUsuń
  31. też nie czuję się najlepiej, tak jak ty obudziłam się dzisiaj z bólem gardła :(
    ale fajna pościel, mogę się dowiedzieć, gdzie ją zakupiłaś ? :)

    wera-weeraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pościel jest świetna! Od dawna na nią poluję! Muszę zajrzeć do Ikei :D
    Obserwujemy?

    Kisses, xx

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia.
    Kotek <333 Słodki jest bardzo...

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  34. czasami fajnie jest zobaczyć i takie posty :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. masz genialny kubek ! :) mega mi się podoba :D
    świetny blog, myślę że będę tu zaglądać, dodałam do zakładek :)zapraszam do mnie w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Również kliknęłam chociaż nie wiem w jakim celu.
    Masz szczupłe nogi!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciepła herbatka jest dobra nie tylko na gardło, ale też na takie szare dni jakie teraz zawitały na salony. A kubek jest przesłodki:)

    OdpowiedzUsuń
  38. ale urocze zdjątka ! Ja też chora jestem
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  39. Na szczęście mnie nie spotkało nic pechowego. :) Świetne, lifestylowe zdjęcia! :) I mam takiego samego laptopa. ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  40. Kliknęłam
    Deszcz, co tu poradzic taka pogoda, uciążliwa, ale trzeba przeboleć.

    P.s Zapraszam do mnie, mam kilka rzeczy do sprzedania, może cie cos zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny kubek :D poklikałam trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. ja w weekend remontowałam pokój ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. O musze powrócić na tumblera :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam takie chillout'owe dni :) Z miłą chęcią obserwuję :*

    życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Racja, pościel jest cudowna!:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja już powoli mam spokój z kartkówkami i sprawdzianami, chociaż następny tydzień też limit nauczyciele wykorzystali, ale mimo wszystko testy będą łatwiejsze niż te w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. U mnie też pogoda okropna, a w szkole męczą kartkówkami - nie jesteś sama :) Kliknęłam, wiem ile to dla ciebie znaczy, bo też starałam się o współpracę z sheinside :3 Masz bardzo słodki kubek *u* mnie też coś bierze na chorobę.. wszyscy chorują ;// | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współpraca już na szczęście nawiązana, ale dziękuję i powodzenia <3

      Usuń
  48. U mnie też niestety brak Słońca i ciągły deszcz :(

    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w akcji "Przeczytaj i podaj dalej" (http://fa-m-e.blogspot.com/2013/09/maa-niespodzianka-cheryl-strayed-dzika.html)

    OdpowiedzUsuń
  49. sliczne zdjecia. ja mam zamiar jutro wybrac sie z przyjaciolmi do galerii handlowej :)

    mary-maaary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. ŁADNE ZDJĘCIA. :d OBSERWUJĘ. ;D

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja wczoraj nie robiłam nic ciekawego ^^ U was w szkole nauka widzę pełną parą! A osiemnastka się udała? *kliknęłam... swoją drogą sheinside ma 'wspaniały' asortyment :D

    http://magicalkissofeverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne zdjęcia, śliczny sweterek i słodki kubek <3
    http://devoidofdreams.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. chyba tumblr uzależnia wszystkich :D

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe