Plany na wakacje

13:57

Cześć, kochani!

Nareszcie też mam wakacje! Moja szkoła kończy później, wczoraj był ostatnie lekcje, jutro zakończenie roku. Strasznie się cieszę!
Postanowiłam podzielić się z Wami moimi planami na tegoroczne wakacje :)

zamierzam naprawdę dobrze wykorzystać te wakacje!

 Fuerteventura
To jedna z Wysp Kanaryjskich, na którą się wybieram za nieco ponad tydzień! Nie mogę się doczekać!


 Spotkania ze znajomymi
Zeszłe wakacje spędziłam niemal w całości przed komputerem. W tym roku będę z kimś wychodzić na miasto, nad jezioro albo na sesje tak często, jak to możliwe :)


♥ Opalanie
Nigdy nie zależało mi na złocistej skórze, ale naoglądałam się tyle inspiracji ( jak tych na moim weheartit), że nie odpuszczę i będę godzinami leżeć na słoneczku :D


♥ Blogowanie i zdjęcia
Oczywiście! Zamierzam robić zdjęcia wszędzie, gdzie znajdę coś ciekawego. Fotografie to moje ulubione pamiątki :)

To tyle! Zmykam malować paznokcie na jutrzejsze zakończenie.

A jak Wy spędzacie wakacje? Macie plany? :)

You Might Also Like

43 komentarze

  1. ekstra, udanych wakacji :)
    ja jade na oboz : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wyjazdu na Wyspy Kanaryjskie ;-)
    Czemu dopiero jutro masz zakończenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoły prywatne same sobie ustalają takie rzeczy :)

      Usuń
  3. mam takie pytanie.. jak zrobiłaś to że masz linki w takich postaciach? ;3 ogolnie bardzo podoba mi sie wystroj Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie linki? te nad "o mnie" po lewej stronie czy w poście?
      Dziękuję :) Częściowo robiła mi http://cristinesart.blogspot.com/, ja zedytowałam ;)

      Usuń
    2. tak właśnie o tym nad " o mnie " :)

      Usuń
    3. Wyślę Ci na maila albo gdzieś, bo tu nie akceptuje mi komentarza :(

      Usuń
    4. aga261099@interia.pl ;3

      Usuń
  4. zazdroszczę wysp kanaryjskich *-* Udanych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czemu jutro kończysz dopiero szkołe? :O

    Jaaa za jakieś 4 godziny wyjeżdżam na Chorwację, potem planów nie mam, udanych wakacji Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to szkoła prywatna, ustala sobie rok szkolny, jak chce.
      Dzięki i nawzajem :)

      Usuń
  6. zazdroszczę wyjazdu na Fuerteventura!

    OdpowiedzUsuń
  7. ♥ Fuerteventura <-- zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog ;-)
    Ja już obserwuję, liczę na rewanż ;-)
    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wybieram się do Zakopanego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och… byłam na Fuertaventurze prawie dwa lata temu. Jest tam ślicznie, więc bardzo Ci zazdrpszę Wkacji. A zaczynasz szkołę póżneij??

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę wyjazdu na wyspę! ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo dopiero masz wakacje? Dziwnie :P hehe zazdroszczę takich super planów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę tej Fuerteventury!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę szczęściara :D
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. to udanych wakacji ja bez planów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. udanych wakacji :) Świetne plany.

    OdpowiedzUsuń
  17. z tym opalaniem mam jak ty !:)+obserwuję
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Udanych wakacji ! :))


    werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja na pewno będę się opalała ile wlezie (na murzynkę ;P)
    oczywiście jeśli bedzie pogoda
    a resztę to się zobaczy
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :))

    http://odrobinaszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę wyjazdu! <3

    http://magicalkissofeverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę Ci wyjazduuu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Udanego wypoczynku, przywieź nam duuużo zdjęć ! :*
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja postawiłam sobie cel, że muszę się fajnie opalić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fuerteventura <3 Byłam 2 lata temu i muszę powiedzieć było BOSKO!

    my-world-by-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. http://veeksler.blogspot.com/ bardzo proszę o komentarze i dodanie do obserwowanych odwdzięczę się tym samym :)


    ŚWIETNY BLOG !

    OdpowiedzUsuń
  26. zazdroszczę wyjazdu za granicę! Ja nie byłam jeszcze nigdzie poza polską oprócz Niemiec i Czech :)

    OdpowiedzUsuń
  27. gratulacje, zostałaś nominowana do Libster Blog Award! Więcej info u mnie: patka-papatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. zazdroszczę ci tego wyjazdu ... udanych wakacji .! :DD

    OdpowiedzUsuń
  29. oo piękne plany ! u mnie mniej ciekawie ;d

    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  30. opalanie, hmmm... ja ostatnio zasnelam na lezaku i niezle sie spalilam, haha^^

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe