Back to school haul

17:28


Cześć, kochani!

Miałam dziś w szkole rozpoczęcie roku. Nareszcie! Tak bardzo się za wszystkimi stęskniłam. Już w poniedziałek mam normalne lekcje. Ale się zacznie!

W tym roku kupuję zaskakująco mało, chociaż lubię szkolne zakupy. Wszystkie pisaki, ołówki i tym podobne rzeczy zostały mi z zeszłego roku, w zeszytach mam masę wolnego miejsca, więc będę pisać w starych, a książki kupuję przez szkołę.

plecak z River Island, który dostałam na Gwiazdkę. po praniu wygląda jak nowy, więc będę go używać także w tym roku. wiem, że część z Was nie ma jeszcze plecaka, więc polecam Wam tę stronkę - są tam plecaki w podobnym stylu, a tańsze :)


ciemnozielone trampki Converse - w szkole musimy zmieniać buty w okresie śniegowo-deszczowym, a na razie będę je po prostu normalnie nosić :)


w szkole często zdarza się potrzeba poprawienia makijażu, więc w kosmetyczce z H&M będę trzymać swój kosmetykowy niezbędnik. 

piórnik w zeberkę jest nowy, z allegro. zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia!

A Wy już macie wszystko do szkoły? :)

You Might Also Like

48 komentarze

  1. Kochana gdzie i za ile kupiłaś plecaczek ?
    Kolor bucików jest boski *-*
    Piórniczek taki uroczy :3
    ...JA NIE CHCE DO SZKOŁY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plecak z River Island, 150 złotych, niestety. Ale jest świetny!

      Usuń
    2. Ostatnio widziałam taki cudny, w czerwoną kratkę no i pojemny - 200zł ;_;

      Usuń
  2. jeju, czemu tak dziwnie? ja mam dopiero rozpoczęcie w poniedziałek ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoły prywatne mają swoje własne prawa :)

      Usuń
  3. Mam bardzo podobny plecak, tyle że z czarnej skóry i z ćwiekami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piórnik jest mega i buty i plecak! cudowne rzeczy, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. za ile kupiłaś ten "niezbędnik" ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ten plecak! a kolor Twoich trampek to dla mnie hit! super!

    http://the-velvet-lady.blogspot.com/
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Plecaczek jest Śliczny *-* Też mam nisike , zielone conversy, ale inny odcień, miętowy :)

    large-wonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak! Ale masz piękny plecak, aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny plecak <3 Uwielbiam rzeczy z H&M :)

    myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. chce zamówić tego typu plecaki, są śliczne ;)
    super notka! ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam prawie wszystko z zeszłego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro są dobre, to po co kupować nowe rzeczy :)

      Usuń
  12. MAcie bardzo fajnie, ze musicie zmieniać buty tylkow okresie deszczowo-zimowym, tak samo jak z malowaniem panokci. U nas to odrazu będe uwagi, ajak bedizesz mieć żel na włosach to dyrektorka ci pod kran włoży i umyje.
    Jaki Super piórnik <3
    Planuję kupić właśnie taki plecak, ale nie mogę wybrać odpowiedniego fasonu. A jak juz znalazła to okazało się, ze trzeba mieć jakieś karty czy cos.\

    Pozdrawiamm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może zajrzyj właśnie na tą stronkę z linku? :)

      Usuń
  13. Dzisiaj rozpoczęcie roku? :D
    Świetny plecak i conversy :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam praktyki cały wrzesień a od października powrót na uczelnie ;P Też nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny plecak. Ja ma jutro rozpoczęcie :/

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w wakacje zapisałam do końca wszystkie stare zeszyty listami ,,co zabrać na wakacje" i innymi takimi bzdurkami. ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja muszę zakupić jeszcze parę rzeczy, w tym plecak, dlatego chętnie zajrzę na tą stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam już prawie wszystko ;) Też muszę zaopatrzyć się w kosmetyczkę, bo w tej którą miałam dotychczas wyleciał suwak :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Konszerwy wyglądają bardziej na granatowe a nie ciemnozielone ;x (albo to ja jestem ślepa co jest bardziej możliwe)
    wiesz że nie mogę się malować itd więc moja kosmetyczka wypchana jest wapnem, proszkami przeciwbólowymi i plasterkami XDD
    Papa~~ <oo3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne rzeczy. Dziwne, że mieliście już rozpoczęcie już wcześniej, a jutro lekcje, większość szkół ma rozpoczęcie jutro.

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak większość szkół nie kończyła w lipcu :)

      Usuń
  21. bardzo ładne rzeczy,tak bardzo mi się podobają! piórnik,plecak *___*


    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam kilka pytań odnośnie plecaka- czy jest wygodny? Czy jest pakowny? Ma tylko jedną kieszeń na książki i zeszyty czy jest jakiś podział? Miałabyś możliwość zrobić zdjęcie jak wygląda w środku? Ma usztywniane plecy? A wzmocnienie na dnie?Bo zastanawiam się nad kupnem, ale muszę rodziców przekonać ...
    Mam nadzieję że nie będzie dla ciebie kłopotem odpowiedzenie na te pytania. Z góry- wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, skoro rodzice zadają Ci takie pytania, to trudno będzie Ci ich przekonać.
      To zwykły plecak, nie żaden tornister, więc żadnych usztywniaczy i bajerów nie ma.
      W środku żadnych podziałów też nie.
      Ale jest wygodny (zabajeruj skórzanymi "ramiączkami" - nie obcierają ani nic) i strasznie dużo się do niego mieści :)

      Usuń
  23. o rany, w sobotę rozpoczęcie roku miałaś? Dziwnie trochę :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej, jak dziwnie z tym rozpoczęciem. Powodzenia w nowym roku szkolnym. Świetny plecak i buty.
    Obserwujemy? ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny plecaczek, właśnie zerkam na tą stronkę, którą podałaś. ♥ :3

    OdpowiedzUsuń
  26. cudny plecak! :) jeszcze bardzo podoba mi się piórnik w zeberkę :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Super piórniczek i plecak :) Stronka świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  28. jesteś śliczna i masz świetny gust! ; *
    http://brooklyndrink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe