Jak przygotować się do rozpoczęcia

20:03

Cześć, kochani!

Przepraszam, że tego posta wstawiam później, niż zwykle, ale mam problemy z internetem - znowu :(
Rozpoczęcie roku szkolnego jest dość ważne, ludzie zmieniają się po wakacjach, my też, chcemy zrobić dobre wrażenie.

♥ tydzień przed rozpoczęciem
W wakacje mój plan dnia wygląda różnie, zdarza mi się iść spać po czwartej nad ranem i wstać nawet o.. czternastej! Do szkoły muszę wstawać o siódmej. Tydzień przed lekcjami warto ustabilizować sobie dzień i powoli przestawiać się na "tryb szkolny". Przez parę dni wstaję o jedenastej, parę o dziesiątej, w końcu o dziewiątej. Chodzę też spać przed drugiej, koło pierwszej, w końcu koło wpół do pierwszej :)

♥ parę dni przed rozpoczęciem
Przeglądam szafę w poszukiwaniu stroju na uroczystość. To też ostatnia chwila, żeby zauważyć, że nie ma się butów czy torebki i pęd do sklepu ;)


♥ dzień przed rozpoczęciem
"Pokaż mi swoje dłonie, a powiem Ci, kim jesteś". Dobrze jest przyciąć paznokcie, dobrze wypiłować i pomalować na jakiś ładny kolor. Ja stawiam na beże, jasne róże i kremowości. Jakiś diamencik tu czy tam lub delikatne naklejki też na pewno nie zaszkodzą ;)
Jeśli w Twojej szkole nie można malować paznokci, na ten jeden dzień pociągnij je chociaż bezbarwnym lakierem :)

Podobał się post? Jak spędzacie ostatnie chwile wakacji? :)

You Might Also Like

50 komentarze

  1. też tak przestawiam się na wczesne wstawanie ^^
    i też muszę zabrać się za wymyślanie stroju :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzoo przydatny post, bo ja niestety przeważnie o czymś zapominam. xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. ehh ja zamiast przyzwyczajać się do wcześniejszego wstawania śpię coraz dłużej :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Też powoli przestawiam się na wcześniejsze wstawanie. Tzn nie chodzę spać bardzo późno, przez co wstaję wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super post, bardzo mi się podoba ! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci szczerze, że ja podobnie przygotowuję się na nadchodzący rok szkolny. Dobry sposób na budzenie się z każdym dniem coraz wcześniej :)
    Obserwuję i pozdrawiam
    zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  7. świetny post :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post:)
    ja ostatnie dni spędzę ze znajomymi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post i rady :)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Rada nr 3 jest trochę dla mnie, zawsze miałam problem z obgryzaniem paznokci... Co prawda już się odzwyczaiłam ale jednak. A bezbarwny lakier to jest to! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. pewnie że podobał się post :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post :) Zawsze na rozpoczęcie czy zakończenie roku mam pomalowane paznokcie w kolorach nude.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post, większość jest taka sama a Tobie udało się uchwycić temat w bardzo ciekawy i zwięzły sposób :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj ciężko się będzie przestawić ... ja wstaje codziennie do szkoły o 6 a w wakacje koło 12. to będzie koszmar :((
    A ten sposób z wcześniejszym budzeniem stosuje od ponad 3 lat, zawsze działa, choć czasami mam gdzieś to wstawanie i śpię dalej...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już zaczęłam bez budzika budzić się o 7, jestem z siebie dumna :D Post bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba się? To mało powiedziane. Jest świetny! Zazdroszczę Wam, ze możecie malować paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serduszka za miłe słowa :)
      Całą podstawówkę na to malowanie paznokci czekałam! :D

      Usuń
  17. Śliczny szablon! Zapraszam na nowy post z relacją z wyprawy na Morskie Oko! <3 Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi sie ten post masz racje trzeba zadbac o swoj wizerunek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć! ;)
    Planujesz posta w którym pokażesz swoje zakupy szkolne, bądź co nosisz ze sobą do szkoły?
    Pozdrawiam!
    Keila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, w czwartek lub piątek pokażę nowe rzeczy :)
      Również pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  20. Super post;) Ja też zacznę się chyba przestawiać na wcześniejsze godziny (jeżeli chodzi o wstawanie),ponieważ potrafię spać do chwili,kiedy moi rodzice wrócą z pracy;_;.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam takie posty, fajnie by było jakbyś zrobiła taki dłuższy post o szkole:)

    OdpowiedzUsuń
  22. super post ja też robię tak samo ze wstawaniem jak ty ;D nie chce wracać do szkoły ! ;c a ostatnie dni staram się wykorzystać jak najlepiej!

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podobał mi się ten post, ja już też wstaję o 9, więc jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post! Ja nawet w wakacje nieraz wstawałam o 7 żeby nie marnować dnia, wiec nie muszę się przestawiać :P hehehe

    OdpowiedzUsuń
  25. Przydatny post, super ; )

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Na szczęście jeszcze jeden miesiąc przede mną i mogę się błogo wylegiwać na kanapie. :D A tak na serio, nie lubię budzić się w takich późnych godzinach. Mam wtedy jakiś dezorganizator włączony i wszystko co chcę wziąć do ręki, zacząć coś robić odkładam szybko, bo "mam mało czasu, za późno się obudziłam". Przyzwyczajona jestem wstawać o szóstej. Czasami nawet o piątej się budzę. Dlatego długość mojego snu to jakieś 4-5godzin plus dzienna drzemka. :D

    Bardzo ładne kolory lakierów! :) I bluzeczki też prezentują się ciekawie. Koniecznie chcę Cię zobaczyć w stroju 'galowym'. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. smutne ze lato sie konczy ;/ swietne lakiery :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Znakomity post, bardzo mi się spodobał. :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Za ile kupiłaś lakier z Golden Rose? Ja tam większego problemu ze wstawaniem nie mam na wakacjach dorabiałam zbierając borówki i musiałam wstawać o 4 lub 5 ;) czyli od wschodu zbierałam do 11 czasami do 12 :)

    http://everything-nic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uau! Naprawdę nieźle, o 12 często zdarzało mi się jeszcze spać! :D
      A lakier chyba w okolicach 6 czy 7 złotych :)

      Usuń
  30. Przydatna notka, ale i tak strasznie trudno się przestawić na tak wczesne wstawanie. :)
    http://lolowata-marika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post! :) Bardzo lubię takie. ;)

    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Naprawdę fajny post. :)
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award na moim blogu. :) (http://life-is-not-long.blogspot.com/2013/08/160-liebster-blog-award.html)

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę przyznać, że Twój post jest bardzo przydatny! Ja na szczęście nie mam problemu ze wstawaniem wcześniej bo byłam na obozie gdzie musiałam wstawać o 8 i teraz tak mi zostało. :)
    /Dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem. Jeśli możesz to wpadnij i zostaw po sobie ślad. :D
    my-little-travel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Od tygodnia próbuję wstać rano, a i tak wychodzi na to, ze wstaję po 11 :<

    OdpowiedzUsuń
  35. dziękuję za gratulacje! :))

    bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny temat na post! Podobnie się przygotowuję do rozpoczęcia roku szkolnego. :) Super blog!! ;3

    http://szarokolorowajula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję, a Ty zaobserwujesz ?♥♥

    OdpowiedzUsuń
  38. post z pomysłem! ;)
    zapraszam : http://me-colorful-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Lauded as one of the top ten DJ's in the world, Ferry Corsten has made
    quite a name for himself in the trance and techno music world over the past couple of decades.
    - Use names (Apple, Google, George Bush, Paris Hilton, and so on).
    She wrote songs for other musical groups, for instance The Pussycat Dolls, New Kids on the Block
    and for Britney Spears.

    Look at my web site: random access memories rar free

    OdpowiedzUsuń
  40. Hello dear! Beautiful blog! Great your photo :)
    Would you like to follow each other on GFC?

    CENTRAL STREET

    kiss Madina

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe