Biało-złote

18:15

Cześć, kochani!

Nareszcie piątek! Wiem, że to dopiero pierwszy tydzień, ale już nam nawalili roboty. Odpocznę sobie trochę :)

Dziś po szkole tata przyniósł mi list. Zdziwiłam się trochę, ale okazało się, że to przesyłka z allegro - złoty łańcuch na szyję i piękny biały zegarek. Są naprawdę świetne!


piękna obwódka w kolorze rosegold, wysadzana cyrkoniami, obręcz jest sylikonowa - bardzo wygodnie się nosi 


zapraszam też na mojego instagrama - @cocochines

Jakie plany na weekend? :)
ask ask

You Might Also Like

47 komentarze

  1. Jaki cudny zegarek *-*.
    Ile za niego kochana ty moja moja, dałaś?!
    I przy okazji powtórzę się: nie przepadam za blondynkami, ale jesteś przepiękna *Q*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba 14 czy 15 złotych :)
      Ughh, no nie wiem... Ale dziękuję *///*

      Usuń
  2. Śliczny ten zegarek <3
    Ja na weeken mam zaplanowane pakowanie sie na obóz :)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, zegarek jest mega!

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Zegarek jest boski!
    Pozdrawiam
    Zwariovana

    OdpowiedzUsuń
  5. pasuje Ci ten zegarek, ja ogólnie nie noszę ;)

    www.charlie-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wszyscy ten zegarek i zegarek.. a ja twierdzę że masz cudne oczy i paznokcie . ! *w*

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny łańcuuch <3 ja już zamówiłam taki ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna biżuteriaa <3

    zapraszam do mnie;
    fashionandfashionblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mój ulubiony internetowy sklep z biżuterią ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten zegarek :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zegarek jest przepiękny!
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny zegarek :)

    http://nosiemabejbeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślałam że strasznie drogi a tu 14-15 złotych, śliczny <3

    myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie preferuję noszenia zegarków,ze względu na moją kościstą rękę (jakkolwiek to zabrzmi) ale chętnie ten twój biały bym sobie ponosiła haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam bardzo kościste nadgarstki i właśnie dlatego noszę zegarek i pełno bransoletek żeby nie było tego tak bardzo widać :)

      Usuń
  15. Fajne rzeczy i piękne zdjęcia. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zegarek jest przecudowny, z chęcią sama bym taki przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna jesteś <3

    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę fajne te rzeczy, biały zegarek bardzo mi się podoba :)

    http://madame-carmelle.blogspot.com/ Skom?

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne *.*

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny zegarek :)




    http://oligatorekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna jesteś ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. łał! Genialny blog :) Świetny zegarek! Z pewnością jeszcze zajrzę tutaj nie raz :) :*

    Może obserwujemy ? :> + zapraszam do mnie :) --> http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. też zamówiłam taki sam łańcuch! jak dla mnie to mega hit!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki piękny kolor tego zegareczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rzeczy *.*
    Jesteś baaardzo ładna! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Borze, Martuś jesteś taka piękna ;u;

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś taka piękna *.*
    Zegarek boski...
    http://franki13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo eleganckie (ale tez nie do konca) gadzety :)
    Ja w tym roku mialam egzamin gimnazjalny i uwierz mi, nie ma sie czego bac. Historie np napiszesz dobrze, jezeli tylko umiesz czytac dane z wykresu czy tabelki albo drzewa genealogicznego...

    Wzajemna obserwacja na Instagramie? @annffashion
    Wzajemna obserwacja na blogu? http://annffashion.blogspot.com/
    Lajk na fb? Annffashion

    Buziaki,
    ANNFFASHION
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. zegarek jest piekny! w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. racja, te zegarki są strasznie wygodne, ja mam czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piekne, zegarek boski <333

    Pozdrówki <3 ;*

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe