Wakacyjne Must-haves

12:52

Cześć, kochani!

Przepraszam za tą tygodniową przerwę w postach, ale znowu miałam problemy z internetem :( W sobotę byłam z Zuzą i jej rodzicami na Woodstocku. Było naprawdę fajnie, ale umierałam z powodu upału!

Pierwszy miesiąc wakacji już za nami. Jeszcze drugi, ale ja już czuję, jakbym za chwilę szła do szkoły! Byłam już na dłuższym wyjeździe i wiem, co się dla mnie sprawdza w wakacje. Zrobiłam dla Was małą listę tego, co absolutnie muszę mieć na wakacjach :)

♥ niebiesko-fioletowy strój z H&M - wspaniale wygląda w słońcu, jest bardzo wygodny i śliczny, uwielbiam go!
♥ czarne szorty we flamingi, New Yorker - to zdecydowanie najwygodniejsze szorty w mojej szafie, a wzór we flamingi jest uroczy

♥ szampon malina hibiskus, AVON - włosy po myciu pachną absolutnie świetnie, a duża butelka daje pewność, że nie skończy się nagle w środku wyjazdu
♥ mgiełka mango granat, AVON - uwielbiam owocowe zapachy, a na upały lekka mgiełka to coś, czego mi trzeba!
♥ chusteczki do demakijażu, Cleanic - uratowały mi życie kiedy po czekaniu na lotnisku i pięciogodzinnym locie trzeba było jeszcze wyjść do ludzi. Szybkie przetarcie twarzy w łazience i można odnowić makijaż
♥ malinowy balsam do ust, NIVEA -  w gorącym powietrzu usta szybko wysychają, przyda im się wtedy muśnięcie tym malinowym cudem

♥ gra Subway Surfers - na Kanarach nie miałam internetu, a nie zawsze miałam ochotę czytać książkę. Brałam wtedy komórkę i grałam godzinami.  To prosta gra, a strasznie wciągająca. Dostępna na androida i Apple.

A Wy macie jakichś wakacyjnych ulubieńców?
Jak mijają Wam wakacje? :)

You Might Also Like

53 komentarze

  1. szorty są śliczne :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze są te spodenki we flamingi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwieeeelbiam subway surfers! Też na wakacjach grałam w to cały czas haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szorty i kostium boskie! Ta gra jest genialna! W ogóle świetna lista!
    Pozdrawiam
    Zwariovana

    OdpowiedzUsuń
  5. osobiście uwielbiam tę grę

    OdpowiedzUsuń
  6. Serio, uwielbiam Subway Surfers, ale nie mam Androida :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny strój <3 Jest też do niego może dół? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jasne http://cocochines.blogspot.com/2013/06/haul-pierwszy-czerwca.html

      Usuń
  8. Jejku, zazdroszczę Woodstocku ♥ Jakie świetne te spodenki !

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się strój! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Więcej takich postów. :)

    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny strój :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne Szorty! ;)
    oll-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku kocham kosmetyki z avonu! Moja przyjaciółka jest konsultantką i mam jużich tyle, że nie mam gdzie ich stawiać Xd
    marcia-marciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam takie kosmetyki z avonu :)
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. WOODSTOCK zazdroszczę :)
    Śliczny strój :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta mgiełka jest świetna :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten balsam do ust, tylko ja mam wersję karmelową! :) Spodenki są cudowne, z chęcią bym je przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te szorty są takie kawaii *-*. Oj.. CocoChin jak ty to zrobiłaś, że masz taką oglądalność na blogu, hm? Jakieś rady? :3

    Nominowałam Cię do „Liebster Award” :3
    http://nieidealni-my.blogspot.com/2013/08/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaardzo dużo komentuję na innych blogach, to wszystko :)

      Usuń
    2. Niegłupie :3
      A polecasz jakieś blogi do oglądnięcia ? :>

      Usuń
  19. Też mam takie wrażenia jakbym zaraz musiała iść do szkoły. ;)

    carolina--victoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. co do mojej bluzy xD tak z HP- Everyday I'm Slytherin <3, szorty, które miałam na sobie też są z New Yorkera tylko, że z ananasami i tu się zgadzam w 100%, że to totalny must have!
    http://pollylilyloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna <3
    Ja właśnie dzisiaj mam zamiar zrobić sobie listę must have ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również Twoje szorty przymierzałam xD Mamy podobny gust co do ciuchów ;3

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja ulubiona gra <33 Jaki masz w niej rekord ?
    Jakim aparatem robisz zdjęcia? Są świetne <3

    http://lekcjamody.blogspot.com/
    Każdy kto zaobserwuje może liczyć na rewanż <33

    OdpowiedzUsuń
  24. Też lubię te chustki do demakijażu :) Śliczny strój ! Ja muszę kupić koniecznie converse i jakąś fajną parę spodenek :)
    Pozdrawiam i fajny post :) Rób takich więcej :)
    juliaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialna lista ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  26. te spodenki w flamingi mi się marzą!;)

    http://pooczwarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny strój :> muszę sobie w końcu kupić tę mgiełkę

    OdpowiedzUsuń
  28. mi też podobają się te szorty, nawet chciałam sb kupić ale nie było mojego rozmiaru :p

    PS odpisałam ci na maila, przeczytaj proszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawno nie wchodziłam, przepraszam, już patrzę :)

      Usuń
  29. Spodenki piękne :D w wolnej chwili zapraszam do sb ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. szortyyy <33

    http://itsdosiababy.blogspot.com/ Poklikasz troche w banner sheinside (po prawej stronie u góry) na tym blogu? Z góry thx

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz Sony Xperia U? Gdzie kupiłaś to etiu, chociaż chyba to się nie tak nazywa ;) To w zeberkę. ;3

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe