Rowy nad morzem

13:24

Cześć, kochani!

Wczoraj pod wieczór wróciłam z wyjazdu. Nareszcie!
Pogoda nie była zła - padało tylko w nocy - ale nie do plażowania, więc nie opaliłam się tak, jak chciałam :( Zrobiliśmy za to wieeele kilometrów na rowerach i pieszo!

przed wejściem na czołpińskie wydmy - trochę potargana, bo strasznie wiało :) 

 wakacje nad morzem bez chociażby jednego gofra to nie wakacje!



bo tych wyprawach moje białe trampki już nie są takie białe! :D

W poniedziałek zostanie nam tydzień do szkoły - wypatrujcie wtedy mojego pierwszego z dwóch postów back to school!

Byłyście w tym roku nad morzem? :)

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Uwielbiam gofry <3
    nie byłam w tym roku ale może na początku września pojadę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pycha *.* Ja byłam na początku lipca na tydzien *

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uważam, że wakacje nad morzem bez gofrów to nie wakacje!

    poprostubloghani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlatego na takie wyprawy nigdy białe buty :D
    Tak,ja też gdy zawsze jestem nad morzem kupuję gofry,mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia :)

    fuck00all.tumblr.com
    paulla-blog.blogspot.com <-- klikniesz w baner sheinside?

    OdpowiedzUsuń
  6. morze, kocham morze! :)

    www.charlie-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gofry nad morzem są najlepsze! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. też byłam w tym roku w Rowach po raz kolejny, zawsze miło mi się tam wraca ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ci fajnie, że byłaś nad morzem ;P Ja chętnie bym pojechała, ale już nie w tym roku :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już od kilku dobrych lat nie byłam nad morzem niestety :C

    OdpowiedzUsuń
  11. mniaam goffeer :D

    Zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogpspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się już doczekać postów z back to school :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekamy na post "back to school" ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pytanie. Gdzie kupiłaś te białe trampki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Kanarach w jakimś prywatnym sklepiku, ale firma to Andy-Z, nie widziałam w Polsce :(

      Usuń
  15. podoba mi się outfit na ostatnim zdjęciu. Taki dziewczęcy :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog :D
    Zapraszam do mnie :
    http://oligatorekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zdjęcia ;)
    ja byłam nad morzem kilka razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. zjadlabym sobie takiego gofra ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. aż musze sobie zrobić gofry! mniam : D śliczne zdjęcia.
    LITTLEPRETTYLOUIS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam w ubiegłym roku, w tym wyjątkowo nie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. to dobrze że mimo pogody wypad się udał!:)
    świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  22. oczywiście byłam 2 razy - obóz i z rodzicami

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja byłam nad morzem w Trzęsaczu, ale na rowerach nie jeździłam tam ani razu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super zdjęcia! ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. nie byłam w tym roku nad morzem, w sumie nie lubię jeździć na nasz Bałtyk :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają mi się Twoje notki, takie staranne są, super ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Gofry *.*
    Uwielbiam Twój blog *.*
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny gofry , dawno nie jadłam *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja byłam w tym roku ;)
    ładne to pierwsze zdjęcie <3
    i te owoce mnimi !

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. to fakt wakacje bez gorfra to nie wakacje ;) Ja jednak wole lody maczane w czekoladzie i orzechach musze zjesc jednego dziennie zeby czuc sie jak na wakacjach :D

    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie, nie byłam nad morzem w tym roku :(
    A tak to kocham<3

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny look :)
    Obserwuję !
    meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Teraz mam ochotę na gofry przez te zdjęcia. :c
    Zaobserwujesz? Ja już obserwuję. ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  34. 5- The real truth about whenever and approaches to use each
    of those dumbbells and equipments to put on excellent muscle quickly.
    Many people wish to increase their lean muscle mass and create your toned, developed body
    that is not only aesthetically attractive, but strong and healthy additionally.

    Then opt for ones cheapest way to help you feed those guns while using the Egg White peptids.



    Visit my site ... Somanabolic Muscle Maximizer Review

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe