Wolne dni

11:25

Cześć, kochani!

Nie odzywałam się, bo w tym tygodniu nie działo się absolutnie nic - siedziałam w domu i pilnowałam młodszej siostry. Całe dnie oglądałam filmy i seriale, których nie mam czasu oglądać w roku szkolnym.
Dzisiaj się pakuję, bo okazało się, że jutro rano jedziemy na pięć dni nad morze. Może zdążę się jeszcze trochę opalić! Wezmę laptopa, więc notka czy dwie się pojawią. Zrobię też Wam niespodziankę :D

widziałam mnóstwo zdjęć z tego serialu na tumblrze i postanowiłam obejrzeć - Jess i chłopaki  

uwielbiam to mleko bananowe, chyba będę je zabierać do szkoły :)

Gdy wrócę zostanie już tylko tydzień do powrotu do szkoły. Co powiecie na parę postów back to school?

Jak Wam mijają wakacje? :)

You Might Also Like

57 komentarze

  1. mi wakacje mijają bardzo szybko :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem za tymi postami back to school! Fajnego wyjazdu! I fajnej pogody, bo ostatnio strasznie wieje nad morzem, bardziej niż zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób te post o back to school :-)
    Udanego wyjazdu :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie wróciłam z Chorwacji ;)
    Dobry pomysł z postem back to school. Chętnie zobaczę jak przygotowujesz się do szkoły ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam to mleko ale pistacja z kokosem, jest świetne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój laptop jest taki ładny *-*
    Boże.. szkoła i teraz najgorsza klasa przede mną ;_____;
    To mleko bananowe serio jest dobre? - nie lubię mleka, ale banany kocham xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre!
      U mnie też najgorzej. Nie dość, że egzaminy, to moja szkoła każe nam robić projekty przedmiotowe .-.

      Usuń
  7. Udanego wypoczynku :D
    Nie widziałam jeszcze tego serialu.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz fajnego laptopa :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. miłego wyjazdu nad morze :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. też zaczynam oglądać seriale ;p
    Ale masz piękne duże okna! <33
    zrobiła byś room tour?;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham to mleko. <3

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tego nigdy nie oglądałam. :)
    Wakacje mijają mi spokojnie, dziś byłam na świetnym spacerze w parku z chłopakiem.
    http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. na jakiej stronie oglądasz, bo też chciałabym to zobaczyć, ale nie umiem znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kinomaniak, wystarczy się zalogowac przez facebooka :)

      Usuń
  14. udanego wyjazdu!
    a seria 'back to school' to fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  15. a więc życzę udanego wyjazdu !
    Zapraszam na mojego bloga. Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza.:)
    http://wana-wanaa.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. udanego wyjazdu, mleka nie próbowałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na posty. A ja nic nie oglądam, trochę mi czasu szkoda (w sensie nie chce mi się siedzieć i gapić w ekran), robota mnie goni. Za to planujemy z siostrą na dniach obejrzeć coś u niej na balkonie, nie mogę się już doczekać. I udanego wyjazdu & słonecznej opalenizny życzę ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Udanego wyjazdu :) Ja już swoją psychikę nastawiam na szkołę :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się strasznie nudzi od początku sierpnia i już chciałabym iść do szkoły :)

      Usuń
  19. szybko mijają :C niestety. fajny wpis. ♥
    LITTLEPRETTYLOUIS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie. Taki spontaniczny ten wyjazd. Mam nadzieję, że będzie udany i się opalisz. ! :3

    ladifmel.blogspot.com

    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wakacje mijają monotonnie niestety ;c

    OdpowiedzUsuń
  22. Też widziałam wiele obrazków i ten serial jest na liście 'seriali do obejrzenia'
    Niespodziewane wyjazdy najlepsze! Miłego odpoczynku ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam ten serial!
    z niecierpliwością czekam na trzeci sezon :D
    udanego wypadu i świetnej zabawy :))
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    http://odrobinaszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też w wakacje oglądam seriale, bo niestety w czasie roku szkolnego brakuje mi na nie czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. w wakacje najlepsze są seriale <3
    ooo jestem na lewo w ulubionych blogach dziekuje bardzo :* :*

    OdpowiedzUsuń
  26. ja też uwielbiam oglądać seriale :)
    dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj tak najlepsze jest oglądanie seriali w wakacje :)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. chętnie zobaczę posty back to school ^^
    piłam to mleko, lubię też waniliowe i truskawkowe :3
    fajna lampka, jestem za room tourem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. room tour, dwa! chyba naprawdę zrobię :)

      Usuń
  29. miłego pobytu ;)
    yayallyyay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Udanego wypadu. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. zrób ten post z "back to school". świetny pomysł , mogłabyś pokazać jaki masz plecak i jaki polecasz (jak tak dalej pójdzie to zostanę z tym z zeszłego roku. ;x)lub torbę , co jest lepsze , jakie zeszyty , przybory itd. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny blog, z przyjemnością się czyta i zostaję z pewnością na dłużej ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Miłego wyjazdu! :)
    Co z pomysłem "back to school" jestem za! :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  34. zapraszam do mnie .
    summer giveaway czeka
    bierz udział bo warto :>

    OdpowiedzUsuń
  35. tez uwielbiam to mleko:) i pyszne jest tez kokosowe!

    OdpowiedzUsuń
  36. a dobrze, dobrze:)) w wolnych chwilach zapraszam do mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię to mleko:)
    Zapraszam do mnie:)
    http://crazyandcrazy19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. udanego wyjazdu!:)
    obserwuję!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe